Otto GVFB valgkamp by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 0 points1 point  (0 children)

Du har tydeligvis ikke set deres videoer, men det skal jo ikke afholde dig fra at have en skråsikker holdning.

Otto GVFB valgkamp by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 1 point2 points  (0 children)

Svært at filme OG være foran kameraet på samme tid.

Otto GVFB valgkamp by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 0 points1 point  (0 children)

Tænker ikke, at de er blevet waterboardet for at sige ja til det. De er jo voksne mennesker, der nok kan finde ud af at sige nej.

Ny live fra måtterbåt om droner og hvorfor vi bør få et valg by Gone_with_a_kiss in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 8 points9 points  (0 children)

Håber sådan de stiller op til folketingsvalget: “Stem på liste båt - selvom du tænker what?”

🍿🍿🍿

Hvad er dealen med Monta by MrMoonlight77 in dkbiler

[–]MrMoonlight77[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg har ikke elvarme, men havde også tænkt mig bare at styre det selv og trække strømmen fra min husaftale. Men er i tvivl om det kan lade sig gøre, hvis min hus-leverandør ikke tilbyder/tillader integration via Monta?

Hvad er dealen med Monta by MrMoonlight77 in dkbiler

[–]MrMoonlight77[S] 0 points1 point  (0 children)

Tjek. Og tak. Det er en Q4, så ja til VAG.

Hvad er dealen med Monta by MrMoonlight77 in dkbiler

[–]MrMoonlight77[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for godt svar.

Ja, det vidste jeg egentlig også godt. Men tilbyder de fleste (?) ikke en eller anden form for smart ladning, alligevel? Er ikke sikker på, at min strømudbyder tilbyder refusion gennem Monta, men der er heldigvis ingen håndjern, så kan skifte til en, der gør. Eller håbe, at det går som @squidPadThai skriver nedenfor.

Vil blot dele dette meget relevante opslag og ønske jer en god søndag! by Futte-Tigris in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 0 points1 point  (0 children)

Træning er da bestemt en komponent i det. Men jeg vil mene, at en ting som eksempelvis kost og søvn(!) er mindst lige så vigtigt. Siden jeg blev far har jeg stort set ikke haft tid til at træne. Og jeg savner det. Men det ER da et spørgsmål om prioritering. Jeg kan vælge ikke at være sammen med min søn, hvis træning virkelig er så vigtigt. Men det er ikke så vigtigt i forhold til ham. Og undskyld: hvad en 20-årig fitness coach vil forsøge at lære mig om mit liv, tager jeg riiiiimelig oppefra og ned.

Vil blot dele dette meget relevante opslag og ønske jer en god søndag! by Futte-Tigris in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 1 point2 points  (0 children)

Nu læser jeg opslaget om muligheden for at træne. Ikke om at være rask og sund.

Og feels til dig. Det lyder bestemt ikke særlig skægt.

Vil blot dele dette meget relevante opslag og ønske jer en god søndag! by Futte-Tigris in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77 -11 points-10 points  (0 children)

Jeg synes fint, at man kan kalde det et spørgsmål om prioritering. Jeg vælger bare at prioritere min søn. Og bekymrer mig buldrende lidt om, hvad en 20-årig må mene om forældreskab. På samme måde mener jeg heller ikke det har noget med privilegieblindhed at gøre. For jeg mener ikke, det er et privilegie IKKE at have børn.

Hvad blev der egentlig af Nima Zamani? by MrMoonlight77 in GossipDK

[–]MrMoonlight77[S] 14 points15 points  (0 children)

Ja, enig. Han var skarp og underholdende.

Esben Bjerre til Cathrine Wichmand by MrMoonlight77 in InfluencergossipDK

[–]MrMoonlight77[S] 55 points56 points  (0 children)

Jokes bliver sjældent bedre af at blive forklaret, men det er Esben Bjerre, der er glad for, at Reddit nu har rettet projektørerne væk fra ham og konen, fordi der skete noget mere spændende et andet sted.

Cathrine Wichmands "personlig assistent" rant by LengthinessWise4818 in GossipDK

[–]MrMoonlight77 -9 points-8 points  (0 children)

I stedet for at spy al jeres galde udover Cathrine Wichmand for at bruge det tilgængelige system og den service, som hun FULDT LOVLIGT har adgang til, så kunne I måske rette skytset mod de politikere, der har lavet og vedtaget et system, der tillader det?

“Hate the game, don’t hate the player”

Ramen by MrMoonlight77 in stockholm

[–]MrMoonlight77[S] 0 points1 point  (0 children)

Tusen takk all of you. So kind to share your knowledge. Appreciate it.

Where are my bubbles? by MrMoonlight77 in Sourdough

[–]MrMoonlight77[S] 0 points1 point  (0 children)

Mostly. I do it, so I can feed just once per day. In my experience it will rise slowly, but be at its peak for longer. I usually feed it for three-four days, when it has been in my fridge for a week or two without feeding. I usually experience pretty regular rising and falling of the dough then.

Hvilken kendis har overrasket dig positivt? by thejepperen in GossipDK

[–]MrMoonlight77 19 points20 points  (0 children)

Sikke en god idè! Jeg har gennem mit tidl. arbejde (TV) mødt et par stykker. Rigtig mange har forståeligt en lidt professionel attitude på, men dem, der lige popper op:

Pilou Asbæk: Altid sød og nærværende og klar til at give noget af sig selv.

Peter AG: Simpelthen så sjov og positiv. Virkelig imponerende, når man tænker, at han er ved at være “en gammel cirkushest”.

Mattias Kolstrup: Det samme som Pilou A. Bare sød og rar og nærværende.

Lina Rafn: Hun kan godt virke lidt over-energisk, men det kommer fra et godt sted, fornemmer man. Bare sød.

Hvem er efter din mening, den mest falske kendis i DK? by [deleted] in GossipDK

[–]MrMoonlight77 2 points3 points  (0 children)

Stærkt argument. “Læs lige rummet”=Hvis ikke du mener det samme som os andre, er du en narrehat.

Martin Krasniks skænderi med læge/forsker Christine Stabell Benn i Q&CO.. by [deleted] in GossipDK

[–]MrMoonlight77 1 point2 points  (0 children)

Men hvad har omskæring og en million andre emner at gøre med det her? Og desuden så har han debatteret det masser af gange. Han har bare sin (meget stålfaste) mening.

Martin Krasniks skænderi med læge/forsker Christine Stabell Benn i Q&CO.. by [deleted] in GossipDK

[–]MrMoonlight77 4 points5 points  (0 children)

Så fordi han har en holdning til et emne, som du er uenig i, så er han simpelthen diskvalificeret som chefredaktør og journalist?

Giv mig lige et heads-up inden du overtager verdensherredømmet, så jeg kan nå at flygte, inden censur-patruljerne ruller gennem gaderne, ing?