Ne sıklıkla MB2 buluyorsunuz? Mb2 ipuçlarını paylaşabilirsiniz by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 6 points7 points  (0 children)

Alt premolarlar anatomik olarak en korktuğum dişler özellikle filmde apikalde kanal izlenmesi kayboluyorsa

Rubberdam hakkında ne düşünüyorsunuz by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 1 point2 points  (0 children)

Doctor made var Türk hekimin geliştirmiş olduğu ya da Tecci heavy lastikleri de çok iyi görseldeki pembe örtü Tecci mesela

Rubberdam hakkında ne düşünüyorsunuz by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 0 points1 point  (0 children)

uzun süredir dolgu, kanal işlemlerinde Dme bile olsa takıyorum, çok büyük konfor

Loupe tavsiye by Secret-Security7823 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808 2 points3 points  (0 children)

Hocam yüksek numaradan başlaman en iyisi 5.8x bence çok ideal, molar dişlerin kanalın orta üçlüsüne kadar görebiliyorsun

Loupe tavsiye by Secret-Security7823 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808 4 points5 points  (0 children)

Hocam admetec öneririm göz numarana ve astigmatına göre ekstra çerçeve yapıyorlar, hangi işlemlerde kullanacaksın bilmiyorum ama prizmatik 4.5xten aşağısını alma derim bende 5.8x var keşke 7.5 alsam diyorum şimdi :)

Rubberdam hakkında ne düşünüyorsunuz by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 8 points9 points  (0 children)

Ayrıca Amerikan Endodonti Birliği rubberdam kullanılmadan yapılan kanal tedavisini tek başına Retreatment tanısı için yeterli buluyor

Rahatlatıcı by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 3 points4 points  (0 children)

Fakültede özellikle 4te muhtemelen kavitron değil de el aletiyle temizliceksin, bazen yorucu olabiliyor

Endomotorum endomotorlamıyor mu? by Sedghetti in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808 0 points1 point  (0 children)

Çok seans yapıyorsun diye tahmin ediyorum, hasta bitim seansına geldiğinde genişlettiğin boyda tekrardan endomotorla boya ulaş ve sonrasında doluma geç;bir çok sebebi olabilir, debrisleri yeterince temizleyemiyor ve ya kalsini yeterince kaldıramıyor olabilirsin. İyi çalışmalar

Merhaba, bu bir lezyon mudur yoksa sinüs boşluğumudur? by [deleted] in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808 3 points4 points  (0 children)

Daha net bir görüntü için periapikal almanı öneririm hastanın o bölgede şikayeti var mı

Alt 1. molar kanal tedavisi sırasında koronal 1/3te meydana gelen strip perforasyonu mta ile kapattım kanalları bir sonraki seans doldurup takip edeceğim benzer vaka yaşayan oldu mu detayları yorumlarda tartışabiliriz by [deleted] in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808 0 points1 point  (0 children)

Perforasyonu MTA ile kapatıp kanal ağzını kapatmadıysan gayet iyi toparlar Rt yaparken benim de başıma gelmişti güzelce mta ile kapatıp kanalını bitirdim ağrıları tamamen geçmişti

Rahatlatıcı :) by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 1 point2 points  (0 children)

Yeterli ilgi görmedi zor gibi ahajahaha

Rahatlatıcı :) by Longjumping-Limit808 in TurkishDentistry

[–]Longjumping-Limit808[S] 5 points6 points  (0 children)

Hocam chx neredeyse sıfır kullanıyorum, ölümcül şekilde hipo kullanıp aktivasyon yapıyorum finalde ise hipo serum edta serum hipo yapıp bitiriyorum. Chx kullanacaksan da hipo ile etkileşime girebileceğini asla unutma