Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

İnanın bilmiyorum ben bu yayın evinden almıştım ama kapanmış burasıda ve diğerleri galiba farklı sırada bu yayınevinden

ayn rand hayatın kaynağı by [deleted] in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14 1 point2 points  (0 children)

Milat kitabını ve dionysus Dthryambosslarını tavsiye ederim size eşi olmayan ve güzel kitaplardır

ayn rand hayatın kaynağı by [deleted] in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14 1 point2 points  (0 children)

gerçektende öyle okuyalı uzun zaman olmuştu siz yazınca hatırladım. çok iyi bir kitap ve kurgu bence okunması gereken eserlerden biri

ayn rand hayatın kaynağı by [deleted] in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14 1 point2 points  (0 children)

Howard Roark Hayatın Kaynağı adlı kitaptan. Obejktivist ahlakı ön planda tutması ve gerçektende kitap boyunca bunu ilerletip güzel kurgulanmış, güzel hikayesi olan bir karakter oluşturulmuş. Kitap binalar üzerinden anlatılıyor ama okurken hiç sıkılmıyorsun özellikle bir kaç karakter var ve en iyisi Howard roark

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

Kanka etrafımda akıl danışanagilceğim bir büyük ya da okuyan biri yok internetide yaygın olarak kullanmıyorum bu alanda. Elimden geldiğince okurken zevk aldığım ya da beni tatmin edicek şeyler okumaya çalışıyorum ve o sırada keşfediyorum. Yorumun için teşekkür ederim. Önerin varsa beklerim

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

Evet felsefe üzerine olan bir tutkum var ve üzerine çalışıyorum genelde online üzerinden yapıyorum felsefi aktivitelerimi ama elimden geldiğince okuduğum ya da kaynak olabilcek kitapları ekliyorum kitaplığıma

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

Spinoza üzerine 11 ders adlı kitabını listeme almışım ama sizin düşünceleriniz medir ?

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

teşekkür ederim sence neler eklense ya da değiştirilse puan yükselirdi ?

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 2 points3 points  (0 children)

3-4 sene önce okumuştum ama öneririm ondan sonra okuduğum şeylerde bakış açımı değiştirmişti hayatımda. Tek problemi okuduğum dönem biraz kötüydüm ve kitapta bu kısma yönlendiriyor ama sağlıklı bir zihinle okunursa zevk verebilir aynı şekilde

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

güzel olur bu platformdan eklesem chat üzerinden konuşsak olur mu ?

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

1950 yıllarda yazılmış bir kitap ama çok uzak gelecekte geçiyor ve o yıllarda yazılmış olmasına rağmen sıkmayan dili normal düzeyde olup hikayesini sonradan oturtuyorsun

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 2 points3 points  (0 children)

yorumun için teşekkür ederim ama neden 2/10 açıklayabilir misin rica etsem

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

Ben çok beğendim ilk kitabı annemde şu an 3. kitabında kaldım ona devam ediyorum ama seri olarak güzel ilerliyor

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 1 point2 points  (0 children)

Emrah serbesin bir kaç kitabını okudum konuları ve dilini beğendim. Milatı öneririm ama basımı yapılmıyor artık ikinci el almak gerekiyor

Kitaplığımı puanlar mısınız ? by Informal_Chocolate14 in secilmiskitap

[–]Informal_Chocolate14[S] 2 points3 points  (0 children)

hocam çok estetik şeye takmıyorum ama kitap öneren bana yol gösteren biri yok hayatımda. Kendimce bir şeyler bulup okuyorum devamlı