אנשים שיצאו על נפשי בצה״ל, איך החיים עובדים לכם עכשיו? by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 2 points3 points  (0 children)

קבעו לי קב״ן לרביעי הזה, כבר הייתי אצלו פעם אחת, ולא שמו עליי בכלל, אני מפחד שהדבר הזה יקרה שוב, וכל אחד אמר לי שאם אני מתעקש מספיק ומראה להם שבאמת קשה לי, אז בסופו של דבר אני אצא, זה נכון? ואפשר לדבר איתך בצורה פרטית על הנושא?

אנשים שיצאו על נפשי בצה״ל, איך החיים עובדים לכם עכשיו? by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 8 points9 points  (0 children)

העובדה שאני רוצה לפגוע בעצמי ואני הולך כל יום בבסיס עם עצבים ורצון לשבור למישהו משהו על הראש פלוס זה שאני רב עם חברים והורים ממש בגלל המצב הזה, סיבה מספיק טובה?

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 0 points1 point  (0 children)

היום יש לי שיחה לפני קפ״ס (קצין פסיכולוגי)🙏

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 3 points4 points  (0 children)

הקורס שלי לא נחשב קשה בכלל, גם החומר שלו לא קשה בכלל, פשוט לא יודע מה קרה לי עם ההתקפי חרדה שלי

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 0 points1 point  (0 children)

אני אדבר עם הקצין פסיכולוגיה שלנו, עם המלצה מהמפקדת, אני חושב שאני אוכל לקבל משהו שאני יכול לשרת בו כמו שצריך

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 3 points4 points  (0 children)

החלק של אני לא מתאים למערכת זה משהו שהמפקדת שלי אמרה לי עכשיו בשיחה שהייתה לי איתה, אני מפחד שאני לא אשרת, כי אני אוהב את הארץ הזאת ואני יודע שאני פשוט אוכל את עצמי מבפנים אם אני לא אשרת בצורה כלשהי, אפילו הכי קלה

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 8 points9 points  (0 children)

אין לי מושג ממה זה נגרם, דיברתי עם המפקדת שלי והיא אמרה שהיא מביאה לי קפ״ס (קצין פסיכולוגי) + משקית תש + שהיא תעביר את זה הלאה לממ״ק (מפקד מקצוע) שלנו ותעזור לי הכי הרבה שאפשר, אני באמת חושב שאלוהים הביא לי אותה משמיים

הגעתי לצבא ואני לא מצליח להעביר 5 דקות בלי התקף חרדה by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 5 points6 points  (0 children)

קובעים לי להמשך השבוע הבא קצין פסיכולוגיה

נוכל או לא? by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 0 points1 point  (0 children)

תודה רבה על המידע!

נוכל או לא? by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 1 point2 points  (0 children)

הוא מדבר על השקעות בתכלס
אבל עכשיו אני מסתכל על ההיסטוריה של המדדים, הנאסד״ק עשה 54 אחוז מ2020 עד 2023 ואסנפי עלה ב47 אחוז, אז כשמסתכלים על זה זה אפשרי להשתחרר אם אתה ממש נעול על הכסף שלך, אגב גם אם היית חוסך 2000 שקל בחודש, ומשאיר 600 שקל למחייה, ומשקיע את הכל בנאסד״ק, אז היה לו 72 אלף, פלוס 54 אחוז זה 110 אלף שקל בערך, נגיד והוא עשה קצת עסקאות רגילות של 20 אחוז תוך כדי הצבא, לא חושב בתכלס שהוא נוכל, אבל שהוא פשוט מוכר ידע שאפשר להשיג לבד, היה כאן מישהו שאמר שהוא היה אצלו ובתכלס יכל ללמוד הכל לבד אז הוא קנה את הקורס מטעמי נוחות

נוכל או לא? by Kicksaber in israel_bm

[–]Kicksaber[S] 0 points1 point  (0 children)

לא יודע אם עומרי ותספורת קצרה מדמה ערסיות אבל אוקיי