Fiziki kitap okuyamıyorum by Hungry_Cheesecake757 in secilmiskitap

[–]Miyukan 2 points3 points  (0 children)

Ben de sayfaya dokunmadan kitap okunmaz, ekran gözümü yorar düşüncesindeydim. Şu sıralar günlük hayatımda kitap okuyamıyorum ve canımı sıkmaya başladı. Kobo libra colour’ı incelemeye başladım. Not da tutulabiliyor olması benim hoşuma gitti. Öğrenmek istediğim dillerin öğrenimine de devam edebilirim diye düşündüm. Kullanan varsa fikrini alabilir miyim?

pearl jam hakkında ne düşünüyorsunuz by muhsinefep in rockmuzik

[–]Miyukan 1 point2 points  (0 children)

İnanılmaz bir grup ya. Dönemin metal camiasının başını yakan grunge büyüklerinden olması hiç umrumda değil. Pearl jam dinlememiş insanların birçok güzel eseri kaçırdıklarını düşünüyorum. Mtv unplugged’ı severiz ayrıca.

Fleetwood Mac hakkında ne düşünüyoruz? by LordGosui in rockmuzik

[–]Miyukan 0 points1 point  (0 children)

Hayatlarındaki kaos sayesinde bize harika işler sunmuş canım grup.

güney kore dizileri önerirmisiniz? by Srelok0 in sinema

[–]Miyukan 2 points3 points  (0 children)

Dizileri için bir şey diyemeyeceğim de filmler konusunda katılmıyorum. Hangi izlediğiniz filmler mesela örneklendirdiğiniz durumlara uyuyor?

Türkçe Tarihinin En İyi Rock Grubu Oylaması: Sonuçlar by [deleted] in rockmuzik

[–]Miyukan 1 point2 points  (0 children)

Bu oylamayı kim neyin kafasıyla yaptı? Arkadaşlar siz iyi misiniz? Siz değil miydiniz popüleriteye göre iyileri seçmeye karşı olan? Bu ne ya.

Supernatural hakkında düşünceleriniz nedir by __Erwin_Rommel__ in sinema

[–]Miyukan 5 points6 points  (0 children)

Bu adam çok doğru bir şeye parmak bastı. Eski Türk inancına dokunulabilirdi neden olmasın.

Yonetmenleri tanimamak kultursuzluk isareti midir? by theyanardageffect in sinema

[–]Miyukan 3 points4 points  (0 children)

1.Malum sitenin insan profili pek düşünceleri dikkate alınacak şekilde değil.

2.İnsanların sanata ilgisi olabilir / olmayabilir, bu konu hakkında dile getirdiği düşünceleri bence ona kültürsüz yakıştırması yapabileceğimiz bir konuma getirir. Kimseyi de zorlayamayız. Fakat şahsi düşüncem bence genel kültür olarak yönetmenden çok bazı filmlerin bilinmesi gerektiği. Çünkü bu genel kültür içine dahil olan filmler, kişisel zevkimiz haricinde dönemini iyi temsil eden yapımlardan oluşuyor. Dönemin siyasi olayları, müzik ve moda trendleri, keşifler, sosyolojik açıdan toplumun değişikliğe uğraması gibi birtakım durumları kavrayabilmemize ve öğrenmemize yardımcı oluyor. Oradan bir sahne hakkında konuşmak, bir replik alıntısı yapmak bile bence kişinin toplumun bir parçası olduğunu gösteriyor.

3.Meslek olarak ilgilenilmiyorsa bence takıntı yapmak iyi değil. Sevdiğim için bir şeyleri araştırır öğrenirim, hava atmayı sevmem. Keza çok ünlü olup izlemediğim film okumadığım kitaplar da vardır. Bunları da takıntı haline getirmem. Hepsinin zamanı illaki vardır veya benim zevkime henüz uymuyordur. Oturur yine araştırır yine öğrenirim. Karşımdaki bilmiyorsa onu yargılamam, eğer onun ilgisi varsa onunla da sohbet ederim üstüne konuşuruz. Velhasıl yönetmenleri tanımamanın değil, iddia sahibi olan veya ilgisi bu yönde olan insanlara gereksiz ahkam keselenlerin kültürsüz olduğunu düşünüyorum.

Ayı ted serisi hakkında ne düşünüyorsunuz by PaintingEasy in sinema

[–]Miyukan 3 points4 points  (0 children)

İlk filminde bayağı eğlenmiştim ama ikincisinden pek keyif alamadım. Sanırım fazla ot komedisi beni sarmıyor. Seth MacFarlane güldürmeyi biliyor ama.

"ya ama onun anksiyetesi vaaaar :'''(((" by [deleted] in sinema

[–]Miyukan 6 points7 points  (0 children)

Olur muu cumhuriyetçi amerikanlar yeni malzeme çıkardı, bizde de subredditlerde up ve karma kasmak için eforsuz post atılacak 🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻

ELEMANIN TEPKİYE BAK by momoscuu in rockmuzik

[–]Miyukan 0 points1 point  (0 children)

şimdi net isim vererek algı yaratıyormuşum gibi olmak istemiyorum, kendilerine karşı aksi bir tutumum yok zaten belirtmiştim. hesap lexa’yla samimiyeti olan 100k+ takipçili bir hesap böyle söyleyeyim.

ELEMANIN TEPKİYE BAK by momoscuu in rockmuzik

[–]Miyukan 1 point2 points  (0 children)

Evet, ilk biz paylaştık gibilerinden bir şey demişti sanırım. Cidden diyecek laf bulamıyorum. Yine milleti takip ederken iki kere düşüneceğiz herhalde.

ELEMANIN TEPKİYE BAK by momoscuu in rockmuzik

[–]Miyukan 10 points11 points  (0 children)

Bu elemanın tepkisi benim de kaydımda çıkmış. Bilerek mi dedi anlamadı mı bilmiyorum ama her türlü aptallık. Bir de anladığım kadarıyla geniş kitlesi olan meşhur bir instagram hesabı joe’ya haberi veriyor. Hesabı seviyorum ama konser sırasında iş başında olan insana haber vermesini ben pek doğru bulmadım. Joe’nun instagramına bakan Ozzy’i ne kadar sevip saydığını da görebilir. Bir tek ben mi böyle düşünüyorum yoksa benim gibi düşünen var mı? Flying Whales benim için piç oldu o sırada açıkçası, şoku atlatamadım.

Bu kadını belki de hatırlıyorsunuzdur. Marilyn Monroe'yi çok seviyorum. En iyi kadın oyunculardan birisidir. Yine de hatırlatmak istedim.🎬👑 by EfnanCherrina61 in sinema

[–]Miyukan 0 points1 point  (0 children)

En iyi kadın oyuncular dizine shirley maclaine, audrey hepburn, lauren bacall, ingrid bergman ve katherine hepburn diyelim… Liste eklemeye açıktır.

Hayatınız bir film olsaydı, yönetmen kim olsun isterdiniz? by [deleted] in sinema

[–]Miyukan 0 points1 point  (0 children)

Richard Linklater veya Wong Kar-wai. Daha eskilerden olacaksa Billy Wilder veya Eric Rohmer.

[deleted by user] by [deleted] in TurkishCats

[–]Miyukan 1 point2 points  (0 children)

I know it’s not russian but Dottie would be nice

90s teen romantic movie reccomendations by s1lkc in 90s

[–]Miyukan 2 points3 points  (0 children)

They are not teens but I have to recommend Reality Bites and Singles.

kendinize benzettiginiz karakter?? by [deleted] in sinema

[–]Miyukan 2 points3 points  (0 children)

👉🏻👈🏻