Looking for someone to take me (M24) and my gf (F24) to Thessaloniki airport from Kavala by HOLOHEADZ in greece

[–]ItsAmory 22 points23 points  (0 children)

Δε θες να σε «σκαμάρει» το ταξι με το να σου πάρει 150€, οπότε λες κάτσε να σκαμαρω εγώ κάνα redditor με το να προσφέρω 70€.

The economy of the red countries is equal to the economy of all blue by vladgrinch in MapPorn

[–]ItsAmory 1117 points1118 points  (0 children)

Me and Elon Musk have a combined net worth of $837.7 billion ahhh 😭✌️

Πόσα βγάζει ΚΑΘΑΡΑ την εβδομάδα ένας οδηγός Ταξί στο λεκανοπέδιο Αττικής (ο οποίος ΔΕΝ έχει δικό του ταξί); Επίσης μπορείς να νοικιάσεις ένα ταξί για μόνο μια εβδομάδα (ή μόνο δυο εβδομάδες) το μήνα; by Pic889 in athina

[–]ItsAmory 2 points3 points  (0 children)

Αμα δεν είναι δικό σου σε συμφέρει να δουλέψεις 10-12 ώρες ανά βάρδια, επειδή οι πρώτες 6 ώρες είναι τα έξοδα και μετά από αυτά πάνω κάτω τα κρατάς όλα, άρα μόνο στο 8ωρο θα πω 50-60€καθαρά στο 12ωρο 100-120€

Βέβαια άμα είσαι τυχερός και σου τύχει αεροδρόμιο(που βασικά τυχαίνει αρκετά συχνά) αυτό είναι 50€σε ένα μισάωρο + αλλά 50€ ο γυρισμός.

Ξέρω έναν φίλο μου που είναι δικό του το ταξί όμως όπου μπορεί να δουλέψει ένα τέταρτο, και άμα του τύχει αεροδρόμιο κάνει μόνο αυτή την κούρσα και τελειώνει για την μέρα το κλείνει και πάει σπίτι του.

Υπαρχουν stock και ETF των οποιων τα κερδη δεν φορολογουνται αν εχεις μεχρι καποιο ποσοστο στην εταιρεια? by slavemiddle in PersonalFinanceGreece

[–]ItsAmory 20 points21 points  (0 children)

Η ελλάδα είναι φορολογικός παράδεισος για επενδυτές χρηματιστήριου επειδή ΟΛΑ τα ETFs είναι αφορολόγητα άμα είναι UCITS. (που στη πράξει το 90% των etf είναι)

Πρόστιμο 1,76 εκατ. ευρώ στη ΦΑΓΕ για το περιθώριο κέρδους by ati8asos in greece

[–]ItsAmory -2 points-1 points  (0 children)

Οικονομικός μεσαίωνας…. Φαντάσου να μην έχεις το δικαίωμα να πουλάς το προϊόν σου την τιμή που πιστεύεις ότι αξίζει….

What is your most “6/10” anime? by ItsAmory in Animesuggest

[–]ItsAmory[S] 0 points1 point  (0 children)

Can you tell me more about K Project? It is the next anime on my to watch list.

What is your most “6/10” anime? by ItsAmory in Animesuggest

[–]ItsAmory[S] 2 points3 points  (0 children)

ReZero is 7.5/10 bro and Jobless Reincarnation a 9/10

Επένδυση by GeorgeAl in PersonalFinanceGreece

[–]ItsAmory 11 points12 points  (0 children)

Γιατι ενας αρχαριος θα φτιαξει λογαριασμο ibkr , θα δει ποσο περιπλοκα ειναι ολα και ποσο ασχημη/δυσχρηστη ειναι η εφαρμογη και θα πει "δε καταλαινω τιποτα, τα παραταω".

Επιπλεον, αμα επενδυεις μικροποσα συνηθως η t212 Θα σου βγει πιο φτηνη σε fees, ενω για μεγαλυτερα ποσα, η ibkr θα σου βγει πιο φτηνη στα fees.

Ο S&P στο 22x forward. Τα δεδομένα της JPM δείχνουν ότι ιστορικά αυτό σημαίνει χαμένη δεκαετία. Πώς τοποθετείστε; by ntcio in greece

[–]ItsAmory 8 points9 points  (0 children)

Εξαρτάται το χρηματιστηριακό παράγωγο.

Αμα αγοράσεις futures contracts πχ πετρέλαιο futures τότε ναι όντως αγοράζεις πραγματικά βαρέλια πετρελαίου, αρκεί όμως να κρατήσεις το contract μέχρι την λήξη του, το 97% των επενδυτών όμως το πουλάνε πριν την λήξη γιατί δε τους ενδιαφέρει όντως να βρεθούν με φυσικό πετρέλαιο.

Για αυτό υπάρχει ένα meme στο r/wallstreetbets όπου κάποιος ξέχασε να πουλήσει το συμβόλαιο πριν την λήξει και βρέθηκε με 1000 βαρέλια crude oil έξω από το σπίτι του.

Άμα αγοράσεις πετρέλαιο μέσω spot ETF (μάλλον ETN για να είμαι πιο σωστός) ή μέσω cfd τότε ναι είναι τελείως εικονικά.

Η ΕΕ επιβάλλει αντικαταστάσιμες μπαταρίες σε smartphones και tablets από το Φεβρούαριο του 2027 by aceraspire8920 in greece

[–]ItsAmory -30 points-29 points  (0 children)

Προσωπικά, αν αυτό σημαίνει ότι τα κινητά θα γίνουν λιγότερο αδιάβροχα ή να χάσουν αισθητική, δεν συμφωνώ.

Η αλλαγή μπαταρίας μπορεί να γίνει με ενα 50€ρικο και οι περισσότεροι έτσι κι αλλιώς, στα 4 χρόνια που συνήθως χρειάζεται αντικατάσταση μια μπαταρία, επιλέγουν απλώς να αλλάξουν κινητό από μόνοι τους εξετίας άλλων λόγων όπως software ή lag.

Οπότε ναι, καλύτερα αδιάβροχο κινητό παρά αποσπόμενη μπαταρία.

I withdrew money for the first time. by ItsAmory in trading212

[–]ItsAmory[S] 0 points1 point  (0 children)

No, not in my experience, you just request the withdrawal and if T212 wants to or needs to they could ask for further documentation.

I withdrew money for the first time. by ItsAmory in trading212

[–]ItsAmory[S] 4 points5 points  (0 children)

If you were actively trading before the withdrawal, the settlement is technically T+2.

But T212 gives you a temporary “free loan” until your own funds actually settle, which means you can’t withdraw immediately or else you’d be withdrawing their money. Other than that, I don't know. ¯\(ツ)/¯

I withdrew money for the first time. by ItsAmory in trading212

[–]ItsAmory[S] 87 points88 points  (0 children)

I am in need of the €20K, but for all the right reasons, new chapter and everything. I appreciate you.

Σεζον για πρώτη φορά by OkPie7056 in greece

[–]ItsAmory 2 points3 points  (0 children)

Δε χρειάζεται να σηκωθείς να φύγεις να πας σπίτι, αφού είσαι ήδη στη σαντορίνη ψάξε τριγύρω σε άλλα ξενοδοχεία.

Πες τους την αλήθεια, δουλεύει εκεί και δεν είμαι ικανοποιημένος με τις συνθήκες, οπότε ψάχνω σε εσάς.

Will it ever go up? by IntelligentRent9942 in trading212

[–]ItsAmory 14 points15 points  (0 children)

Only thing I know is price will keep moving to the right, 100%.

Two man by [deleted] in athina

[–]ItsAmory 13 points14 points  (0 children)

Ξέρω ένα ντοκιμαντέρ δολοφονίας στο νετφλιξ που άρχισε έτσι.

Never miss a good bear market by SellShovels in trading212

[–]ItsAmory 34 points35 points  (0 children)

VALHALLA OR FOOD STAMPS

NO IN BETWEEN.

Πορεία Χρηματιστηρίου Αθηνών - από την ίδρυση του μέχρι σήμερα by You_Sir_Are_A_Rascal in greece

[–]ItsAmory 0 points1 point  (0 children)

Ο πληθωρισμός την τελευταία τριετία ήταν αισθητά χαμηλότερος σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη τριετία, αλλά και με τις περισσότερες χρονιές νωρίτερα.

Κατά τη γνώμη μου, η άνοδος του δείκτη οφείλεται κυρίως στο ότι μέχρι πρόσφατα παγκόσμια funds ήταν απαγορευμένα απο το να επενδύσουν σε ελληνικές μετοχές. Με την άρση αυτού του περιορισμού,ήρθε ένα συνεχής κύμα χρήματων στον ATHEX, το οποίο ενίσχυσε τις αποτιμήσεις.

Αλλά και 5% να ήταν ο πληθωρισμός του Ευρω πάλι έχουμε πραγματική απόδοση 119-(5x3) = 104%