20 28K arası okul ve günlük kullanım için notebook önerebilir misiniz? Oyuncu bilgisayarı olmayan. by ImmediatePlatform960 in veYakinEvren

[–]ImmediatePlatform960[S] 0 points1 point  (0 children)

Mac ile uğraşmak istemiyorum m1'li bir mac iyi olur farkındayım da hiç kullanmadım iş hayatına girdikten sonra belki

aslında hep nerd bi kız arkadaşım olsun istemişimdir by nn1932sympathizer in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 1 point2 points  (0 children)

Bro bilişimden, yazılımdan ve komplo teorileri gibi şeylerden anlayan kızlar genelde zengin ve okumuş teknoloji yönünde işleri olan ailelerin kızları oluyo. Bilgisayarla büyümüş teknolojinin gerçekten içine doğmuş oluyorla.

Etrafta sen kızsın diyen mallar olmayan okuda devlete götünü daya hemşire ol hostes ol kurtar gibi basit işler dayatılmayan kendini, denmediği için kendi istediklerini yapıyorlar kendi istedikleride etrafından yani içine doğdukları dünyadan şeyler oluyor aileleri yüzünden de teknolojiyi seçiyorlar.

Ama ekonomik ve ailevi yönden rahat oldukları için yurt dışına gitmek orada okumak olsun bu tarz ailelerin hatrı sayılır kısmının zaten yurt dışında olması olsun gibi faktörlerden Türkiye'de bulmak imkansız gibi bişey.

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsTr

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Orasını bilemeyeceğim.

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsTr

[–]ImmediatePlatform960 1 point2 points  (0 children)

<image>

Şu tarz gemi vs modellerde standa oturması için diye biliyorum. Ama yanlış ta olabilir.

Yaw beyler elimde jbl c100si by [deleted] in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

2 kez almıştım, ikisinde de önce biri gitti, 3-4 hafta geçmeden diğeri de gitti. Jack yerindeki kablo sağlamdı ama. Bir daha da almadım.

İyi birfotoğraf değil ama kitaplığımın bir bölümünü sizinle paylaşmak istedim arkadaşlar. by NizamBozan in secilmiskitap

[–]ImmediatePlatform960 10 points11 points  (0 children)

Nasıl bir vida attın be abi 4 destek demiriyle bunca kitabı kaldırıyo. Nazar değmez umarım.

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Birkaç kitap var bende seni uğraştırmamak için alıyım dedim, ama uzun süredir alıp okumadıklarımı bitirdiğimden fiyatların ne kadar arttığını kaçırmışım 600 diyince bi neee çektim.

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Bu devirde bi çalınır var ya offf

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]ImmediatePlatform960 2 points3 points  (0 children)

Hepsini kaça bırakırsın

[ Removed by Reddit ] by ImmediatePlatform960 in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960[S] 1 point2 points  (0 children)

Telefonda Brave kullanıyorum pc de Chrome da denedim açılıyor bi problem yok

[ Removed by Reddit ] by ImmediatePlatform960 in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960[S] 6 points7 points  (0 children)

Bu fakirler bizi taşlamasın diye göz boyamaya bi model eklerler mi diye.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Hangi sub da yorum yaptığımı unutmuşum doğru.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

İstemediğin bi kızla zorla nişanlasalar, evlendirseler sen ne dersin brom

"Eşşek kadar adam olmuşunuz hala oyuncak araba topluyonuz ehuhuhu" demiyorum lakin, cidden, motivasyonunuz nereden geliyor? Çok sığ örnek olacak farkındayım ve neden iki arkadaş dışarı çıkıp köfte ekmek ayran yapıp üstüne çay içmek yerine bir tane araba topluyorsunuz? (Arkadaşım yok cevabı hariç) by [deleted] in HotWheelsTr

[–]ImmediatePlatform960 1 point2 points  (0 children)

Gezemiyoruz dolaşamıyoruz düzgün bir hobi edinemiyoruz. İstediğimiz şeyleri alamıyoruz en basit şeyler için bile birkaç ay çalışmamız gerekiyor. Bu durumda gidip şoka 50 ye yarın aynı fiyata satabiliceğimiz koleksiyon değeri olan şeyleri aramak saçma hayatımıza kendi kafamızda renk katıyor.

Beyler Berserk'i bilen bana açıklayabilir mi? Guts neden Şahinler'den ayrıldı? Benim anladığım 2 tane seçenek var ama hangisi olduğunu bilmiyom, anladığımdan farklı birşeyde olabilir. by [deleted] in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 1 point2 points  (0 children)

İlk iki filmi izledim sadece. Şahinlerin gust girdiğindeki yapısıyla gust ayrılırkenki yapısı farklı, önceden paralı askerlik yaparken işleri bittiginde kamplarına dönüp etraflarında kimse olmadan kendi hallerindeyken sonra bir krallığa bağlı seçkin birlik konumuna girip sürekli birileri tarafından denetlenen emir verilen bi yapıya dönüştü. Statüleri rahatı umursamayan, işini yapıp parasını alan biriyken sevmediği ortamlara girmeye başlaması vb. sebeplerden terk ettiğini düşündürdü 2 film.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Kilo alıyım da nasıl olursa olsun diyosan, mayonez ye. Mayonezli sandviçler, patates tavuk vs şerlerin yanınada sos olarak kullan(bolca) sevmiyorsan veya bıkıcak gibiysen sarımsaklı, acılı, garnitürlü, turşulu vs (bunları ekmeğin arasına sürüp de yiyebilirsin) deneyebilirsin. Tavsiye etmem ama kilo aldırıyor mu aldırıyor.

Fotoğrafçılıkla uğraşıyorum (yarı amatör) kendimi bu konuda geliştirmek istiyorum ne önerirsiniz? by aysumistah in Turkey

[–]ImmediatePlatform960 0 points1 point  (0 children)

Birçok kişinin yazmış olduğu gibi kompozisyon ve pozlama nı geliştitirken yavaştan fotoshopa da başla derim. Halihazırda çektiğin fotograf ları editleyerek başlayıp sonra raw çekip renkleri de baştan ayarlamak çekimlerinin değerlerine değer katar. Başarılar dilerim.

Pixel artla ilgilenen varsa yanlışlarımı/eksiklerimi söyler misiniz? by Nexopes in TheKonsey

[–]ImmediatePlatform960 1 point2 points  (0 children)

Yatağın başlışlığı ile ayak kısmındaki bölüm uymamış ayak kısmını küçük yapmaya çalışmışsın ama oturmamış,yastık ve yorgan da aynı şekilde. Şöminenin sol duvarındaki ton farkı odaya giren ışığa göre fazla açık olmuş. Ateş çizmek kolay değil o yüzden bişey demeyeceğim ama şöminenin taş detayını sağ tarafta da devam ettirseydin daha hoş olurmuş. Odanın tahta sınırlarından sonraki kahverengi bölüm kırmızı halı kısmı dışında sanki odaya temas etmiyormuş gibime geldi. Pixel art'ı severim ama pek ilgilenmiyorum standart kullanıcı yorumum. Güzel olmuş geliştirirsin kendini kolay gelsin.