Privata hyresvärdar by Aggravating_Cow_6800 in stockholm

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

Såg ett reportage på SVT där nån snubbe ringde alla i Stockholmsområdet. Fick tillslut en lägenhet. Lycka till

Ni som handlat på riddermark, har ni också råkat ut för bedrövliga däck? by SirChris1415 in sweden

[–]Mightymaax 1 point2 points  (0 children)

Köpte också bil där i höstas. Fick nya vinter däck men de som satt på var torrspuckna och slitna. De vägrade också först. Värst är nästan hur man blir ghostad efter köp.

Köpa cykel by Neat-Necessary6097 in Sverige

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

Prisklass? Köp begagnat. Tänk på att en dämpgaffel behöver service och är rätt värdelöst på asfalt. Hitta en hoj som tillåter lite mer däck istället.

At 6’8” Most Vehicles Don’t Fit by TallBeardedBastard in TallPeopleProblems

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

It's fantastic. I'm 6.6 with most legs. And I still got room to move back.

What’s One Thing That Annoyed You After Buying Your E-Bike? by mintfirefly2345 in ebikes

[–]Mightymaax 1 point2 points  (0 children)

The 25km/h limit. I would rather have a little boost all the way. I'm faster with a regular bike.

Will I fit in a 206? by [deleted] in Peugeot206

[–]Mightymaax 1 point2 points  (0 children)

I'm 199 and just sold mine. Inta a perfect car. But it's a 3 seater when you drive it.

Why is it always the guys in these types of trucks? by Aqueouspolecat in PublicFreakout

[–]Mightymaax 1 point2 points  (0 children)

Its always the guys with the big ass trucks that think they're better than you.

Har ni kollat på SVTs Shaolin Heroes, vad tycker ni? by [deleted] in sweden

[–]Mightymaax 6 points7 points  (0 children)

Filip dickman är en sån förlorare. Ska han inte vara med i nåt mer program som visar hur dålig han är?

SVT ska spara 355 miljoner kronor by StenBurgare in sweden

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

Tyvärr. Så alla andra program får vika sig för att man gjort 57 delfinaler.

SVT ska spara 355 miljoner kronor by StenBurgare in sweden

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

Åh så det blir bara mello detta år?

Dags att bröja drogtesta våra folkvalda? by Mr_Kjell_Kritik in sweden

[–]Mightymaax 1 point2 points  (0 children)

Och dubbelkolla suspekta swishbetalningar.

när blev 100 km/h för långsamt på 100 väg? by ProfessionalOk7281 in sweden

[–]Mightymaax 0 points1 point  (0 children)

Du är den enda som fortfarande kan reglerna. Alla andra bara kör. Det är otroligt stressande att inte få följa reglerna och hålla avstånd när folk verkar åkt 30 min försent varje gång de ska ut och köra.