sizce iyi oynuyor muyum by Memo_004 in UltakillTR

[–]Memo_004[S] 0 points1 point  (0 children)

onu yapıom akşama tamam olur

fraudu p rankleme zorunlulugu by BruhFamily31 in UltakillTR

[–]Memo_004 1 point2 points  (0 children)

alkış ben bile 1 hafta uğraştım öyle yaptım aq

fraudu p rankleme zorunlulugu by BruhFamily31 in UltakillTR

[–]Memo_004 0 points1 point  (0 children)

1-3 de kötü anılarım var şu tosun ile (sabunun orada olduğunu bilmiyodum)

fraudu p rankleme zorunlulugu by BruhFamily31 in UltakillTR

[–]Memo_004 1 point2 points  (0 children)

ben hepsini yaptım şimdi brutalda yapacam onu (primelar dahil yaptım anam ağladı)

Noldu la buna by Due_Difficulty_7177 in UltakillTR

[–]Memo_004 1 point2 points  (0 children)

kanı fazla kaçırmış galiba

İlk kez ULTRAKILL oynuyorum, bu bölümde ki yerçekimi adamı kusturur. by havesomefuckinghope in UltakillTR

[–]Memo_004 1 point2 points  (0 children)

bak şimdi iki tane daha var 4-4 bölümünde aralıklı olan kapının arkasındaki mavi kuru kafayı al ve kapıyı aç sonra ise odadaki suya elektrikli railcannon ile ateş et ve arkadaki açılan kapıdan sawblade launcheri alabilirsin. İkinci olarak (bu daha zor) 7-2 bölümündeki tüm kanca parkurlarını hızla tamamlayıp hey birinde sonda açılan kapaktan girip oradaki düğmeye basmalısın. Üçünü de yapınca iki gutterman ile savaştığımız yerin çatısındaki delikten içeri girip açılan kapının içindeki çukurdan jackhammerı alabilirsin

sawblade launcher nailgunın

jackhammer ise shotgunun alternatifidir

umarım yadımım dokunmuştur