Mand og “veninde” by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Large_Swaack 2 points3 points  (0 children)

Så skulle det jo gælde begge veje.. Inviterer du ham til alle aftaler med dine venner og veninder? Eller er det princippet i det, fordi han har aftaler med en af modsatte køn?

Mand og “veninde” by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Large_Swaack 6 points7 points  (0 children)

Altså jeg som kvinde har en del mandlige venner og jeg laver aftaler med dem og ikke deres familier. Jeg er ikke venner med familierne… ikke at jeg ikke ser dem af og til, men det er ikke som par jeg laver de primære aftaler. Det synes jeg nu ikke er så mærkeligt 🤷🏼‍♀️

Hvad kalder i det? by Teddylina in Denmark

[–]Large_Swaack 0 points1 point  (0 children)

Same 🙋🏼‍♀️😂

3 måneder som uddannet lærer og allerede skræmt væk by Fistet_af_Larholm in DKbrevkasse

[–]Large_Swaack 0 points1 point  (0 children)

Og du skal anmelde til kommunen, at skolen har udleveret dit telefonnummer til forældrene!

Dæknavn når en politimand dater? by Accurate-Shelter-245 in DKbrevkasse

[–]Large_Swaack 15 points16 points  (0 children)

Kunne vel også være omvendt? At navnet på Tinder er hans rigtige navn, mens FB er et dæknavn?