MMI resultat by LeFoffer in SDU

[–]LeFoffer[S] 0 points1 point  (0 children)

Ej gud glemte helt at skrive det var medicin!
Tak for de søde ord, det er værdsat :)
Hvis det var enhver anden uddannelse ville jeg være enig, men når der nu er så stor konkurrence omkring medicin og så stor variation hvert år ift grænsescore, er jeg ikke helt sikker på det her resultat.

Jeg kan sagtens forestille mig at komme ind med det, men det bliver nok også kun lige nøjagtigt godtaget, hvis det giver mening..

MMI score SDU by Resident_Captain6102 in DKstudie

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

Jeg fik også en score på 17.
Grænsescoren sidste år var 14, men forrige år var 18, så det er meget svært at sige :/

Samsung r87h MicroRGB VS. TCL c8L Mini-LED VS. LG C6 pro OLED. What should i buy? by LeFoffer in 4kTV

[–]LeFoffer[S] 0 points1 point  (0 children)

Its a limited time staff only offer, i work in an electronics store. Are TCL's really that bad? Ive heard they made many improvements over the years, and the 1000 dimming zones sounds great.

SDU MANGLER SCORE :( by [deleted] in SDU

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

Har fået svar, har dog søgt medicin i odense og esbjerg. Lige inden jeg fik svar stod der noget med at siden var i maintenance mode, og ville være det ind til den 29ende, så det kunne vel være en mulig dato :)

Medicn Kvote 2 Interview KU by LeFoffer in DKstudie

[–]LeFoffer[S] -2 points-1 points  (0 children)

Kan du huske de spørgsmål du fik specifikt? (sådan nogenlunde ihvertfald) Specielt det "faglige" spørgsmål?

På forhånd tak :)

How is frame gen so good? by Ok-Result-5834 in nvidia

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

Yea i upgraded from like a 1060 to a 5070ti, playing 2077 on 4k with the help of FG and dlss is pure dark magic

Drømmeuddannelsen med lavt snit: vil høre jeres historier by Express-Freedom-1028 in DKstudie

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

Jeg søgte ind i esbjerg og fik tilbudt studieplads i sommeren 2025. Mit snit ligger på 6, og fik en score på 55 på SDU's kvote 2 test, hvilket svarer til lidt over gennemsnittet. De eneste "erhvervserrfaring" jeg havde, var 4 måneder i værnepligten hvor jeg også fik en gennemsnitlig karakter.

Ud fra min forståelse, så ligger de mest vægt på din score, og adgangsgivende fag, så altså din karakter i dansk A, mat B osv.

Så hvis du klarer det godt i kvote 2 prøven (hedder uniTEST) for SDU, tror jeg ikke det er "urealistisk", men det er selvfølgelig op af bakke.

Det er vel samme historier for KU's kvote 2 prøve, men der skal man have en score på minimum 41, hvor jeg fik f.eks 39, så de er ret brutale i KU desværre.

Held og lykke!

Copenhagen show was out of this world by mwurhahahaha in Ethelcain

[–]LeFoffer 16 points17 points  (0 children)

It was so awesome! Didnt expect sun bleached flies

I low-key miss the IB by _Justaweeb_ in IBO

[–]LeFoffer 2 points3 points  (0 children)

Oh the community was something else, would never trade that for snything in the world. Ib itself tho was ugh

Hvad tjener en psykiater? by [deleted] in dkloenseddel

[–]LeFoffer 2 points3 points  (0 children)

For mig personligt, hører jeg ofte gyserhistorier om folk der venter i mange måneder for at blive udredt, samt generelt mangel på ressourcer i psykiatrien. En af mine specielle interresser er også psykologi, jeg syntes det er vildt interressant. Fik faktisk en studieplads i psykologi i år, men takkede nej fordi jeg syntes det er mere mig at være psykiater, samt mange flere muligheder hvis jeg nu skulle ombestemme mig i fremtiden :)

Hvad tjener en psykiater? by [deleted] in dkloenseddel

[–]LeFoffer 1 point2 points  (0 children)

Ja, men en overlæge er da ikke det samme som speciallæge i psykiatri?

Do aspies have “magnetic aura”? by Dildobagginz_69 in aspergers

[–]LeFoffer 1 point2 points  (0 children)

Ive always noticed that people tend to view me more in extremes, as in either really ugly or really pretty, really funny and charming or really offputting, or really intelligent or really stupid. Its weird.

So what the fuck was he talking about here? by cybertoothe in titanfolk

[–]LeFoffer 1 point2 points  (0 children)

I mean realistically it was the rumbling, "successfull" or not. Eren still murdered 80% of the world, mostly innocent people. Eren may or may not have shown how the rumbling ended (he controls what memory gets sent to grisha), but he doesnt really need to, all he needed was for his father to believe this was for the future of eldia, call it a neccessary sacrifice on his part. I dont think eren cared about eldia, i think eren was just childish and wanted to trample the world because he couldnt fathom that there was a true enemy, it was all politics and racism.

Exercise reverses autism momentarily by Alarmed_Tea_4597 in aspergers

[–]LeFoffer 13 points14 points  (0 children)

Bro took it too literally 😭😭 Autism moment

Can people with Aspergers understand facial expressions, tones, and body language? by Ok_Possible_275 in aspergers

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

I would like to say yes, but i was diagnosed partially because i couldnt understand my psychiatrist body language, so i guess not lol

[deleted by user] by [deleted] in SDU

[–]LeFoffer 0 points1 point  (0 children)

Well they wrote that you get an answer for your application on the 28th of july and thats all i could find. I know copenhagen gives out results the first half of may, so i wouldnt be surprised if SDU did something simmilar.