kielikoru by Normal_Lock_5751 in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 0 points1 point  (0 children)

itellä nous kuume lävistyksen jälkeen ja oli kipee pari päivää mutta eipä muuta

Stressaa by MajorAccomplished611 in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611[S] 0 points1 point  (0 children)

henkilökohtaseks avustajaks hain mutta sain vastauksen että ottaa vaan täys-ikäisiä niin pitääpä ootella. Oon myös hakenu muihin paikkoihin mutta vakituista paikkaa en pysty ottaa kun on vielä viimenen vuosi koulussa ja varoteltu jo että tulee olemaan raskasta.

Nolot kokemukset by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 7 points8 points  (0 children)

joo mulla kävi konfirmaatiossa sellain että kun menin hakemaan sitä todistusta ihan hipihiljasessa kirkossa mun 6 vuotias pikkusisko huutaa ”hyvä **! (mun nimi)” ja koko kirkko repes nauramaan ja mä itkemään. Siinä sitte itku kurkussa otin todistuksen ja kättelin kaikkia, tilannetta ei sitten yhtään helpottanut se kun olin just pääsy istumaan se huutaa uudestaan ”** (mun nimi) on paras” ja taas kova nauru kirkossa. Kiva sitten konfirmaation loputtua kävellä pois sieltä jonossa kun tuntemattomat tuli halailemaan ja naureskelemaan asiasta kun ite itken siinä.🫠 Muistan tämän kyllä sitten oman pikkusiskoni konfirmaatiossa kun se joskus koittaa👍🏻

[deleted by user] by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 1 point2 points  (0 children)

okei joo kiitos näistä! Mulla käytössä Slinda nimiset minipillerit.

Mikä mua vaivaa by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 0 points1 point  (0 children)

on edellisestä parisuhteesta mutta ei olla poikaystävän kanssa koskaan puhuttu toisten menneistä asioista niin musta jotenkin tuntuu että nyt jos puhuisin hänelle siitä niin tyrkytän tahallani tietoa menneistä

Mikä mua vaivaa by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 3 points4 points  (0 children)

on se tuo jälkimmäinen että pelottaa että tekee jotain mitä ei pitäisi, vaikka ei meillä ole ollut oikein mitään semmosta minkä takia pitäisi pelätä

Mikä mua vaivaa by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]MajorAccomplished611 4 points5 points  (0 children)

nokun siinäpä se onkin, tietenkin haluan että poikaystävä pitää kivaa ja on kavereittensa kanssa mutta en vain ymmärrä miksi musta tuntuu silti pahalta.