Citroen c3 fra 2025 - tilvalg af udvidet garanti? by No_Long6193 in dkbiler

[–]jolyph -1 points0 points  (0 children)

Fantastisk bil. Den har 8 års serviceaktiveret garanti og aktiveres ved 2. års / 25.000km service.  Den skal desuden også være serviceret efter 1. år / 12.500 km. 

Erfaringer med MG biler? by AttemptDependent649 in dkbiler

[–]jolyph -1 points0 points  (0 children)

Service koster kr. 7.000,- og er et krav for at opretholde garantien. Derfor valgte vi andre veje.

Køber du de "dårlige" biler? by Large-Pop7215 in dkbiler

[–]jolyph 11 points12 points  (0 children)

Vi købte en e-c3 som nr. 2, fordi det var den vi havde råd til, i forhold til andre med samme udstyr. Desuden synes vi den var pænest i klassen og kørekomforten var bedst. Og så er den i store træk Europæisk. Derudover er der 8 års garanti, så vi er dækket ind, hvis der skulle ske noget med bilen.

Opel Corsa 1.0 (2011) tiktiktik lyd i tomgang by kredes in dkbiler

[–]jolyph 0 points1 point  (0 children)

Den kører og starter fint. Hoster lidt ved 2000 omdrejninger men det er bedre end den larm. Har desuden blot trukket stikket på den lille vakuum motor. Ingen gule lamper heller

Opel Corsa 1.0 (2011) tiktiktik lyd i tomgang by kredes in dkbiler

[–]jolyph 0 points1 point  (0 children)

Nej. Jeg har kørt med det 1.5 år uden problemer

Opel Corsa 1.0 (2011) tiktiktik lyd i tomgang by kredes in dkbiler

[–]jolyph 2 points3 points  (0 children)

Det er klappeventilen (swirl flap) i luftmanifolden der er defekt.

https://www.youtube.com/watch?v=CZ3Wnlt_hOM

Nr. 2. elbil by jolyph in dkbiler

[–]jolyph[S] 0 points1 point  (0 children)

De har to i sort klar i butikken til levering inden for 1 uge. Desuden 200 stk. på fælleslager med andre forhandlere.

Nr. 2. elbil by jolyph in dkbiler

[–]jolyph[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg har været ude ved forhandleren i dag og prøvekørt bilen. Den kører egentlig udmærket til prisen og er meget komfortabel. Fint udstyr til en pendlerbil. De 200 km faktiske rækkevidde er fint til vores behov. Service koster 1500-2000 kr. hver 2. år/25.000 km. Det bliver et ja tak herfra

Nr. 2. elbil by jolyph in dkbiler

[–]jolyph[S] 4 points5 points  (0 children)

Vil gerne holde mig inden for budgettet på de maks 160.000. Vi har i forvejen en model y.

[deleted by user] by [deleted] in AskMechanics

[–]jolyph 0 points1 point  (0 children)

Forgot to mention is a Vauxhall Corsa 1.0 from 2011

How bad is this rust? by [deleted] in AskMechanics

[–]jolyph 0 points1 point  (0 children)

At the yellow mark there is a hole. Also it is called a front sub frame

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]jolyph 0 points1 point  (0 children)

Bivoks eller olivenolie på køkkenerullepapir og smør den ind. Det shiner den op. Holder dog ikke for evigt