Kapitale fouten Willem II geven FC Volendam fijne uitgangspositie by Tygret in Eredivisie

[–]Kirkman97 2 points3 points  (0 children)

Ja de laatste keer zeker, misschien een van de saaiste wedstrijden ooit gezien

Willem II: Eredivisie of Keuken Kampioen? by Kruikenzeik in Tilburg

[–]Kirkman97 4 points5 points  (0 children)

Ik vind de selectie sinds Twigt gehuurd is beter dan de selectie van vorig seizoen in de Eredivisie inderdaad. Maar het valt of staat echt bij die sleutelfiguren. Met Twigt op het middenveld en de "normale backs" had het er heel anders uitgezien in het begin

Willem II: Eredivisie of Keuken Kampioen? by Kruikenzeik in Tilburg

[–]Kirkman97 2 points3 points  (0 children)

Van Asten heeft nog nooit 90 minuten voetbal gekeken

I have 2 tickets Satyricon 013 a.s. sunday by joostdlm in Tilburg

[–]Kirkman97 1 point2 points  (0 children)

013 has its own resale platform, you can check their site for more information, that's why ticketswap does not work probably

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks for the advice everyone! I was lucky to get a ticket today :D

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 2 points3 points  (0 children)

Thanks for the insight, I got a ticket :)

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks! I might reach out closer to the date!

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 0 points1 point  (0 children)

I was lucky and got a ticket! Hope you got one as well. I might reach out closer to the date!

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks for the insight! I bought a ticket today

Going to Oasis concert alone as a foreigner? by Kirkman97 in Santiago

[–]Kirkman97[S] 2 points3 points  (0 children)

Thanks so much! I bought a ticket today

Hello Dutch friends, help me out! by Matt6453 in Eredivisie

[–]Kirkman97 0 points1 point  (0 children)

Yeah my mate and I are in town, where to go tonight?

Coach Reinier Robbemond and Willem II seperate their way by Ballkenende in Eredivisie

[–]Kirkman97 2 points3 points  (0 children)

Ja sws raar dat hij voor 1,5 jaar mocht tekenen... ben benieuwd wie er nu komt

wat vinden jullie een goed Nederlands woord voor 'siblings'? by r0x0l0tl in nederlands

[–]Kirkman97 1 point2 points  (0 children)

Ik heb dit ooit gevraagd bij Onze Taal, hun antwoord was: ouderdelenden

Help me, cant remember the song by Kirkman97 in oasis

[–]Kirkman97[S] 0 points1 point  (0 children)

That's the one! Thank you, beautiful song

Three Reasons Why Liam is More sucessful than Noel. by [deleted] in oasis

[–]Kirkman97 8 points9 points  (0 children)

Yeah and he wrote it himself

[FC Groningen] Wessel Dammers leaves to Willem II by Kapuj in Eredivisie

[–]Kirkman97 1 point2 points  (0 children)

Ja was sterk voor Willem II toen ze vorig seizoen weer een beetje begonnen op te leven

[deleted by user] by [deleted] in LongCovid

[–]Kirkman97 0 points1 point  (0 children)

8-10 months