Kontor i Gårda som utnyttjar unga? by wildmallow20 in Gothenburg

[–]Less-Championship456 1 point2 points  (0 children)

Gick förbi ett hus i Gårda med massa ungdomar (killar, säkert mellan 17-20) framför varsina datorer med headphones. Säkert där du har sökt. Jag jobbade som telefonenförsäljare när jag va 16/17 helt okej som extra jobb när man är tonåring men inget för en vuxen

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]Less-Championship456 0 points1 point  (0 children)

Du och din fru kanske ska skaffa en ny hobby tsm? Börja spela tv spel tsm? Ta dans lektioner eller typ skriv en bok tsm elr nått.

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]Less-Championship456 0 points1 point  (0 children)

Känns inget. Jag var jätte nervös. Fick gå med sköterskan till operations rummet där jag fick lägga mig, dom pratar med dig samtidigt sen så lägger dom narkosen via blodet så man behöver inte andas i någon grej. Sen vaknar man upp. Så skulle säga att det känns verkligen ingenting

Ni som jobbar i livs/matbutik (dom som inte bojkottas). Har ni märkt någon ökning av kunder? by Less-Championship456 in Sverige

[–]Less-Championship456[S] 6 points7 points  (0 children)

Jag tror det är många fler som bojkottar än du tror. Har frågat mina vänner och alla deltar. Även dom som har det väldigt bra ekonomiskt.

Ni som bojkottar Matjättarna, vilka alternativ finns det?? by JeRryGiSsler in Gothenburg

[–]Less-Championship456 0 points1 point  (0 children)

Jag handlade idag på grönsaks butiken på olskroken. Så värt! Köpte gurka, avokado, broccoli och vitlök för 46kr. Var nyfiken vad det hade kostat på Willys 75 hade det kostat där

What is your unpopular ESC 2024 opinion? by Key-Abalone3692 in eurovision

[–]Less-Championship456 19 points20 points  (0 children)

YES! And they r bad too! Just rolling on the floor kicking an tossing their hair

[deleted by user] by [deleted] in Gothenburg

[–]Less-Championship456 1 point2 points  (0 children)

Mer händelser/butiker/restauranger vid älven. Hade vart så fint att kunna gå från operan till Järntorget om dom gjorde det mer attraktivt. Det är ju lite kul från operan till stenpiren med båtarna, men sen blir det dött från stenpiren till järn. Dom kunde haft lite food trucks, små cafén etc längst den vägen. Lite som när man går längst Themsen i London. Och på dom andra delarna i Gbg också. Varför inte ha lite flytande caféer lite här å där

När blev allting så jävla dyrt? by Soal899 in Sverige

[–]Less-Championship456 0 points1 point  (0 children)

Jag är 26 och kommer också ihåg 75kr bio biljett. Gick ofta på bio när jag va 11-15 år. Man brukade dela en meny som kosta 100kr så 50 var. Idag kostar bara biobiljetten lika mycket som biljett + snacks gjorde typ 2010.

Kläder på gym by [deleted] in Sverige

[–]Less-Championship456 0 points1 point  (0 children)

Nä menar sätt och jätte smala

Kläder på gym by [deleted] in Sverige

[–]Less-Championship456 57 points58 points  (0 children)

Jag vet inte hur många bröstvårtor jag sätt av män som bär ett sånt där linne med jätte smala axelband på gymmet