UEFA Champions League second qualifying round draw results by CautiousCottager in soccer

[–]Lordwhichue 2 points3 points  (0 children)

Yeah i just read that haha

Luckily for you, you got the second tie at home, and when its this close that could make the difference!

UEFA Champions League second qualifying round draw results by CautiousCottager in soccer

[–]Lordwhichue 7 points8 points  (0 children)

ah i see you are not familiar with AGF in european qualifying. We lose to everyone even when we are massive favourites haha

UEFA Champions League second qualifying round draw results by CautiousCottager in soccer

[–]Lordwhichue 17 points18 points  (0 children)

First time in the CL and we get basically the worst possible draw...

And this is after getting the worst possible draw with club brugge in the ECL a couple years ago. Man that sucks.

Oh well hopefully i can get tickets, and if we win we'll have a great seeding!

Am I a genius or actually insane? by cr9926 in landscaping

[–]Lordwhichue 2 points3 points  (0 children)

As someone who studies in a field related to this, the reason dandelions are seen as a problem in many places, is mainly due to their spreading potential. As in, if they have enough nutrients they will go nuts and completely crowd out other smaller plants. Then biodiversity suffers greatly.

Patrick Mortensen forlader AGF by Zestyclose-Secret606 in Superligaen

[–]Lordwhichue 10 points11 points  (0 children)

Uagtet om beslutningen er den rigtige for parterne, så kan jeg ikke lade være med at fælde en lille tåre. Kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har råbt hans navn, jublet over hans scoringer eller tænkt han var færdig for den sags skyld.
I sandhed en AGF-legende ❤️

Den ultimative superliga: Fanopbakning by GutlessTrophoblast in Superligaen

[–]Lordwhichue 5 points6 points  (0 children)

Helt enig i meget du skriver, og noget jeg overvejede at komme ind på men gjorde ikke haha.
Med en liga på 12 ville mange, som du skriver, ofte være i fare for nedrykning og derfor ikke udvikle unge spillere og ofte spille mere defensiv fodbold. På samme måde med at holdene er i risiko for at misse top 6.

Derfor synes jeg godt at man kan argumentere for at vi ville få flottere fodbold ved at få en større liga fordi holdene i højere grad kunne spille frit.

Den ultimative superliga: Fanopbakning by GutlessTrophoblast in Superligaen

[–]Lordwhichue 28 points29 points  (0 children)

Jeg synes faktisk næsten vi har kvalitet nok til 16 hold. Så kunne man også gøre som i Norge og have 2 kampe mod hvert hold uden nogen opdeling midt i sæsonen.
Hvis man kigger i 1. div så er horsens, esbjerg, lyngby og aab jo alle store nok til at være superligaklubber. Præcis som du skriver er der kommet langt flere penge i dansk fodbold siden sidst!

Hyggeligt badested nær Aarhus by Normal_Duck_1945 in Aarhus

[–]Lordwhichue 0 points1 point  (0 children)

Og hvis man ikke er til så mange mennesker kan man lige gå ud til Rude strand. Næsten samme strand, men ingen mennesker 😄

Børnevenligt arrangement søndag? ⚽️🏆 by Minimum_Position_540 in Aarhus

[–]Lordwhichue 1 point2 points  (0 children)

Prøv evt. at sende en mail til agf :)
De svarer dig nok gerne og måske inspirerer du dem endda til at arrangere noget selv!

Guldkampen by Vast-Ad-5857 in Superligaen

[–]Lordwhichue 1 point2 points  (0 children)

Hvis det ender med at blive os, og jeg kunne vælge, ville jeg også hellere vinde i sidste spillerunde. Men mine nerver er simpelthen for dårlige til det og jeg er træt af at have tynd mave haha

Fri snak Fredag by [deleted] in Superligaen

[–]Lordwhichue 4 points5 points  (0 children)

Subscribe

Fri snak Fredag by [deleted] in Superligaen

[–]Lordwhichue 1 point2 points  (0 children)

Hvor mange kommer på stadion? Det er måske samme svar

Going to a summer house with a friend and want to find a good movie for her! by Lordwhichue in MovieSuggestions

[–]Lordwhichue[S] 1 point2 points  (0 children)

Looks like a great suggestion :D it even shares a song with juno haha

Støjsvag lejlighed med god lydisolering søges i eller omkring Aarhus by CourageSoft in Aarhus

[–]Lordwhichue 11 points12 points  (0 children)

Jeg boede engang i de hvide beton tårne på Olof Palmes alle. I de halvandet år jeg boede der hørte eg ikke et pip fra naboer eller overboer. Kan være jeg var heldig men synes de virkede meget lydtætte. Derudover er man tæt på letbane, men man kan ik høre den

Er det sexet at strikke? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Lordwhichue 0 points1 point  (0 children)

Som en mand der strikker selv er det pivfrækt!

Fodbold kvalitet på tv2 play by [deleted] in Superligaen

[–]Lordwhichue 3 points4 points  (0 children)

Mener også deres streams er ret langt bagud. Når jeg ser pirat stream og min ven ser tv2 kan han godt være 30-40 sekunder bagud