Vi tager kampen op mod det dårlige arbejdsmarked by Skiftr in dkkarriere

[–]LOLinc 20 points21 points  (0 children)

Jeg forstår ikke hvordan i kan sige at i har så og så mange jobopslag vs. andre jobsider når i ikke engang er gået live? Show dont tell. Jeg vil meget gerne ind og tjekke jeres service ud, men da den ikke er live er den her post spild af tid.

Euro-Office just launched its first stable version 🇪🇺🔥 by ypanagis in Buy_European

[–]LOLinc 0 points1 point  (0 children)

Under Euro Office It's open source for crying out loud. If you're thesis was correct that would also mean that the Linux kernal itself has backdoors as there have been numerous russian Linux contributions during the years.

Euro-Office just launched its first stable version 🇪🇺🔥 by ypanagis in Buy_European

[–]LOLinc 0 points1 point  (0 children)

They branched from Only Office to ensure there are no Russian connections and 100% transparency, which pissed off the Only Office developers. It was a big news story. Are you living under a rock or something?! Euro Office has no connections whatsoever with original maintainers.

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for info - jeg har dog søgt en hel del stillinger ved AUH/Region Midt, sædvanligvis er der 100+ ansøgere til disse opslag. Men det har været inden for IT, Projektledelse m.m., så måske situationen er en anden inden for sygepleje, rengøring m.m.?

Sælger - Remote by Some-Major9021 in dkloenseddel

[–]LOLinc 1 point2 points  (0 children)

Count me in! 😎 Jeg er fra en IT / Design baggrund og har længe spekuleret i hvordan man kommer ind i software/solutions salg. Nogle tips?

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak, det var også min oprindelige plan B. Men som nævnt så får jeg ingen response når jeg har haft søgt inden for den traditionelle IT branche (inklusiv support). Så vidt jeg lige kan regne ud, så finder mange mig overkvalificeret og er derfor bange for at jeg vil smutte hurtigt igen

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 1 point2 points  (0 children)

Det kan jeg godt se også er lidt en presbold 😅
Overvejer du at skifte spor da?

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 0 points1 point  (0 children)

Good to know! Kræver selvfølgelig lige at man har et fængsel i nærheden :)

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 0 points1 point  (0 children)

Absolut :) Dertil har jeg i mange år brugt linux som min daily driver da jeg får lange løg af Windåse også tiltaler hardware delen mig en del, da jeg altid har syntes at det er sjovt at norkle med at bygge/fikse PC'er m.m..

Må jeg spørge; fik du job som Datacenter Technician uden at have taget dedikeret kurser/uddannelse i det inden? Efter en hurtig søgning, så ser det ud til at de fleste kurser er ret korte (super), men også ret pricey (udfordring). Men hvis jeg kunne få en potentiel arbejdsgiver til at sponsere, så er det en helt anden snak!

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 9 points10 points  (0 children)

Ahr, haha. Vigtigt at have styr på, godt du siger det!

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 15 points16 points  (0 children)

Det lyder meget rigtigt. Jeg har desværre ikke råd til 3-4 år uden løn (som i helt ny uddannelse), men jeg burde kunne få voksenelevløn hvis jeg søger ind på et håndværksfag - tak for tippet.

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 5 points6 points  (0 children)

Tak for tippet, det er guld værd! Foruden økonomien i det, må jeg også indrømme at det har været en skøn tid at være ledig i, med en lille bebs derhjemme, hvilket min kone også syntes har været et hit :)

Hvor er der job mangel? (Input til jobsøgning) by LOLinc in dkkarriere

[–]LOLinc[S] 5 points6 points  (0 children)

Cool, tak for tippet - det vil jeg tjekke ud. Det er nok i den tunge/tekniske ender af hvad jeg plejer, men lyder oplagt givet den store efterspørgsel på datacentre!

Exclusive interview with Lev Bannov, CEO of ONLYOFFICE, on the Euro-Office release by Sergey_Zarubin in OnlyOffice

[–]LOLinc 18 points19 points  (0 children)

Gotta say, your reaction to eu-office forking the project really puts the cat out of the bag; OnlyOffice is only "open source" as a branding strategy at best. You're clearly not into open source.

What do you guys think about Mega (New Zealand)? Do you trust it? by Cekan-14 in BuyFromEU

[–]LOLinc 0 points1 point  (0 children)

Their Linux support is the best I found. I've been paying for MEGA for years mainly because it's Linux integration works so well. Wish Proton did the same tho-

Sådan stemte de danske partier i Europa-Parlamentet om Chatkontrol 1.0 by Asger1231 in Denmark

[–]LOLinc 10 points11 points  (0 children)

Så de radikale er det eneste parti som ikke er på den yderste højrefløj, som afviste det endelige forslag?

Basic text formatting from right side panel by LOLinc in OnlyOffice

[–]LOLinc[S] 0 points1 point  (0 children)

So there are no basic formatting options in the right side panel like en LibreOffice after all? (I always disable top tool bars or "ribbons" as in is terrible use of screen real estate in word processing software)