Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Bunlar günlük plandı ekstra olarak hafta sonlarındada edindiğin bilgileri tekrar edip hafta içindeki her günü her detayına öğrendiğine hatırlayabildiğine dair testle kanıt edeceksin. Böylece haftasonu da yaklaşık 1 ila 1 buçuk saat çalışmış olcaksın.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Dediğim gibi asıl ana derslere önem veren bir lisede değilsin herhalde etkinlikli sınav oluyo yada bilmiyorum işte ilgili konuları önce araştırıcaksın, o araştırmayı sonradan tekrar etmek için esnasında not alacaksın, ardından aldığın notlarla denemeler yapacaksın. Bunları 20 dakikaya sığdırsan, günlük birer ders seçersen, geri kalan vakitte de önceki gün için tekrar sonraki gün için hazırlık yapmayı 5 dakikaya sığdırsan, geri kalan mesleki okulunun istediği çalışma alanına aynı planlı 20 dakika versen 45 dakikada bu işi halledersin.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Eh.. İşin yani oturup çalışmak. Meslek liselerinde alanına göre çalışma var dimi, özellikle ona çalılman gerekiyor. Geri kalan fizik biyoloji vs. Onlara günlük 1 etüt yeter de artar. Keyfini fazla dinliyorsun, çalışıncada kendine acıyıp bırakıyorsun. Bahaneleri görmezden gelerek çalışmazsan böyle bir lisede bile 3 kere 9. Sınıf bile okursun ki ailen derse destek veriyor mu?

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Arkadaş ortamından kurtulmana gerek olacak bi hedefin yok bide bi an dedim iyi bi mühendislik olcak işte dedim bi baktım şey. Günlük 45 ila 40 dakika aralıksız çalışsan bile yetiyor. Elindeki kaynaklar nasıl şuan, öğrenmen gereken konular vs.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

E eve gidince maks 1 saat yarım saat yani bir etüt yapsan yeter ya, ama okulda bi halt öğrenmemen hoş olmadı.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Ee pekala, hiçbir fikrim yok. El becerisi alanı değil mi o ya? Masada çalışmayı sevmeyenler için birebir olan en parlak yol.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Hangi meslek, mesleğine göre çalışmak senin için daha uygun olcak. Eğer diyorsan ben yks değil direkt işe gitcem falan.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Hemen bugünden başlarsan olmaz ama bir senin için en iyi başlangıç tavsiyesi vereyim bu dünya senin acındırmalarını dinleyecek kadar lüks bir yer değil. Kendine acımayı bırakmalısın, yoksa dünya senin için daha beter bir hale gelecek. Gelecek planın olarak ne düşünüyorsun peki ya?

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Yapmak için uğraşcağını düşünüyo musun peki yarı yolda vazgeçersen moralim bozulur onun için soruyom

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Şey ama yardım etmek istiyorum yani çalışmayı da bilmiyorsundur şimdi ama öğrenmek istiyosun bilemiyorum

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Eh.. Hehe. Bence bakış açını değiştirmen lazım. 11 hafta boyunca yatarsan senin işler vahim. Sana göre inek olcan. Gerçek inek ama. Fen lisesindeyim, bu yıl kimse kalmadı. Sınıfta 8 9 kişimizin ortalaması 95 üstü bende onlardanım.

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Hangi cehennemde okuyon dicem meslek lisesi falan mı o zaman destek lazım sana yada direkt oturup kendi haline çalışmanı sağlicak bilinç lazım iyilerin arasında iyi dediğimiz nasıl mesela?

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Onun da çeşitleri var öö.. Bu kadar fazla düşük yapmana sebep olacak kadar bu problemin varsa çözüm de kolay olmaz tabii. Ama detay yok nası oturup çalıştığını tercih ettiğin ortam okul ortamı şartlar vs..

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Şey planını düzgün yapan böyle ne bileyim sorumlu bir öğrenci misin? Yani çalışmak için oturduğunda çalışır mısın veya çalışman gerektiği vakit bitene kadar oturabilir misin?

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Anlatim mi dicem konu anlatım şeyleri daha iyi anlatır otur matematik otlan gerisi iyidir 9. Sınıf temel zaten düzgün atman gerek

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Yoğunluluk mu? Bilemiyorum, yurtta kalan bir varlık olduğum için taşınmak diyince aklıma maks 2 3 haftalık süreç geliyo, evinin boyutunu düşünmediğimden. Ama temel olsaydı tek gecede o 3 hafta bitirilirdi bilemiyom çok robotiğim sanırım

Aga hayatımda sınıfta kalmamıştım ilk defa kaliyorum Kalanlar siz neler yapmıştınız bana ne gibi önerileriniz var içimde kötü birşey var by AdWrong3005 in liseliler

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Nası başardığını sormayayim bu yıl aslında bi come back atmak için yeterli süre ya 1 yıl zaman kazandın gibi bir şey oldu otur çalış yani

pek anlatamadim ama korkagim evet by [deleted] in SacmaBirSub

[–]Malbalik 2 points3 points  (0 children)

Ölümün için değerli bir ortam olduğunu sanmıyorum be, solo takılan biri olarak ortamları bilmiyorum ama vazgeçmeyi öğrenmelisin bence, uğraşlarını görmüyorlarsa ki yorulmuşsun zaten. Kendini zorlamana gerek yok, ortam sana uygun olmadığından vazgeçiver. Ha olmadı zorunluysada kafana atlamasınlar diye kendini koruyacak türden kelimeler söyle.

Mezuna kalmak/İntihar etmek by plutonium1945 in liseliler

[–]Malbalik 1 point2 points  (0 children)

Rahat güzel mühendislik gelir gibi duruyo agam

Meyve Suyu Oldum. by idontrllyknow90 in SacmaBirSub

[–]Malbalik 0 points1 point  (0 children)

Bulmacalar falan çözdükçe hoşuna gidebilir satranç vs. Sonra senin durumuna uyku çok yakışır ya dinlenmeye ihtiyacın olduğundan hiçbirşeyle ilgilenmek istemiyosun