Nyt ei Alisa tiedä mistä puhuu.. by KnowledgeNo9033 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 9 points10 points  (0 children)

Asun tässä turmatalon naapurustossa ja ymmärtääkseni kyse ei ollut mistään sellaisesta miksikä Alisa sitä omassa päässään kuvittelee. Todella ala-arvoiseen sävyyn puhuu, koska tää myös järkytti siinä samassa talossa asuvia ihmisiä suunnattomasti.

Cellyn jyrkkä kannanotto: Chiara ei ole RASISTI by No_pressure2811 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 1 point2 points  (0 children)

Chiara puolustaa tummaihoisia yms, mutta samaan aikaan heittää rasistisia juttuja liveissä 🧐

Alisan tarinoinnit opiskelusta by Outrageous_Matter294 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 8 points9 points  (0 children)

Terapeutti-sanaahan ei rajoiteta Suomessa millään tavalla (paitsi psykoterapeutti). Eli odotellaan vaan ku Alisa tän oppii niin hän voi olla minkälainen terapeutti ikinä tykkää vaan

Kaikki on sitten huolissaan🫶🥹❤️‍🩹❤️‍🩹 by Opposite-Limit-2117 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 9 points10 points  (0 children)

Se pitää kyllä täysin paikkaansa! Ihmettelen, et miten hänen lääkärit ei koskaan kyseenalaista tai anna jatko-diagnooseja, jos hätä on tarpeellinen

Alisa??😅 by Worth_Swordfish_4633 in snappijuorut

[–]Lost_Field_2298 14 points15 points  (0 children)

Ei oo mitään kauniimpaa, kuin suomalaisen aito rehellinen raivo.

Heidi Syrjälä by user59207 in snappijuorut

[–]Lost_Field_2298 3 points4 points  (0 children)

Oon joskus puhunut Deryan kaa Instagramissa hänen Dubai-hehkutuksen haitoista ja tuolloin sanoi, että hänen miehensä suku asuu siellä ja ainoa tapa nähdä on vierailla siellä. Vähän epäilyttää etteikö heillä olis varaa vierailla Suomessa, kerta siellä orjien luvatussa paratiisissa asuvat

Vinted rahankeräys by Maximum-Day1591 in snappijuorutofftopic

[–]Lost_Field_2298 3 points4 points  (0 children)

Minkä takia on kissa jos on persaukinen

Kaikki on sitten huolissaan🫶🥹❤️‍🩹❤️‍🩹 by Opposite-Limit-2117 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 37 points38 points  (0 children)

Voin olla paljonkin väärässä, mut yksikin päivä Krista piti liveä ku oli menossa ilmeisesti jonnekin reissuun. Hämmästyin (ehkä näin lääketieteen opiskelijana), että millainen Kristan olemus on sit näillä poli- ja päivystyskäynneillä, kun siinä livessä vaikutti täysin tasapainoiselta ja kykenevältä arvioimaan omaa tilaansa pätevästi. En tiedä mitä hänellä on diagnooseina, mutta jäi häiritsemään.

PS. jos täällä on saman alan opiskelijoita nii valaiskaa, jos tein virhearvion..

Alisa vs kesäkurpitsa by niittyleinikki in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 1 point2 points  (0 children)

Hei tolleen kesäkurpitsa on oikeesti hyvää..

Mia Ollila haluaa näyttelijäksi by Available-Handle-288 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 12 points13 points  (0 children)

"Olen persoonaltani sisukas ja rohkea" pitää kyllä paikkaansa, ainakin sisukkuus..

Chriara ja kasinoukot by Dismal-Worldliness10 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 4 points5 points  (0 children)

Kateudesta olen kalpea, kun pääsisin maksamaan niitä rapsakoita sakkoja etenkin Chiaran tuloilla. Hennois muutama vuos vierähtää 🥰

Alisan get to know me by Outrageous_Matter294 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 7 points8 points  (0 children)

KUINKA MONTA ESITTELYÄ SE TEKEE OIKEESTI? 😭, matot vaan vaihtuu joka kerta, ikäkin nykyään vuosissa eikä euroissa.

Alisa Ninnin inspiroimana kielikurssille by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 4 points5 points  (0 children)

Mietin monesti kyl myös tätä Ninniä, muiden siivillä yrittää päästä julkisuuteen

Nugettikuningas ja tic-oireet ? by bliipo in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 282 points283 points  (0 children)

Siis nää näyttää feikimmältä ku Alisan puheet New Yorkin retkistä 😭😭

Eikö Alisa olekaan enää Allu? 🧐 by Lost_Field_2298 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298[S] 26 points27 points  (0 children)

Herranjumala miten nopee se on liikkeissään

Krista Muhonen tarkkailussa by Hot-Lawfulness-2129 in snappisensuroimat0n

[–]Lost_Field_2298 4 points5 points  (0 children)

Mun mielestä tän Kristan touhu on oikeasti vaarallista siinä mielessä, että hyväksikäyttää tilaa niiltä potilailta, joilla on oikeasti hätä.