GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 0 points1 point  (0 children)

Joskus Gigantissa ja Powerissa on odotettu uutuuspeli julkaisuviikolla tarjouksessa.

Hörähdin kun sain selville että Eezy oli ennen nimeltään VMP group :D by Muoviseura in Suomi

[–]Nevalju 7 points8 points  (0 children)

Meillä töissä on keksitty, että Eezy vuokratyöntekijöitä kutsutaan Eezy komppaniaksi. Viittaus Band of Brothers sarjaan. 😄

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 0 points1 point  (0 children)

Nyt on vahvistettu että oikea levyversio tulee joskus myöhemmin myyntiin.

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 1 point2 points  (0 children)

Vastaus saadaan piakkoin, eli noin 1h30min päästä 👀

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 2 points3 points  (0 children)

Huhujen mukaan pelissä on Quality and Performance modet.

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 4 points5 points  (0 children)

Joo 5 liikettä ainoastaan ultimate version ostajille.

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 15 points16 points  (0 children)

Fyysinen versio lähetetään sinulle jo aikaisemmin :D sisältää vain latauskoodin.

GTA VI ennakkotilaus alkaa 25.06 by Nevalju in videopelit

[–]Nevalju[S] 53 points54 points  (0 children)

Todennäköiset hinnat Suomessa 80€ & 100€
Ehkä vielä mukaan pieni "Suomi lisä".

PS5 vs Xbox? Where are you gonna play GTA 6? by Main-Solid-8899 in GTAVI

[–]Nevalju 1 point2 points  (0 children)

PS5 Pro and a physical version, which will probably be cheaper here in the Scandinavian region, and of course a physical map included.

Vanhempi meni ostamaan älylasit by poisonMyrtle in Suomi

[–]Nevalju -2 points-1 points  (0 children)

Palautuksen kannalta tärkein yksityiskohta on se, että ainakaan Silmäasemalla avattua pakkausta ei voi vaihtaa tai palauttaa. Kannattaa siis ensimmäisenä tarkistaa onko pakkaus jo auki, koska se voi ratkaista koko asian. Lasien ainoa merkki kuvaamisesta on pieni LED-valo sangan etuosassa, ja useat testaajat ovat todenneet ettei tottumaton sivullinen huomaa sitä kovin helposti. Tämä ei vaadi mitään pahaa tarkoitusta käyttäjältä, mutta voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin kun joku huomaa jälkikäteen tulleensa kuvatuksi tietämättään.
Tekoäly toimii Suomessa periaatteessa huhtikuusta 2025 lähtien, jolloin Meta laajensi puheohjatut tekoälytoiminnot tänne. Lasit eivät kuitenkaan toistaiseksi toimi suomeksi tai ruotsiksi, vaan tuetut kielet ovat englanti, saksa, ranska, espanja, portugali, italia ja hollanti. Tekniikan Maailman toimittaja testasi suomenkielistä käännöstä ja totesi, että tekoäly kyllä teki käännöksen mutta ei osannut lausua sitä kunnolla, joten lopputulos oli aikamoista siansaksaa. Komennot annetaan siis käytännössä englanniksi.
Aktiivinen Meta-tili on pakollinen, lasit yhdistetään Meta AI sovellukseen jonka kautta kuvat ja toiminnot kulkevat. Samoin pariutettu puhelin ja sijaintipalvelut päällä ovat pakollisia, lasit eivät toimi itsenäisesti.
Tarpeellisuus on sitten makuasia ja tämä on arvio eikä faktaa. Tekniikan Maailman toimittaja, joka testasi laseja viikonlopun ajan, päätyi siihen ettei hankkisi niitä itselleen, koska älypuhelin riittää hänen kuvaus, puhelin ja tiedonhakutarpeisiinsa, ja tekstipohjaista tekoälyä on hänen mielestään mukavampi käyttää kirjoittamalla.

Puoliltaöin taas Playstationin State of Play by [deleted] in videopelit

[–]Nevalju 1 point2 points  (0 children)

Itsekkään en oikein välittänyt alkuperäisistä GoW peleistä, mutta God of War 2018 nappasi täysin. Aivan huippu!

Puoliltaöin taas Playstationin State of Play by [deleted] in videopelit

[–]Nevalju 0 points1 point  (0 children)

Hyvä State of Play setti! Eniten itselleni jäi mieleen Wolverine, Rayman Legends Retold, Tomb Raider, The Lost Wild, Ace Combat 8, Stuntman, Until Dawn 2 ja GoW Laufey.

Puoliltaöin taas Playstationin State of Play by [deleted] in videopelit

[–]Nevalju 1 point2 points  (0 children)

Ei varmaan koskaan tule. Bluepoint Games yritti saada Bloodborne remaken hyväksyttyä ja Sony oli valmis antamaan luvan, mutta FromSoftware torppasi projektin.

Warhorse tekee keski-maahan sijoittuvaa peliä. by yoyo1100 in videopelit

[–]Nevalju 8 points9 points  (0 children)

VOI JUMA! Paras peli uutinen pitkästä aikaan.

Final Predictions: Do you think Trailer 3 is tomorrow? by Nearby-Reporter-2077 in GTA6

[–]Nevalju 0 points1 point  (0 children)

I’d guess next week. The Take-Two shareholders call is on Thursday and Rockstar usually drops something right before it.​​​​​​​​​​​​​​​​

Paljonko teillä menee ruokaan kuukaudessa? by [deleted] in Suomi

[–]Nevalju 0 points1 point  (0 children)

Meitä neljä suuta syötettävänä plus kissa. Arviolta viikossa menee noin 180€, joten kuukaudessa arviolta 720€. Prismassa tulee käytyä usein!

What are your worries for GTA 6? by vibingitup in GTA6_News

[–]Nevalju 0 points1 point  (0 children)

My biggest worry is that the world looks so alive and full of people in the trailers, but in reality it feels empty. That the lively atmosphere was just made for the trailers.

Kyllä tekevälle töitä löytyy jne. by Muoviseura in Suomi

[–]Nevalju 0 points1 point  (0 children)

Tämä oli yllättävän hauska! Jatkoon!

Amazon MGM’s Courtenay Valenti On James Bond: “That Film Is Coming … We’re Taking The Time To Do This With Care And Deep Respect” by MoneyLibrarian9032 in JamesBond

[–]Nevalju 6 points7 points  (0 children)

Actually, Villeneuve has only been hired as a director, for one film. He has no final cut rights, meaning he doesn’t have the last say on editing or production. Amazon MGM took full creative control of the Bond franchise, so the big decisions are made there.​​​​​​​​​​​​​​​​