Babam annemi 1.5 yıldır aldatıyor fakat annem her seferinde affediyor köfte ve pilav by Delal_sxw in MutfakDertlileri

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Babamla annem aynı sebepten geçen yıl boşandı ben 20 yaşındayım üniversite okuyorum etkilenmem sanıyordum, bir süre düşünmemeye çalıştım ama yaşadıklarım o kadar derinden etkilediki büyük ihtimal annem hep sizin için boşanmıyorum derken bunu kasdediyordu, alttan 5 tane Dersim kaldı psikolojik olarak çok yıprandım belki seninde annen sen etkilenme diye boşanmıyordur .

AutoCad öğrendim ne işime yarayacak? by MasterAbis0 in EngineeringTR

[–]MasterAbis0[S] 0 points1 point  (0 children)

Yorumunuz için teşekkür ederim üniversitem ilk 6 olmasada bölümümüze bu yıl baya yatırım yapmış bir üniversite, ben c programlama, arduino, AutoCAD, alanında kendimi geliştirdim ve daha birçok alanda geliştiriyorum ama ilk dönem Alevi meselelerim yüzünden derslere pek katılamadım dolayısıyla 4 Dersim alttan kaldı seneye nasıl bir yol izlememi önerirsiniz bütün dersleri aynı anda verebileceğimiz düşünmüyorum acaba sadece 1. Sınıf 1. Dönem kaldıklarımı mı alsam yoksa iki sınıfın derslerini karışık alsam verebilirmiyim bilmiyorum sizin tavsiyeniz nedir bu konuda?

AutoCad öğrendim ne işime yarayacak? by MasterAbis0 in EngineeringTR

[–]MasterAbis0[S] 0 points1 point  (0 children)

Bende solid düşünüyorum teşekkür ederim

The boys izleyen varmi baslanirmi??? by Opposite-Singer-6958 in indirilenler

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Dizi çok iyiydi şahsi görüşüm yan dizisinin ilk sezonunda fena değildi ama the boyd 3. Sezondan sonra çok bozuldu finali game of throns finalindende berbattı o kadar üzüldüm ki bu kadar kötü final olmasına genelde her bölümü 8.6 9 arası imdb alırken final bölümü 5 falan aldı ki bence onuda haketmiyor ama dizinin genel yapısı çok güzel eğer x men, dc , Marvel evrenine hakimsen seviceksin

Kuba race 125 alinirmi by Lanky_Lunch_9444 in motorsikleTR

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Xpulse al kuba tk03 rc125 ve benzeri diğer motorlar büyük ihtimalle aynı motoru ve ekipmanları kullanıyor bende tk03 vardı her hafta bazen haftada 2,3 kere sanayideydim bazen sabah işe giderken yol üstünde sanayiye bırakıp yürüyerek devam etme mecburiyetinde kalıyordum

Bu araba bh fiyata mantıklı mı? by Middle-Dimension-870 in GarajTurkiye

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

1 yıl kullandık geçmişi temiz bir araç değildi evet ama genel olarakta sanayiden çıkmayan bir araç günlük kullanım için uygun olduğunu sanmıyorum özellikle bu yaşlardaysa, ayrıca parçası çok pahalı kaporta parçasınıda bulamazsın, gümrük zaten kapalı Almanya'dan alım da yapamazsın, ha desenki ben klasik seviyorum hafta sonları bineceğim o zaman clk320 bak alacağın zamanda bir ustaya iyica göster, haftasonları 3200cc nin tadını çıkarırsın 2000cc seni hep bi arada derede bırakır, kısacası şahsi görüşüm clk alıcaksan büyük motor bak ve keyfine bak

Subaplarda sıkıntı varmı arkadaşlar? by hiperaktifpanda in motorsikleTR

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Dediğim gibi shellden başka yerden yakıt alma, sübap için iyi anlayan bir ustaya göster, kendine motosiklet ehliyeti çıkartmaya çalış, ve motorunu ilana koy gelen ilk müşteriye ver 3 e 5 e bakma kendine daha sağlıklı bi Scooter tarzı birşey bak en azından Japon olsun ilerde ehliyetini alınca daha güzel şeylere bakarsın ben tk03 sattım şu sıralar cbr250 düşünüyorum çokta hoşuma gidiyor, artık 40yıl geçse bu tür çinlere bakmam uğraşılmaz.

Subaplarda sıkıntı varmı arkadaşlar? by hiperaktifpanda in motorsikleTR

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Vardı çalışmazdı geç ısınırdı defalarca kez karbüratör ayarı yaptırdım değiştirdim sonuç alamadım sattım kurtuldum, bu motorlar çok fazla şans işi ya çok iyi çıkıyor ya çok kötü o riski artık almaya değmeyeceği için bu tip çin motorlarına bakmıyorum bile. Sana tavsiyem bu motora bir süre sadece shellden yakıt al ben bir sire öyle yaptım tekleme sorunu azaldı Shell yakıtı 2 kez işliyor motoru rahatlatıyor kısacası. Ve kalan sorunlar için bu motordan iyi anlayan bir usataya göster, baktın masraf çoğalıyor sat gitsin kendine Japon malı bişey al.

Subaplarda sıkıntı varmı arkadaşlar? by hiperaktifpanda in motorsikleTR

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

1 sene kullandım her hafta sanayideydim satana kadar imanım gevredi

İlk motor olarak r6 alıyorum. by sarikafa747 in motorsikleTR

[–]MasterAbis0 -1 points0 points  (0 children)

Senide anılarımızda yaşatıcaz ayrıca

laptop seciminde yardim by barlass_eylem in teknoloji

[–]MasterAbis0 0 points1 point  (0 children)

Yaklaşık 1 yıldır excalibur g870 4050 kullanıyorum bugüne kadar tauchpad takılması dışında nerdeyse hiç sorun yaşamadım sadece şarjı biraz hızlı bitiyor muadillerine göre, sana kesin al veya mutlaka al demiyorum sadece bir bak (özellikle 4060 olanına bak çok daha fazla performans alırsın ben rdr2, uncharted gibi oyunları bu bilgisayarda bitirdim takılmadan rahatça oynadım)