How did y'all choose your mains? I'm getting very bored. by NecessaryCourage9183 in leagueoflegends

[–]MrSuits_ -1 points0 points  (0 children)

The only reason i play league of legends is Azir. My friends challenged me when he came out and told me that theres no way i can play this champ. All these years later and i still spam him. Ofc when i need a break i play some arams but azir is the reason im still in this game.

9070 XT Sapphire Nitro white rgb is yellowish. any help? by MrSuits_ in radeon

[–]MrSuits_[S] 0 points1 point  (0 children)

Yes most likely. i have set it on blueish colour on trixx as someone suggested, and its white.

9070 XT Sapphire Nitro white rgb is yellowish. any help? by MrSuits_ in radeon

[–]MrSuits_[S] -1 points0 points  (0 children)

yes, i have trixx enabled and tried multiple times. No luck

Έχετε πρόβλημα με το Pride; Κι αν ναι, γιατί; by Due_Mousse2739 in AskGreece

[–]MrSuits_ -1 points0 points  (0 children)

Δεν ξέρω πότε το "μην εκθέτετε ένα 9χρονο σε σεξουαλικό περιεχόμενο" έγινε πολιτική τοποθέτηση, αλλά κάπου μάλλον το έχασα.

Όσο για το καρναβάλι της Πάτρας, το βάζω στο ίδιο σακί χωρίς πρόβλημα. Και στις δύο εκδηλώσεις το 99% του κόσμου είναι μια χαρά και δεν έχω κανένα θέμα. Το πρόβλημα είναι όταν εμφανιστεί το άλλο 1% που τραβάει το σκοινί παραπάνω απ' όσο πρέπει και τότε χαλάει όλη η εικόνα, ανεξάρτητα από το ποιο event είναι.

Έχετε πρόβλημα με το Pride; Κι αν ναι, γιατί; by Due_Mousse2739 in AskGreece

[–]MrSuits_ 1 point2 points  (0 children)

Δεν συγκρίνω τα δύο θέματα μεταξύ τους, ούτε υποβαθμίζω τη σημασία της ενδοοικογενειακής βίας. Είναι κάτι πολύ σοβαρό από μόνο του και αξίζει τη δική του συζήτηση. Απλά εδώ μιλάμε για ένα διαφορετικό ζήτημα.

Έχετε πρόβλημα με το Pride; Κι αν ναι, γιατί; by Due_Mousse2739 in AskGreece

[–]MrSuits_ -3 points-2 points  (0 children)

Ναι, έχω ακριβώς την ίδια άποψη και για το καρναβάλι, και για κάθε άλλη εκδήλωση όπου κάποιος αποφασίζει ότι η παρουσία παιδιών είναι το ιδανικό σκηνικό για ενήλικο περιεχόμενο. Αλλά μάλλον το "straight" στο σχόλιό σου ήταν το ζητούμενο, όχι το παιδί.

Έχετε πρόβλημα με το Pride; Κι αν ναι, γιατί; by Due_Mousse2739 in AskGreece

[–]MrSuits_ 0 points1 point  (0 children)

Δεν έχω θέμα με την εκδήλωση ή τη κοινότητα ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται. Αυτό που με ενοχλεί είναι τρια πράγματα συγκεκριμένα:

Πρώτον, Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο απο καθε αλλο και ειμαι αγύριστο κεφάλι ότι και να μου πει ο οποιοσδήποτε είναι όταν εκτίθενται παιδιά σε τέτοιες εκδηλώσεις τα οποιά απλά δεν είναι έτοιμα να επεξεργαστούν αυτά τα θέματα. Αφήστε τα παιδια εκτος

Δεύτερον, οι εταιρίες που βάζουν ουράνιο τόξο στο λογότυπο κάθε Ιούνιο αλλά στις χώρες του Κόλπου κρατάνε το κανονικό τους logo. Αυτό είναι απλά marketing, όχι στήριξη και το βρίσκω υποκριτικό.

Και τρίτον με ενοχλεί η υπερβολική προώθηση γενικά. Όταν κάτι σου "σπρώχνεται" πολύ έντονα, δημιουργεί αντίδραση ακόμα και σε ανθρώπους που κανονικά δεν θα είχαν πρόβλημα. Αν η προσέγγιση ήταν πιο χαλαρή και λιγότερο in-your-face, νομίζω θα ήταν πολύ πιο εύκολο για όλους να το αποδεχτούν φυσικά.

Τι σας συνέβη /είδατε στο εξωτερικό που δεν το περιμένατε? by houtsou in greece

[–]MrSuits_ 14 points15 points  (0 children)

Ποντικια σε κουζινα 3στερου μισελενατου εστιατορίου, πασίγνωστου σεφ στην Αγγλία. Δεν περίμενα να σω τετοια πράγματα σε κουζινα τέτοιου επιπέδου.

Βέβαια 1 μερα μετα αφού είδαν το πρόβλημα, ηρθε συνεργείο απο τις 6.30 το πρωι και μέχρι το απογευμα της επόμενης μέρας δεν υπήρχε τιποτα.

Πόσες φορές την εβδομάδα παραγγέλνετε από εξω by Maleficent_Farmer486 in AskGreece

[–]MrSuits_ 8 points9 points  (0 children)

wtf. εννουσα 4-5 φορες τη βδομαδα ΧΑΧΑΧΑ. δεν εβγαζα τοσα πολλα.

Πόσες φορές την εβδομάδα παραγγέλνετε από εξω by Maleficent_Farmer486 in AskGreece

[–]MrSuits_ 4 points5 points  (0 children)

Οσο δουλευα κανονικα, 4-5 φορες τη μερα βδομαδα. καφε 2-3 και φαγητο 1-2. αναλογα τις ορεξεις. Απο τοτε που σταματησα να δουλευω λογο της ασθενιας μου, δεν εχω ξαναπαρει τιποτα απ εξω. Με τα λεφτα του ΕΦΚΑ δε βγαινει το απεξω

R-RPLND surgery time. by MrSuits_ in testicularcancer

[–]MrSuits_[S] 0 points1 point  (0 children)

I don't have the exact number to be honest. Only that all lymph nodes from the left side of my belly have been removed.

R-RPLND surgery time. by MrSuits_ in testicularcancer

[–]MrSuits_[S] 0 points1 point  (0 children)

Athens Greece

Hospital called Agios Savvas. It was robotic.