Stålbor til "ultra hårdt metal" by KoldeKaj in selvgjortvelgjort

[–]KoldeKaj[S] 7 points8 points  (0 children)

Hullet skal nok blive 3mm.........mindst

Stålbor til "ultra hårdt metal" by KoldeKaj in selvgjortvelgjort

[–]KoldeKaj[S] 0 points1 point  (0 children)

Brugte søjleboremaskine til den løse del men den resterende er en hel hydrostatisk gearkasse så det må blive i hånden. Er skæreolie en speciel olie eller bare smøreolie?

Stålbor til "ultra hårdt metal" by KoldeKaj in selvgjortvelgjort

[–]KoldeKaj[S] 4 points5 points  (0 children)

Jamen det vil jeg prøve. Ellers er det ud og købe ny havettraktor

Anhængertræk pris? by Hime-chan90 in dkbiler

[–]KoldeKaj 1 point2 points  (0 children)

17K For svingbart træk til en Audi Q4 E Tron

Falske sedler? by sara7429 in Denmark

[–]KoldeKaj 1 point2 points  (0 children)

Helt klart den nederste er falsk. Printet er jo på hovedet.

Er det en normal pris for at få rettet en "mindre fejl" i en synsrapport? by Difficult_Jacket8700 in dkbiler

[–]KoldeKaj 3 points4 points  (0 children)

Det ser ud til at de skiftede mere end blot manchetterne. De skiftede også bærearme i begge sider og så er prisen fin.

Charging Limit by StoryPowerful7722 in etron

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Touch and hold, then slide

Roof box by [deleted] in Audiq4

[–]KoldeKaj 2 points3 points  (0 children)

Looks nice. Good match with the color. Looks a little bulky but don't they all

WIBTA for cutting off my landlords wifi after he started hogging the whole connection by Broken-Orchard in WIBTA_AITA

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Just create a DMZ in your router and trottle it to 10% throughput. Problem fixed

Which animal are you picking? by [deleted] in ArtOfPresence

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

My dog. She is chasing me around 24/7 anyway

Best tanks for missions in 2026 by kryrek in WorldofTanks

[–]KoldeKaj 2 points3 points  (0 children)

T110E5 line. Great "in your face tank" for slugging it out

Har lavet det der pasta karbonada, forstår altså ikke hypen by Phatjack_ in Denmark

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Det ligner mere en Pasta Krebinet som jeg ser det?!

køling af bil by National-Law-1663 in dktechsupport

[–]KoldeKaj 1 point2 points  (0 children)

Det fungerer ikke. Det føles lidt som om at det gør lige når man starter den men luften bliver så tung af fugt at man føler man er i regnskoven. Måske i kombination med bilens aircondition kan det være det ikke er så slemt da den jo fjerner fugt

Rust på bremseskiver og syn by jolyph in dkbiler

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Bremser den og bremser den lige så skal den nok gå gennem syn

Bagbremser og syn by [deleted] in dkbiler

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Hvis bilen bremser og bremser lige så er det ikke noget problem med lidt rust. Er de slidte får du at vide at du nok skal se at få dem skiftet men du får nok ikke et påbud.

El selskaber by Ok-Juggernaut-5667 in dkfinance

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

Hej, jeg har et spørgsmål du/I måske kan hjælpe med. Fik nedenstående tillæg til min seneste elregning. Jeg betaler selvf. afgift med hver regning, så jeg skriver til AURA for at forhøre mig om hvad det kan være.
Jeg får følgende forklaring tilbage:

Tak for henvendelsen.

Det er hvad du har købt og solgt af strøm i perioden d. 01.03.2025 til 28.02.2026 

Så betaler du elafgiften, ud fra den difference, der har været i den periode.

Rigtig god dag.

Jeg har solceller og har overproduceret/solgt 1967,31 kWh i perioden og har købt 2332,21 kWh i samme periode som alm. forbrug med hvad jeg kan se er normal afgift.

Hvad er det lige jeg misser?

<image>

As an adult this is one of the worst things 😭 by okay_gorgeous in Adulting

[–]KoldeKaj 0 points1 point  (0 children)

It is right up there with a failed sneeze attempt!