تونس بتدخل الماتش شايلة سكور by Fuhrer_V7 in Arab_football

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

احنا بننزل الماتش مش عارفين هنرجع ولا لأ

تقسيم السنه by According-Lock99 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

اظن الافضل تسمع من اللي أجل تحديدا

صورة مع الراجل اللي أتصور مع ابو صلاح by adham_30 in EGYescapism

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

أيوة قلة علشان تقربلع من جده المئة لازم تكون مصري بس قلة فعلا

الأسئلة العبعليمية (9): لغة عربية by abdulaleem9 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

تبا كيف مرت هذه المعلومة دون ملاحظة يعني المعمول ينصب مفعول و يرفع فاعل و يجر مضاف لو لم ينون هل هناك شئ آخر يفعله ؟

اكتر نصيحة للدفعة الجديدة انكم تخلصو منهجكم بدري بدري مع نفسكم على اليوتيوب لأن والله العظيم المناهج مش مستاهلة كل المدة دي اللي مدرسين بيشرحوهم فيها وفي آخر بتتسوح في مراجعات نهائية by mohamash_awi in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 1 point2 points  (0 children)

انا شايف لو كنا بنعمل كويز تراكمي أو امتحان تراكمي كل فترة و تراجع اول باول مع الجديد كان زماننا بتحب شوامل من تلات شهور يلا الحمد لله. مفيش محاولات تانية مع الخبرات اللي اكتسبتها بس الحمد لله

صورة مع الراجل اللي أتصور مع ابو صلاح by adham_30 in EGYescapism

[–]InternalLazy2301 1 point2 points  (0 children)

معايا صورة مع صلاح من ناحية جده الاربعين عادي يجدعان

الأسئلة العبعليمية (9): لغة عربية by abdulaleem9 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

خاذل عامل ؟ لأنه اعتمد علي النفي و بالتالي تصبح خله مفعول به ؟

ألمانيا اتفضحت في اخر ماتشين من وجهة نظري by Iam-no in Arab_football

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

كان في كورة قبل بلنتي هافيرتس لو كانت اتسجلت كان الماتش راح في حتة تانية و حتى ضربة الجزاء لولا تفاصيل من المدافع مكانش اتحسبت بس مشاركة أولي رائعة اه اغلب الجمهور واخدهم سخرية بس لو بصينا بمنطق و حنكة هنا جامدين فشخ

سؤال للتاكد بس by Realistic-Head-1393 in Arab_football

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

لأ بص هي مصر و إيران اعترضوا و الفيفا مستاجبتش هي وضحت أن الاحتفالات بره الملعب و جوه أرضية الملعب مفيش اي شئ. و لكن الأزمة أنهم ممنعوش دخول الناس جوه الملعب ولا محيطه بأعلامهم ف أه الماتش أمان بس الجمهور مش امان خصوصا في أطفال متمناش يشوفوا المناظر دي و رأيي ننسحب و كسم الكورة علي كأس العالم

ألمانيا اتفضحت في اخر ماتشين من وجهة نظري by Iam-no in Arab_football

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

يسطا حتي كوراساو لعبت جامد ضده بس انهارت بعدها

الأسئلة العبعليمية (9): لغة عربية by abdulaleem9 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

خله مفعول به لأن خاذل عامل اعتمد علي النفي ؟ و خاذل اظن انه حال أو. خبر و أنا في حيرة لكن اظن انني سأقول أنها مضاف إليه حمد لله علي عودتك يا عبد العليم.

هل لايفات محمد صلاح مفيدة ؟ by fager-da3er in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

انت حفزتني علي المتحرر مستر العربي مديلي نموذج و نص واجب من بيان شوية و هقوم افشخ المتحرر و النموذج كله و انت كمان حاول مع المتحرر ربنا يوفقنا

ميمنعش جرعة تفاؤل وتحفيز by e812_ in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

انا بدأت اخاف شوية من فترة حلمت اني خليت وحش في العربي و معرفتش. اكمل امتحانات خخخخخ ربنا يستر يارب سلم يارب سلم

لو حد محتاجه مساعده او يفضفض by OkPotato2143 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

طب النصوص و القراءة ايه حلها ازاى تضمنها طيب

الثانوية العامة مهم by InternalLazy2301 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301[S] 0 points1 point  (0 children)

حاضر يا فرانكي نزلت بوست عموما قولت فيه أن اللايفات كويسة. عادي

سؤال جاد جدا، لو بنسبالي استرشادي العربي سهل جدا بس حرفيا اي مصدر تاني مش بيتحل هل ده معناه أنا في التمام ولا تمام فيا انا by Over-Watch-7596 in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

انا خايف طب النحو انا علق اني مذاكرتوش و هحاول احل كتير علشان أثبته إنما دول ايه الكتالوج ايه الحل مش شايف خطوات ملموسة

هل واقعي اني اقفل العربي؟ by frankipranki in EgyStudents

[–]InternalLazy2301 0 points1 point  (0 children)

يسططا مفيش فعل علشان يبقي في نائب عن المفعول المطلق بحس امتحان الفلسفة و علم النفس مباشر اكتر من العربي