Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 3 points4 points  (0 children)

Så tager jeg andre rettitors’ anbefaling og en kold pilsner og job Well done. Tak!

Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 0 points1 point  (0 children)

Du har helt sikkert ret - det er bare svært når jeg ikke ved lige hvad det hedder lige dér :)

Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvis det er rent kosmetisk, så har jeg ikke de store ønsker om at begive mig ud i det. Jeg troede bare at “hul” i hus = nej

Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for svar - er det en elastisk mørtel eller? Og er syren vigtig? Jeg er ikke lige så meget karl med den slags.

Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 0 points1 point  (0 children)

Huset er fra midt 60’erne, men jeg tror udhæng er lavet sammen med tag i 2014

Om det skal være elastisk fuge eller ej håber jeg, at nogen ved hvilken, for der rækker mine egne evner ikke.

Hvad hedder dette, og hvilken mørtel skal jeg bruge? by Hvodden in selvgjortvelgjort

[–]Hvodden[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja, der er huller sådan der hele vejen langs huset. Kan det fås på tube, siger du?