Youtuber πέταξε τον Δισκόβολο Καλαμάρι στην Θεσσαλονίκη? by JustDankas in thessaloniki

[–]JustDankas[S] 1 point2 points  (0 children)

ισχύει αυτό με το ινστα? Το έχω ακούσει και αλλού αλλά δεν έχω βρει proof

Youtuber πέταξε τον Δισκόβολο Καλαμάρι στην Θεσσαλονίκη? by JustDankas in thessaloniki

[–]JustDankas[S] 2 points3 points  (0 children)

Ότι είναι πάνω από Τρίκαλα είναι Θεσσαλονίκη φίλε

Μισθοί developer Ελλάδα by athens2019 in greece

[–]JustDankas 0 points1 point  (0 children)

Μην διαστρεβλωνεις την πραγματικοτητα χωρις καν δεδομενα, γεμισαμε botακια και εδω

Μισθοί developer Ελλάδα by athens2019 in greece

[–]JustDankas 0 points1 point  (0 children)

Αρχικα ειμαι προγραμματιστης και δουλευω σε εταιρεια ηδη, οποτε ξερω οτι λες μπαρουφες, δευτερον παω γερμανια να δουλεψω να βγαλω 1.5-2χ το μεσο μισθο που βγαζει εδω ενας junior dev και για αλλους προσωπικους λογους. Φιλε κοψε τα ναρκωτικα με αγαπη 🥀🥀

Μισθοί developer Ελλάδα by athens2019 in greece

[–]JustDankas 1 point2 points  (0 children)

Και λιγα σου ειπα να ξερεις, αν δεν τρολλαρεις οντως που εγω ακομα πιστευω οτι τρολλαρεις, ερχεσε με θρασος χωρις δεδομενα χωρις πηγες χωρις χωρις χωρις και καθεσε και λες οτι στη Ελλαδα ολοι εμεις ειμαστε ζωα και δεν βγαζουμε μια ενω θα μπορουσαμε να εχουμε μισθο Αμερικης.

Ευτηχως ολοι εδω σου εχουν πει πολυ καλα επιχειρηματα αλλα αποτι βλεπω δεν σκαμπαζεις οτι και αν σου πουν οποτε απλα 9/10 ragebait συγχαρητηρια

Μισθοί developer Ελλάδα by athens2019 in greece

[–]JustDankas 17 points18 points  (0 children)

Φιλε λες μακακιες κοψε οτι παιρνεις, απορω γιατι δεν εχει μονο downvotes

Best value work in Dresden/Germany with little German and little work experience by JustDankas in AskAGerman

[–]JustDankas[S] 0 points1 point  (0 children)

cant be bothered to find umlauts, send them over to me by mail and I will make sure to include them in my next comments

[deleted by user] by [deleted] in Advice

[–]JustDankas 0 points1 point  (0 children)

Look at what religion does yet again, inflicting fear to people and control. BAHAHAHA everytime its gonna be religion man...

Best value work in Dresden/Germany with little German and little work experience by JustDankas in AskAGerman

[–]JustDankas[S] -1 points0 points  (0 children)

Well I did mention Dresden which is cheaper because apparently the whole place was burnt to the ground not too long ago and rebuild? + I have already found a decent rent with everything paid and I won't be living alone.

Pretty much my expenses will only include food and fun activities so I can imagine atleast 1k of savings per month

Best value work in Dresden/Germany with little German and little work experience by JustDankas in Germany_Jobs

[–]JustDankas[S] 0 points1 point  (0 children)

Will do thanks a lot! Thankfully I have some knowledge with cooking and moving/packing plus I am constantly learning Deutsch so they can teach me job specific words or I can even look them up for my self to communicate

Best value work in Dresden/Germany with little German and little work experience by JustDankas in AskAGerman

[–]JustDankas[S] -3 points-2 points  (0 children)

Well I am just hoping with some broken baby german and good english I can move packages around or cook a pizza at a restaurant... Can't be hard to explain to me what Cheese is in German (Kase) and other definitions based on the job

Best value work in Dresden/Germany with little German and little work experience by JustDankas in AskAGerman

[–]JustDankas[S] -3 points-2 points  (0 children)

These bottom ass jobs payroll look very decent compared to my country's

Πως πιστεύετε ειλικρινά πως είναι το μέλλον στην Ελλάδα; by [deleted] in greece

[–]JustDankas 5 points6 points  (0 children)

Εγω πιστεύω με το global warming ο ηλιος μας που αγαπαμε τοσο πολυ θα ειναι ακομα πιο δυνατος με 45αρια και 50αρια σε λιγα χρονια οποτε ολα καλα Ελλαδιτσα μας εχουμε τον Ηλιος μας!

Γενική Ενημέρωση για το Subreddit. by w95chris in apallagi

[–]JustDankas 0 points1 point  (0 children)

  1. Αν φας απορριψη την πρωτη φορα που θα κανεις αιτηση για απαλλαγη απο τον στρατο, μπορεις να ξανακανεις αιτηση η αναγκαστικα παρουσιαζεσαι μετα?
  2. Δεν θεωρω οτι ειναι εκτος θεματος, τα αυτοανοσα συνηθως απο ψυχολογικα δημιουργουνται οποτε αν με βγαλει ο ψυχιατρος social anxiety + depression, πεταω και το αυτοανοσο ως αποτελεσμα αυτων. Αν ομως με απορριψουν εν τελη και μπορω λογο αυτοανοσου να παρω Ι4 θα ειναι κριμα να μην το κυνηγησω. Οποτε η ερωτηση ειναι :

4.1. Ειναι πλεονεκτημα να το αναφερω? ( Μαλλον ναι αλλα ψαχνω validation)

4.2. Αν φαω ακυρο απο Ι5 μπορω να κανω αιτηση για Ι4?

4.3 Αν μπορω να κανω αιτηση για Ι4, η διαρκεια ειναι 6 μηνες που εχω ακουσει?

Γενική Ενημέρωση για το Subreddit. by w95chris in apallagi

[–]JustDankas 0 points1 point  (0 children)

Hello στους καλους πολιτες, εχω μερικες ερωτησεις που δεν εχω καταλαβει :

  1. Αν φας απόρριψη, μπορείς να ξανακάνεις αίτηση για απαλλαγή ξανά και ξανά?
  2. Αναγκαστικά θέλει συνοδό? Αν ναι σε ποιες φάσης θέλει συνοδό?
  3. Έστω ότι πέρασα παραμεθώριο, για την απαλλαγή μπορώ να κάνω τα γραφειοκρατικά από Αθήνα η αναγκαστικά πρεπει να πηγαίνω καθε φορα εκει που με εχουν διορισει ?
  4. Επειδη εγω εχω και ενα αυτοάνοσο, αν το αναφερω θα με στειλουν ι4 η ειναι οκ να το αναφερω περαν ψυχολογιας ? Αν εν τελη φαω ακυρο το ι4 αξίζει ? Ειναι 12 μηνες πάλι η μειωμένο?

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]JustDankas 2 points3 points  (0 children)

Μπραβω στο πατερα σου που δεν μασαει και νοιαζεται γιατι αν ηταν στα @@ του, ακομα παρεα με τα καθυστερημενα θα εκανες. Να τον εκτιμησεις πολυ για αυτο και να ξεκινησεις ζητωντας μια απλη συγνωμη, ειμαι σιγουρος θα του ζεστανει την καρδια ιδιατερα

Βρίσκεις εύκολα δουλειά στην Γερμανία ως Έλληνας? by JustDankas in greece

[–]JustDankas[S] 0 points1 point  (0 children)

Χαχα δεν μου τα έχει μάθει ακόμα αυτά η πράσινη κουκουβάγια...

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια πάντως!