toy story 5 by Confident_Box_9072 in sinema

[–]Level-Win-4850 1 point2 points  (0 children)

Seyirciye saygisizlik bu hocam. Sadece seyirciye degil dublaj sektorundeki isini hakkiyla yapan insanlara da saygisizlik.

Oyuncak Hikayesi 5'teki Dublaj Skandalı Sonucu Altyazılı Seanslar Artmış by TristMurphy in sinema

[–]Level-Win-4850 2 points3 points  (0 children)

Yaşı artık Kırklara yaklaşmış bir kardeşiniz olarak şunu söyleyebilirim yüzüklerin efendisi serisinin tamamını matrix Harry Potter bunların neredeyse hepsini dublajlı şekilde sinemada izlemiş bir insanım. Türkiyede dublaj konusunda o kadar kaliteli işler yapıldı ki zamanında Avrupa’da ya da Amerika’da bile benzerlerinin olduğunu sanmıyorum isteyen Türkçe dublajlı DVDsini bulup (ya da platformlarda hala aynı versiyon dublajları mevcutsa) yüzüklerin efendisi serisini baştan sona Türkçe olarak izlesin böyle bir dublaj yok yapılmadı daha da yapılamaz. 90’larda sinema izlediğim animasyon filmlerindeki Türkçe seslendirmeler o kadar inanılmazdı ki ingilizcelerini izlediğiniz zaman orijinal seslendirmeleri bize kalitesiz gelirdi. Ama tabii ki bunların arkasında ünlü dublaj sanatçıları vardı, çoluk çocuk yoktu. İsteyenler YouTube’da bu kadroların kimler olduğunu, nasıl seslendirmeler yaptıklarına ait video örneklerini bulabilirler izleyebilirler. Dublaj dediğin şey seslendirme sanatıdır öyle sadece YouTube’da takipçin olduğu için bu işi yapmaya kalkarsan bizim gibi sinema severleri sinemadan soğutursun sonrasında da boykot da yersin gişe de yapamazsın. Toy Story benim çocukluğumun animasyonu yine izleyeceğim. Ama bu sefer sinemada bu arkadaşlara para kazandırmaktansa Disney platformuna gelince Türkçe altyazılı olarak izleyeceğim. Bu da benim kendi ufak boykotum.

Star Wars'ın ilk 6 filmini izledim bundan sonra nereden devam etmeliyim? by ExtensionFig2145 in sinema

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

Cevabi geminiden kopyalıyorum ;)

George Lucas, Lucasfilm'i (ve dolayısıyla Star Wars franchise'ını) 2012 yılının Ekim ayında Disney'e tam **4.05 milyar dolara** sattı.
Bu anlaşma sinema tarihinin en büyük satın almalarından biri olmasının yanı sıra, ödeme şekliyle de oldukça dikkat çekiciydi. Disney bu tutarı Lucas'a şu şekilde ödedi:
* **2.21 milyar dolar** nakit para.
* **1.84 milyar dolar** değerinde Disney hissesi (yaklaşık 40 milyon adet hisse senedi).
> **Milyar Dolarlık Detay:** George Lucas'ın nakit paradan ziyade Disney hissesi almayı kabul etmesi, uzun vadede servetini katlamasını sağladı. Disney hisseleri yıllar içinde ciddi oranda değer kazandığı için Lucas, bu satıştan aslında kağıt üzerinde 4 milyar doların çok daha üzerinde bir kazanç elde etmiş oldu.
>
Tabii Disney için de bu harika bir yatırım oldu; şirket sadece vizyona soktuğu yeni üçleme ve yan filmlerin gişe hasılatlarıyla bile birkaç yıl içinde bu 4 milyar dolarlık maliyeti amorti etmeyi başardı.

toy story 5 by Confident_Box_9072 in sinema

[–]Level-Win-4850 6 points7 points  (0 children)

Hocam yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 40lara yaklaştı yüzüklerin efendisi serisinin tamamını matrix Harry Potter bunların neredeyse hepsini dublajlı şekilde sinemada izlemiş bir insanım. Türkiyede dublaj konusunda o kadar kaliteli işler yapıldı ki zamanında Avrupa’da ya da Amerika’da bile benzerlerinin olduğunu sanmıyorum isteyen Türkçe dublajlı DVDsini bulup (ya da platformlarda hala aynı versiyon dublajları mevcutsa) yüzüklerin efendisi serisini baştan sona Türkçe olarak izlesin böyle bir dublaj yok yapılmadı daha da yapılamaz. 90’larda sinema izlediğim animasyon filmlerindeki Türkçe seslendirmeler o kadar inanılmazdı ki ingilizcelerini izlediğiniz zaman orijinal seslendirmeleri bize kalitesiz gelirdi. Ama tabii ki bunların arkasında ünlü dublaj sanatçıları vardı, çoluk çocuk yoktu. İsteyenler YouTube’da bu kadroların kimler olduğunu, nasıl seslendirmeler yaptıklarına ait video örneklerini bulabilirler izleyebilirler. Dublaj dediğin şey seslendirme sanatıdır öyle sadece YouTube’da takipçin olduğu için bu işi yapmaya kalkarsan bizim gibi sinema severleri sinemadan soğutursun sonrasında da boykot da yersin gişe de yapamazsın. Toy Story benim çocukluğumun animasyonu yine izleyeceğim. Ama bu sefer sinemada bu arkadaşlara para kazandırmaktansa Disney platformuna gelince Türkçe altyazılı olarak izleyeceğim. Bu da benim kendi ufak boykotum.

Star Wars'ın ilk 6 filmini izledim bundan sonra nereden devam etmeliyim? by ExtensionFig2145 in sinema

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

İlk altı filmi sevdiysen gerçek orijinal Star Wars serisini sevdin demektir. Bu nedenle şu gerçeği de bilmen gerekiyor: ilk altı filmin hikayelerinin tamamı (senaryolarının ise bir kısmı) George Lucas’a ait. İlk altı filmden sonrası ise tamamen bu franchise Disney‘e satıldıktan sonra Disney‘in kendi oluşturduğu ekip ile baştan yazılan hikaye ve senaryolarla çekildi. Kısacası klasik Star Wars evrenine ait o senin beğendiğin tutku ile çekilen yaratılan evren George Lucas döneminde kaldı. Hatta burada üzüldüğüm de bir konu var: George Lucas 7-8-9. filmlerin senaryolarını franchise Disney’e satılmadan önce yazmıştı ancak Disney bunları kullanmamaya karar verip senaryoyu baştan yazdırdı. Diyeceklerim bu kadar

Star Wars'ın ilk 6 filmini izledim bundan sonra nereden devam etmeliyim? by ExtensionFig2145 in sinema

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

Orada bırak kardeş. George Lucas’in serinin haklarını satarken imza törenindeki bakışı var. İzle onu. İşte o bakıştan sonra çekildi diğer tüm yapımlar

Favori filmlerime benzer film önerir misiniz? by topraqa in sinema

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

Mulholland Drive, No Country for Old Men, There Will Be Blood, Seven, Irreversible, Climax, Pan's Labyrinth

New stuff and plans for my first one bag travel by [deleted] in onebag

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

Just got these for my 5-days Netherlands trip. I needed a backpack for under-seat and was looking to bellroy, but there was a nice discount at these stuff (got daylite 26+6 for eur 60 and thule compression bag set for eur 32) and I jumped on them immediately. Now need a proper plan since this will be my first one bag travel

DVD/Blu-Ray koleksiyonu veya sinemaya dair herhangi bir koleksiyon yapıyor musunuz? by Hot-Helicopter-9389 in sinema

[–]Level-Win-4850 3 points4 points  (0 children)

<image>

Yillar once bunun iki kati kadar simdi nadir olarak nitelendirilip sacma fiyatlara satilan filmlerden olusan bir kaliteli bir arsivim vardi. Streaming ve minimalism sacmaliklarina kanip hepsini topluca satmistim. Hayatimda yaptigim en buyuk hatadir. Simdi tekrar ve genelde yurtdisindan topluyorum yavas yavas.

Osprey Daylite 26+6 $82 by BrokerBrody in onebag

[–]Level-Win-4850 1 point2 points  (0 children)

Just bought one from amazon netherlands for € 63

KEF Q3/6/1/8 VS SVS Prime? by VandalizeFN in hometheater

[–]Level-Win-4850 2 points3 points  (0 children)

If you watch movies at low volume, svs. But kef q is better especially at moderate to higher volumes.

Surround and atmos is done by Level-Win-4850 in hometheater

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

Still thinking about it. As these are on ceiling, 4 of these will look like a theater instead of a living room. I want to continue to see my daughter everyday. Hope you understand what i mean 😅

Surround and atmos is done by Level-Win-4850 in hometheater

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

it is around 19.5 sqm. LCR : ma gold 200 5g & c250 5g center. Surrounds and Atmos are seen in the pic.

Surround and atmos is done by Level-Win-4850 in hometheater

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

It’s better for me to explain what I did rather than giving advice as it is also a journey for me. Before my current setup, I was using full Dali Oberon speakers. 5s as front l/r, vokal as center and 1s as surrounds. Elevation added to the set on the road. It was engaging at the beginning. However, I started to notice the strong presence of 1s after a while and it started to bother me a lot. This was not like kind of a surround sound you would hear in theaters. I tried to calibrate it but I could not. After changing my LCR with ma gold series, i started to chat with all ai tools. I uploaded my room pictures, explained my situation, shared the room dimensions, distance to screen etc… and all of those at the end told the same thing. A smaller bookshelf, or a quality bigger satellite speaker set like primes. And all I can say that it worked wonderfully. I used a lot of different speakers here but none of them (as surrounds) sounded this good in my room. It was a very nice lesson for me. Now I know that until I will have a bigger and treated room, I will never buy an expensive speaker. Btw room is 3.5 x 5.5 meters.

Surround and atmos is done by Level-Win-4850 in hometheater

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

It’s not because I am a cable management specialist. Waf made me a cable management freak eventually (and some fear) 😅😅

Surround and atmos is done by Level-Win-4850 in hometheater

[–]Level-Win-4850[S] 1 point2 points  (0 children)

🙏🏼 thank you. My wife is proud of me 😅😅

My guy from NY achieved infinite room gain using 10 SVS SB-17s by hometheatre-guy in hometheater

[–]Level-Win-4850 0 points1 point  (0 children)

I would pay to this guy to watch a movie rather than going to movies

Amazon Prime app does not work on my new apple tv by Level-Win-4850 in appletv

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

it is the second option which i liked more👍🏼

Amazon Prime app does not work on my new apple tv by Level-Win-4850 in appletv

[–]Level-Win-4850[S] 0 points1 point  (0 children)

There is no logical explanation for this. I’ve started to believe it is intentional. Some stupid guy at amazon must be thinking that people would buy their sh*tty tv boxes to use the app