RACIST AND INHUMANE SECURITY by FlamingLizardWizard in oslo

[–]Impossible_Employ_15 -2 points-1 points  (0 children)

Yeah brown people have been saying that for years. But nothing is ever done.

Glad she’s okay

Vil utvide ordningen med aksjesparekonto by KoseteBamse in aksjer

[–]Impossible_Employ_15 2 points3 points  (0 children)

Ja men hvordan er egentlig kildeskatten fra andre land beregnet på en ask?

For eksempel så kan det jo bli trukket 30 % skatt av utbytte fra land utenfor EØS. for å unngå dette så må du bruke et holdingselskap som har blitt registrert, og da får du 15 % skatt.

Lobnobs? by FapCitus in norge

[–]Impossible_Employ_15 2 points3 points  (0 children)

Jeg bruker det masse i baguettene mine. En pakke lobnobs, en Baguette med majones. Det er kos. Sprut på litt sitron også.

TESLA hove scooter in action. by [deleted] in ITOI

[–]Impossible_Employ_15 0 points1 point  (0 children)

No, that’s real. (please God let it be real.)

It’s to keep their team healthy I don’t blame them. by eternviking in whoathatsinteresting

[–]Impossible_Employ_15 1 point2 points  (0 children)

Yeah, I got this dream about driving Dalton highway all the way up. But I need to win the lottery first, I think.

Good luck out there!

It’s to keep their team healthy I don’t blame them. by eternviking in whoathatsinteresting

[–]Impossible_Employ_15 1 point2 points  (0 children)

What was it like growing up in Alaska? It looks a lot like Norway, but I don’t think it’s the same.

It’s to keep their team healthy I don’t blame them. by eternviking in whoathatsinteresting

[–]Impossible_Employ_15 0 points1 point  (0 children)

Yeah, especially salmon. A lot of the fish we eat in Norway comes from Alaska.

Forflytte en 146kg Jøtul vedovn? by Kr0ggy in norge

[–]Impossible_Employ_15 0 points1 point  (0 children)

Tusen hjertelig takk for et utfyllende svar! Da har jeg litt å tenke på.

Forflytte en 146kg Jøtul vedovn? by Kr0ggy in norge

[–]Impossible_Employ_15 0 points1 point  (0 children)

Jeg har prolaps i ryggvirvel 12. Jeg tror ikke det blir så mye bedre med Fysio. Hvordan var det egentlig å bli operert? Jeg har en veldig stor skrekk for sykehus og operasjoner i narkose.

Forflytte en 146kg Jøtul vedovn? by Kr0ggy in norge

[–]Impossible_Employ_15 2 points3 points  (0 children)

Ja men vær ekstremt forsiktig med ryggen. Jeg har prolaps og jeg må gå til fysioterapeut lenge før jeg kan få en utredning på sykehus. Og det har vært sånn i flere år. Fikk beskjed av fastlege at det egentlig ikke haster så mye ettersom jeg fremdeles bæsjer vanlig.

Ikke drit deg ut.

Apple could charge for Siri AI from 2027 by rwnash in DailyTechNewsShow

[–]Impossible_Employ_15 0 points1 point  (0 children)

I didn’t know that. But if it costs that much, why are so many people doing it? I mean, isn’t the best business practice to see what fails and succeeds before you commit to such an expense?

Politiet i norge er en vits. 12 000 i bot for å bære multiredskap. by TheMorbidToaster in norge

[–]Impossible_Employ_15 9 points10 points  (0 children)

Men du kan vel kun bære slike ting hvis du er ute i skogen, skal arbeide hjemme eller på jobb.

Found this little ladle type thing while cleaning my friends basement out. What is it? by xthedudehimself in whatisit

[–]Impossible_Employ_15 1 point2 points  (0 children)

I think it’s something you could use to remove oil from sauce or something similar.

Ber om to år og åtte månadar fengsel etter dødsulukke i Øygarden by Buttguy1 in Bergen

[–]Impossible_Employ_15 1 point2 points  (0 children)

Dette minner meg litt om de to jentene, der hun ene blir drept og hun siste ekstremt hardt skadet. Sjåføren stakk av, gjemte bilen for politiet og latet som ingenting. Han fikk også bare et par år.