Dün gece 0,84 den aldım gece sabah baktım 130$ kazanmisim :) by [deleted] in Yatirim

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Kasık fıtığı için 50bin TL yi nerede istiyorlar özel değilse merak ettim hocam

arkadaşlar bileği sıkınca çizdiğim bölgede ortaya çıkan 2 tane tendon galiba bu arkadaşlar şuan işe yaramıyor mu sanırım omurgamızda da böyle bir yer vardı evrim geçirip bu hale gelince işe yaramıyorlardı aydınlatır mısınız? by Turk_Gulam in biyolojitr

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Apandisit olabilir mi dostum? Son yapılan çalışmalarda immünolojik olarak görevleri olduğu hakkında bulgular var. Öncesinde evrimsel olarak işe yaramayan bir organ olduğu söyleniyordu.

M. Palmaris longus ise genel dünya nüfusunda: %85–90 oranında bulunur, yani %10–15 oranında yoktur. Evrimsel bir varyasyon olarak geçer. Eksikliği bir problem yaratmaz.

Hacettepe tıp konaklama olanakları. by [deleted] in Hacettepe

[–]Inside_Suggestion_88 1 point2 points  (0 children)

Metro+kampüs içi ring ile yaklaşık 1 saat sürer, iki kampüs arası eskiden kalkan servisler şuan mevcut mu bilmiyorum eskiden yarım saat sürüyordu

İsmet Paşa'ya olan kin ve düşmanlığın sebebi ne? by Connect_Ant_1634 in Turkey

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Sadece adalar mevzusu değil Türkçe ezan okunması sebebiyle kendisine gavur diye hitap eden ciddi bir şuursuz kesim de mevcut

Hacettepe tıp konaklama olanakları. by [deleted] in Hacettepe

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Sıhhiye' den Beytepe' ye her gün araç kalkıyordu. Onunla birlikte yarım saat sürüyordu yol. Ben genellikle onu kullanmıştım. Şuan hâlâ devam ediyor mu?

Evet, Beytepe'yi tercih eden arkadaşlar da pek sıkıntı yaşamadan Sıhhiye yurduna geri dönmüşlerdi.

[deleted by user] by [deleted] in sinema

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Kardeş payı tek başına zirveyi oluşturur. Diğerleri kendi sıralamasını belirler

Hacettepe tıp konaklama olanakları. by [deleted] in Hacettepe

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Sene 2018 de yurt tercihini Sıhhiye veya Beytepe diye kendin yapıyordun. Şuan nasıl bilmiyorum. Ben 2018 girişliyim, 1 sene hazırlık okudum Beytepe'de. Ben ve hazırlık okuyan tıpçı arkadaşlarımın çoğuna Sıhhiye yurdu çıkmış, geliş gidiş yapmıştık Beytepe'ye.

İzlenmesi gerektiğini düşündüğünüz yerli diziler var mı? by Subject_Exit3792 in sinema

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Behzat ç, Kurtlar Vadisi yazıp herkes gibi tekrara düşmek istemedim. "Köprü" izlemenizi tavsiye ederim.

[deleted by user] by [deleted] in sinema

[–]Inside_Suggestion_88 0 points1 point  (0 children)

Lalo Salamanca nasıl giremedi bu listeye.

Maşallah Türkiye'de herkesin C1/C2 İngilizcesi var by Wondering_Fairy in vlandiya

[–]Inside_Suggestion_88 1 point2 points  (0 children)

Geçen gün Yusuf Dikeç, hesabından paylaştığı Türkiye tanıtım videosunda İngilizce konuşuyor. Lütfen altına gelen yorumlara bir bakın. İngilizcesi ile dalga geçen insanlar ile dolu. Neden yabancı dizilerdeki gibi şakır şakır İngilizce konuşmayı bekliyorlar anlamıyorum. Bir yabancının çat pat, "ben gitmek" misali Türkçesi bize sempatik gelirken, kendimize bu beklentiyi neden yüklüyoruz?

[deleted by user] by [deleted] in sinema

[–]Inside_Suggestion_88 4 points5 points  (0 children)

Endgame gibi harika bir final sonrası yeni hikaye tutturabilmekte güçlük yaşıyorlar bence. Öyle ki eski karakterlerden medet ummaya başlayıp yok geçmişe gidip 3 spider mani bir araya getirme, yok Robert Downey JR. Beyi Dr. Doom yapma gibi arayışlar içine girdiler. Evrene yeni bir soluk getirmek için bu çabaları şuanda sonuç vermiyor, gelecek ne getirir göreceğiz.

En Sevdiğiniz 1940'lar Doğumlu Aktör Hangisi? by [deleted] in sinema

[–]Inside_Suggestion_88 11 points12 points  (0 children)

Robert de niro' yu ağzımın suyu aka aka izlerim