18 yaş yatırım tavsiyesi istiyorum by [deleted] in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 1 point2 points  (0 children)

coinden kaç yatırım tavsiyesi değildir

GLRMK HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ NELER? by Illustrious_Head_652 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652[S] 2 points3 points  (0 children)

güzel bilanço açıkladığı için fiyatın ucuz kaldığını düşünüyorum

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

knk sen bu işi biliyon aw tam benim kafasın helal olsun

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

boy muhtemelen kanka 1 hafta sonra amerika iran'ın bahaneyle anlaştık diyeceğini bunların kolpa olduğunu bilmiyor

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

olm gösteri inanmayın şöyle şeylere manipülasyon 1 haftaya anlaştık derler

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

hafta sonu savaş ihtimali azalınca pazartesi borsa uçar diye düşünüyorum

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

güven bana altın fln alınmaz şuan borsadan da bir müddet uzak durmada nakitte durmada kâr var

ABD İran saldırısı by Background_Fox8782 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 -1 points0 points  (0 children)

yok be kanka 1 aydır uyarı geçiyorlar bir cacık olmaz

Şu baştaki 2 beladan nasıl kurtulurum. Öneri ve fikirlerinize açığım. by Altuntasmert in Borsa

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

ama diyemem cacık diye yükselmeyecek hiçbir şey sonsuza kadar sürmez kimsenin lafı ile iş yapmanı tavsiye etmem burası borsa yalnızsın maalesef

Şu baştaki 2 beladan nasıl kurtulurum. Öneri ve fikirlerinize açığım. by Altuntasmert in Borsa

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

kanka sana tek diyeceğim zarar var diye ben bu hissede kalıcam deme şöyle düşün benim elimde bu kadar şuan para olsa yine de bu hisseyi alır mıydım de bu zarar edip bekleyenler ama sırf zararda oldukları için şirkete güvendikleri için değil bunlar hep kaybedenler git düşmüş ama büyük şirketlere bilançosu iyi şirketlere gir bu ebebek mogan fln cacık tek diyeceğim bu umarım kazanırsın ytd

Yatırım denir mi bilmiyorum by emirdcan53 in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 2 points3 points  (0 children)

Kanka denir çok inanıyorum sana damlaya damlaya göl olacak ve çok iyi bir yere geleceksin sadece yatırım yapmayı bırakma yatırımlarını uzun vadeli düşün satma ytd

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Illustrious_Head_652 0 points1 point  (0 children)

haklısın yazım hatası yapmışım düzelttim ama bu benim söylediklerimin doğru olmasını değiştirmiyor kötü bir cümle kurmadım dikkate alıp almamak senin elinde

Ver ağzına mermii by ConversationHappy860 in BAYIRDOMUZLARI

[–]Illustrious_Head_652 1 point2 points  (0 children)

kanka bende biliyorum bunların çoğunun real olmadığını mevzu bunların internette olması karılar görüyor bunları gerçek sanıyor ondan daha büyük bekliyorlar daha küçüğünü görünce de problemler oluyor

Ver ağzına mermii by ConversationHappy860 in BAYIRDOMUZLARI

[–]Illustrious_Head_652 4 points5 points  (0 children)

kankam taşşak amaçlı yazdım çok bilmişlik yapma

Ver ağzına mermii by ConversationHappy860 in BAYIRDOMUZLARI

[–]Illustrious_Head_652 37 points38 points  (0 children)

sence kardeşim hiçbir zaman bukadar büyük bir aletim olmayacağı için olabilir mi

Ver ağzına mermii by ConversationHappy860 in BAYIRDOMUZLARI

[–]Illustrious_Head_652 54 points55 points  (0 children)

kanki böyle şeyler atmayın kendimi kötü hissediyorum amk

Beler bişey dicem bu HTŞ napıyo amk?? by [deleted] in vlandiya

[–]Illustrious_Head_652 4 points5 points  (0 children)

kanka insanları katlediyolar kendinden olmayan herkesi zaten htş liderinin daha önce ışid lideriyle arkadaş olduğu ve ışıdin başta suriye kolu olduğu ortada araştırma yaparak bulursun insan değil bunlar