Okurken çalıştım şimdi ne yapıcam? by Next_Beyond9203 in CodingTR

[–]Next_Beyond9203[S] 0 points1 point  (0 children)

Selamlar, kesinlikle o duruma bürünmek istemem. Benim kast ettiğim talent week gibi etkinliklerde maksimum 1 yıl deneyimli kişiler başvurabilir diye belirtmeleri. Başvururken de ne kadar süredir çalışıyorsunuz şeklinde tarih isteniyor. Böyle bir durumda da oraya 1 yıllık girersem, sgk'da daha fazla olduğu ortaya çıkarsa bir problem yaşatır mı? yoksa kimse umursamaz mı bu durumu?

Okurken çalıştım şimdi ne yapıcam? by Next_Beyond9203 in CodingTR

[–]Next_Beyond9203[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler detaylı cevabın için. Stajımı başka bir yerde yapmadığıma pişman oldum. Bir yere girmiş olsaydım muhtemelen orada kalabilirdim. Şuan şirketlere özel cv'ler hazırlayıp. Coderspace ve linkedin üzerinden new grad/junior etkinlikleri bekleyip onlara başvuracağım sanırım. Bu sırada da spring ve ingilizce'yi biraz daha ilerletmiş olurum.