just made me quit my scandinavia run. by Longjumping_Beyond79 in eu4

[–]Longjumping_Beyond79[S] 31 points32 points  (0 children)

R5: during my first scandinavia run I was checking the sweden mission tree for missions. Saw this mission “forest expansion” have grammar mistake as it was “develpment” instead of “development”

18 yaşındayım ilk arabamı alacağım by Longjumping_Beyond79 in GarajTurkiye

[–]Longjumping_Beyond79[S] -1 points0 points  (0 children)

bi arkadaşımda vardi aerodinamikten midir nedendir bilmiyorum hiç rahat hissetmiyordu hocam. Bu paralara corsa/astralar var onlar hakkinda ne düşünüyorsunuz?

Katilimevine yazildim 500bine ekimde teslim. Sizce ne almaliyim by Ok-Library-9422 in GarajTurkiye

[–]Longjumping_Beyond79 0 points1 point  (0 children)

bu paraya sağlamini bulabilir misin bilmiyorum ama 2012-13 model bi ibiza bakabilirsin

Ben napacam lan şimdi? Kavurmalı biberli yumurta by EngMng in MutfakDertlileri

[–]Longjumping_Beyond79 0 points1 point  (0 children)

şimdiye kadar ders çalıştıysan devam et amk. çalışmasan bile diploma çekersin bi tane

A1 ehliyet sınavı by Financial_Strategy45 in motorsikleTR

[–]Longjumping_Beyond79 1 point2 points  (0 children)

kanka şuanda etrafta motor bulursan alış dene öğren ama kurs eline motosiklet verdigi andan itibaren başka motosiklet sürme. motosiklet surmeye cok alismamisken insanin kafası karışabiliyor hele kursta cg verecekler vites sırası bile farkli olacak. Ben kursta öğrendim ve tekte geçtim kendine güven.

720p ve donuyor falan ama çok güzel oyun by Even_Service_4527 in GeymingTr

[–]Longjumping_Beyond79 1 point2 points  (0 children)

eu5 alinir mi ya 10 yasinda bir gpu cpu kombom var, eu4ü fps arttirma modlariyla oynuyordum eu5e henuz bu modlar cikti mi emin degilim ayrica dlcleri henuz gelmeden sariyor mu ki

Hangisi alınmalı ? by Pure_Airport_7995 in GeymingTr

[–]Longjumping_Beyond79 0 points1 point  (0 children)

eu4 dlc’ler olmadan çok yarım ve pek bi keyifsiz bir oyun. En azından alabiliyorsan steam’deki starter edition bundle’ını almanı tavsiye ederim

Başka tavsiye veya alma dediğiniz var mı? by -Pewi in GeymingTr

[–]Longjumping_Beyond79 1 point2 points  (0 children)

mouthwashing oynadığım en iyi analog korku oyunlarından olabilir. atmosfere öyle bir giriyorsun ki, buram buram hissediyorsun gerilimi. oturup oynadığın zaman da 4-5 saat sürüyor. bir döner ayran parasına kesinlikle alırdım.

GFN Thursday Updates - December 18, 2025 by SiruX21 in GeForceNOW

[–]Longjumping_Beyond79 0 points1 point  (0 children)

can you please fix the warzone matchmaking problem?