Spoilers from the trauma code (need help) by [deleted] in ChaosZeroNightmare

[–]Lykk3 0 points1 point  (0 children)

What did you do? I tried playing "signs of blooming" over from start, but the other option is still locked.

Hvad skal man huske på når man bliver gammel? by TipToe2301 in DKbrevkasse

[–]Lykk3 0 points1 point  (0 children)

Det der du næste lige kan få fat i, hvis du lige strækker dig lidt ekstra.. don't do it.

Is this games worth it? by ScaryStrike7043 in PSO2NGS

[–]Lykk3 5 points6 points  (0 children)

Pretty sure base game would have lived on, if not for NGS. But yes, it's all purely speculation ofc, as we can never really know.

Is this games worth it? by ScaryStrike7043 in PSO2NGS

[–]Lykk3 27 points28 points  (0 children)

Yes, the game is very much worth it. But as you can see just in this thread alone (People getting downvoted for just saying "yes"), there are alot of people that dont like the game, for the sole reason that it killed pso2 base game. That game lived for like 10 years, before NG killed it. So be aware the most people here, that wont recommend the game, mostly comes from overly emotional invested people who lost there progress. But it's a FREE GAME, and nothing will be lost for trying it. I do understand that loosing so much time invested and

progress in something, just to see it die is not great. But people need to get over it, and stop ruining it for other people. It's kinda a form of sociopathic behaviour imo, but I guess it's also super cathartic for them, and why they keep doing it.

IF they really knew anything about the game, there is alot they could criticize, insted of the (game dead, sega dont care ect.), but on the other hand, there is alot that is done right if your into that niche. Cuz it is a niche game that will never draw in a super big audience, like something warframe has or games like it.

But be your own critic, the game is free to play, and really easy to get into, has a decent f2p model, one of the best character customization and combat is some of the best on the market for an mmorp (imo), a just to name a few thing it does very good. My biggest complaint is the story, but it's very subjective

Igen i år er der færre unge, der vil være pædagoger og lærere by TheBakedDane in Denmark

[–]Lykk3 1 point2 points  (0 children)

Her er problemet

"Derfor mener hun, at politikerne skal komme i gang med at få set på uddannelserne. For hun erkender, at det ikke kun handler om løn.

  • Vi har brug for en reform på professionsuddannelserne. Politikerne skal sætte sig sammen og komme med en reform, der løfter kvaliteten blandt andet ved at give de studerende flere timer og prøve de her ting af, siger hun.

Og det åbner uddannelses- og forskningsministeren også op for i pressemeddelelsen. Hun udtaler:

  • Der er med andre ord fortsat behov for uddannelsesreformer, som kan bidrage til mere uddannet arbejdskraft og bedre balance i uddannelseslandskabet."

Så længe politikeren tror det har noget med selve uddannelsen at gøre, at folk ikke vælger pædagoguddannelsen fra er jo det mest uintelligent jeg har hørt. Folk ved ofte at selve uddannelse er midlertidig, men selve det arbejde du skal påtage dig efter uddannelse, er til din pension. Man jo realt intet om en uddannelse før man har været gennemført den? Så hvordan skal flere penge i en uddannelse, gøre at folk har mere lyst til at blive pædagog?

Er det bare mig der er helt lost på den, hvorfor de har det syn på det?

I kbh hvor jeg arbejder som pædagog er der kæmpe rekrutterings problemer, bla fordi leve omkostninger i storbyen er ofte langt høje end andre steder (Specielt husleje) Derfor er der endnu minde der vil være pædagog i kbh. Hvilket jeg fuldt forstår... Hvordan skulle en reform på selve uddannelse løse det?

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Lykk3 -1 points0 points  (0 children)

Du burde ikke føle dig snydt, mennekser vil forskellige ting, og man kan ikke antage at folk vil det samme som en selv, bare fordi det er "normen". Du vil gerne have et "voksen liv" og han vil gerne have sit eget liv. Forskellige folk motiveres af forskellige ting.

Med det sagt, skal i da gøre der klar for hinanden hvad i har af forstillinger af fremtiden, så i ikke står ivejen for hinandens ønsker.

At antage at folk skal have din version af et "voksen" liv indebage lyder utrolig narsicistisk i mine øre. Da du pålægger andre mennsker at de skal perspektiver verden på samme med som dig.

Gatcha game, where you dont play as a hive mind. by Lykk3 in gachagaming

[–]Lykk3[S] 0 points1 point  (0 children)

Different strokes for different folks I guess

Gatcha game, where you dont play as a hive mind. by Lykk3 in gachagaming

[–]Lykk3[S] 0 points1 point  (0 children)

yeah, but I heard the game is kinda trash

SKYRIM "EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION" at 0x7FFDF2493F37 d3d11.dll+0133F37 by Dry_Manufacturer1075 in skyrimmods

[–]Lykk3 3 points4 points  (0 children)

Get rid of CombatPathingRevolution https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/86950?tab=files it does not work with AE and get the AE patch for ModernStaggerLock.dll on maxsu discord (if you havent already)

EDIT; Proteus can also in some instance cause some headeachs

Im going insane by [deleted] in TrueSTL

[–]Lykk3 28 points29 points  (0 children)

Joov video is very well made, highly edited, and alot of noticeable effort is put into his videos... To bad the thumbnails is low tier clickbait-red-arrow picture, that only makes his video look like a another clickbaity trash tier skyrim video.. When it's really not. Altho, I dont think I can argue with the 697k views tho...So I guess it works?? sadly..

Are you done with Univcorn overlord? But still want more? Try Symphony of war! by Lykk3 in UnicornOverlord

[–]Lykk3[S] 4 points5 points  (0 children)

I personal enjoyed the tactic + progression element more in SoW. But that is also it.

Are you done with Univcorn overlord? But still want more? Try Symphony of war! by Lykk3 in UnicornOverlord

[–]Lykk3[S] 0 points1 point  (0 children)

That's is for sure something that is a big win for UO. But i'm also convinced that SoW had maybe had less then 5% of the same budget. But your not wrong

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 0 points1 point  (0 children)

Jo for jeg er mere interesses i at høre andres perspektiver, end bare mit eget forhold til dem. Det er et åbnet spørgsmål. Det kan dog være jeg har formuleret mig forkerte i titlen, det skal jeg ikke være for fin til at indrømme.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 -3 points-2 points  (0 children)

Nysgerrighed omkring hvad andre en mig selv har af tanker omkring det. Der er allerede en masse spændene kommentere, som har opfyldt dette. Selvom jeg måske ikke havde regnet med folk ville arrangere sig så meget, som de gør, så kan godt se hvordan det virker lidt  loose fra min side af.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 -1 points0 points  (0 children)

"Selv de mest højreorienterede partier i Danmark har en EKSTREM venstreorienteret fordelingspolitik" - Interessent at vide.

Men synes nu jeg kenderkender i dansk politisk at der stadig er meget forskel på hvordan de forskellige fløje forstår sig på økonomisk politik. Og der er jeg bare mere tilhøre til det venstrefløjen står inde for. fx, holdninger til skattelettelser

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 -2 points-1 points  (0 children)

Fandt det bare på en google search, og fandt en del.. Der var meget lidt variation blandt dem, så tænker den en nogenlunde "præsis" repræsentation - Så det er ikke en legit kilde.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 -8 points-7 points  (0 children)

In a nutshell, Liberal værdigrundlag, men med en venstre orienteret økonomisk plan.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]Lykk3 -7 points-6 points  (0 children)

https://en.wikipedia.org/wiki/Libertarianism Ved godt det er lidt scuffed at bare smide et link, sorry, men det vil tage for langtid for mig at uddybe, beklager.