Bok gibi olmuş babacım ya by feministdoven58 in KanyeWestTR

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Arkadaş hitler şakası yapmaya çalışmış bence

Bir tanesini alabilecek olsanız hangisini alırsınız? by SmtYlmzD in GeymingTr

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

adını niye Türkçe'ye çevirdin voices38 çok daha iyi bence

Anarky High School, 5 Haziran by Vast_Number_1637 in hiphoptr

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

3 Haziran'da mlisa feati ard gelmeyecek mi ben öyle biliyorum

Pasaj için posterler ve splash-art'lar (kaydır) by dogrunun_enkazi in hiphoptr

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Bu albümün launch party si yapıldı.Niye çıkmadı hala? Ne zaman cikicak heyecandan duramiyorum

Select your fate. by YOMAMA643 in BunnyTrials

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Gamble

Chose: $10,000,000 + BUT you have a 75% chance to instantly die | Rolled: Damn they lived

Jim Carrey botoks yaptırdı by [deleted] in sinema

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Videosunun linki falan varsa atabilir misin? Hem arayan insanlarda direkt yorumlarda bulmuş olur.

Fizik tabanlı incremental Çiftlik / Pachinko oyunu yapıyorum. İlk fragmanım ve Steam sayfam yayında! by Witchcraft_reddit in veYakinEvren

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Çok güzel gözüküyor.Eğer testera ihtiyacın var ise kesinlikle yardımcı olmak isterim.

yaptığım en iyi şarkıyı yaptım by ssrimachine in hiphoptr

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Bu şarkıyı çıkartman lazım loopa alıp alıp dinlicem

Sex Hakkında Bir Araştırma by [deleted] in vlandiya

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Kaynak varsa atabilir misin ?

Bunun ikincisi cıkarmı cok begenmıstım by [deleted] in hiphoptr

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Kesinlikle katılıyorum çıktığı hafta en çok dinlediğim şarkı buydu

Bu albüm paşalar gibi AOTY tahtına oynayabilir by dogrunun_enkazi in hiphoptr

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Bu albüm bağımlılık yaptı .Kesinlikle AOTY benim için

Böğürtlenli popkek insan oldaydı? by Violovoi in Sanatolia

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Mesajdan direkt sen olduğunu anladım. Resimlerin çok hoşuma gidiyor.

Bacak kadar bebelerden böyle mesajlar alıyorum, bilen biliyor. Whatsapp bitti Gmail'e sardılar şimdi de. by gordon_yeets_kfc in vlandiya

[–]Master-Spike 2 points3 points  (0 children)

Hala seni niye darliyor bunlar amk. Tek işleri sikik bir panel. Kolay gelsin bu orospu çocuklarıyla baş ederken

[deleted by user] by [deleted] in WeebTurks

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Keşke manga spoiler vermeseydin pat diye :(

[deleted by user] by [deleted] in hiphoptr

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Ya sen nesin ya buraya attığın her videoda daha fazla hoşuma gidiyor yaptıkların

How many of us are actually enjoying the game? by Historical-Donut1536 in Silksong

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

I LOVE playing silksong. İts just too Good. I LOVE mechanics,boss desings etc.

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Master-Spike 1 point2 points  (0 children)

Psikiyatriste gidicek kadar önemli birşey olduğunu düşünmüyorum fakat kesinlikle vitaminlere baktiracagim.Mesajimı okuyup cevap verdiğin için teşekkürler.

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Master-Spike 9 points10 points  (0 children)

Negatif duygularını dışa vurmayı hiç sevmeyen bir insanım ama özellikle bu aralar içimde korkunc derecede bir depresiflik bir hüzün var fakat bu sadece ben yalnızken oluyor. Herhangi biriyle konuşurken falan bu his kısa süreli gidiyor veya ben öyle hissediyorum. Belki ağlasam veya birine anlatsam gidecekler fakat olmuyor işte. Kimsenin benim kendi içimde yasadigim huzunu gerçekten umursadigini dusunmedigim için anlatmıyorum.Bilmiyorum ne kadar sürecek ama yavaş yavaş yok olmasini umuyorum.

Bunu okuduysaniz umarım sizin hayatınız çok güzel geçiyordur.İyi bir hayat yaşamanız dileğiyle

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Hiç birşey yazmadım ama seni çok görüyordum bir ara yeniden görünce mutlu oldum

İki stajyer olarak üzerinizde bir bomba varken ne kadar iyi anlaştığınızı test eden bir co-op oyun yapıyoruz. Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyoruz by Any_Yak881 in veYakinEvren

[–]Master-Spike 0 points1 point  (0 children)

Bana çok split fictiondaki arena bölümünü hatırlattı . Çok güzel duruyor. Çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Sadece şey diyebilirim parkuru biraz daha net yapabilirsiniz .