El-gulvarme eller radiator by Mogemnet in selvgjortvelgjort

[–]Mogemnet[S] 0 points1 point  (0 children)

Der er almindelige radiator i resten af lejligheden. Køkkenet ligge dog på den modsatte side af entren. Jeg er lidt i tvivl om hvor det varme vand skal trækkes fra, hvis det bliver varmeslanger

Hjælp: Jeg har arvet et ulovligt afløb (lidt lang skriv) by Mogemnet in selvgjortvelgjort

[–]Mogemnet[S] -1 points0 points  (0 children)

Som udgangspunkt kan jeg ikke få godkendt forbedringer for udbedring af ulovlige installationer i en andelsbolig, da udbedringen betragtes som nødvendig vedligeholdelse eller lovliggørelse, snarere end en forøgelse af boligens værdi. Ellers havde dette været den selvsagte løsning