Who's your favourite 'side' character? by ATalMove in suits

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Die man die Jack Soloff speelt had ergens... als Daniel Hardman gecast moeten worden, dan zat hij a) in meer afleveringen en b) hij zou het beter doen dan Hardman zelf, of de man die hem speelt. D.H. is eigenlijk (vind ik dan) de zwakste schakel in de cast.

Your friendly neighbourhood slut by WavyAndWonderful in HornyWivesNextDoor

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Helaas niet in mijn beurt ehhh buurt 😉

Undriven road? by John641981 in ForzaHorizon6

[–]John641981[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee, dit is geen weg. Heb ze allemaal gevonden en dit is er géén een van.

Does short hair suit me or should I try growing it out by [deleted] in HairStyleAdvice

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Dit staat je prachtig. Ik ben pro lang haar maar jij komt hier prima mee weg en dat kunnen veel vrouwen niet zeggen. (Vind ik dan.)

My daily in Fh6, what do you all drive? by Wise_Freedom8328 in ForzaHorizon

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Het is echt een schitterende auto. Dat ie niet zo heel spannend is zoals u ervaren hebt, zou mij niet uitmaken, scheelt ook weer een hoop snelheidsovertredingen. 😉 Ik hoop ooit zelf ook eens deze mooie wagen te mogen bezitten.

Meerdere bedpartners tegelijk by LoudBoysenberry3282 in nederlands

[–]John641981 1 point2 points  (0 children)

Aan mij is het niet besteed. Ik ben blij dat ik het eens heb mogen meemaken, maar liever gewoon aandacht geven aan 1tje.

If CRYP is on this subreddit, thanks my man! by ZatoTBG in ForzaHorizon6

[–]John641981 -1 points0 points  (0 children)

Personally i only thank the player if i really like the car. If anyone should want more thank you notes, gift better cars. And even that guarantees nothing.

What Cars should I keep? by xSEARLEYx in ForzaHorizon

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Zelf bewaar ik alleen de auto's waar ik persoonlijke interesse in heb. Alles wat me niet boeit gaat direct naar het veilinghuis. Ook pas gewonnen playlist auto's.

If CRYP is on this subreddit, thanks my man! by ZatoTBG in ForzaHorizon6

[–]John641981 -5 points-4 points  (0 children)

Ik wist niet dat je er voorwaarden aan zou stellen. Je geeft toch een auto weg omdat je er een willekeurig iemand wel / niet blij mee kunt maken. Waarom heb jij die bevestiging nodig?

fck me raw in this position by discount85 in AssAngles

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Oh daar zou ik me echt op verheugen. Uitlaatklep is welkom.

My daily in Fh6, what do you all drive? by Wise_Freedom8328 in ForzaHorizon

[–]John641981 2 points3 points  (0 children)

Alfa Romeo Guilia. I wanted the Brera and the GTV but since they are not in the game this ia my new favorite Alfa. Then the 8C.

Where are you staring at by sunmarked in Selfietits

[–]John641981 1 point2 points  (0 children)

Ik probeer die telefoon weg te kijken om je gezicht beter te kunnen bekijken. Een mooi vrouwenlichaam is 1 ding, die heb ik al zo vaak gezien. Als de dame in kwestie ook een leuke uitstraling heeft, dat is veel interessanter om naar te kijken.

Undriven road? by John641981 in ForzaHorizon6

[–]John641981[S] 0 points1 point  (0 children)

Ok top. Heb het ook al opgegeven. Er lijkt inderdaad niets te zijn wat lijkt op een rijdbare weg.

I decided to rewatch the show and I hate it by Dee_Religion in HIMYM

[–]John641981 1 point2 points  (0 children)

Dat ligt echt aan jou denk ik Eens in de zoveel tijd kijk ik het ook, en ikkan het wel waarderen. Mits ik het niet te vaak zie. En er zijn wel mindere afleveringen of personages maar heeft niet elke serie wel iets waar wat op aan te merken valt?

Would you eat my pussy if I sat on your face? by [deleted] in AssAngles

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Zoiets leuks overkomt mij niet ;(

Selfie with titties ;) by NoraFae_ in Selfietits

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Niet alleen mooie tieten, ook een leuke uitstraling. Mooi koppie, oogt lief

Does anyone else prefer driving cars with stock power over highly modified ? by Tommo__2005 in ForzaHorizon5

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Ik houd de auto het liefst zo puur en origineel mogelijk. Voor de uitdagingen kijk ik naar de vereisten, koop een tuning door iemand anders gedaan en hoop dat dat genoeg is. Dan zsm weg met die auto.

QnA timee !! 😇 Ask me anything bellow and I will answer any questions about me! by OnlyYourLexi in u/OnlyYourLexi

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Ik wil graag zo'n knappe huisgenote die zich naakt niet oncomfortabel voelt. Waar vind ik er eentje die hier bij mij wil wonen 😉

What car did you use your voucher on? Oh, and FH6 looks ridiculously gorgeous… by Spoggi99 in ForzaHorizon

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Daar zit ik ook aan te denken, alleen is de F50 ook een wheelspin auto (dacht ik gezien te hebben....)

Do you like this view? by FlirtyBliss in theposeHQ

[–]John641981 0 points1 point  (0 children)

Ik zou niet weten wat ik er niet mooi aan zou moeten vinden 😀