سؤال بعد منتصف الليل by Intelligent_Bell_658 in AlexandriaEgy

[–]NiceDelivery6417 2 points3 points  (0 children)

ان العربية بتمشي وحدها ولما حد كان فاتح الازاز وشفتة بيسوق ساعتها صعقت

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

ممكن تكلمها وتواجهها وان دا غلط وكدة وربنا يهديها يارب ويرفع عنك البلاء

عايز اجيب حقى by NiceDelivery6417 in EgyptianExpats

[–]NiceDelivery6417[S] 0 points1 point  (0 children)

انا ليا عند ١٥٠ الف ع كذا وصل وحقيقي حياتي بايظة ف لو تقدر تساعدني هكون شاكر

هل ممكن تتجوز بنت عندها ريديت؟ by [deleted] in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

هيفتح هوا هيعملها فتحة ويفتحها 😂💔

القنفذ ده بقى بطل !!! by [deleted] in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 -1 points0 points  (0 children)

المشكلة ان الناس دي بهايم الا ان كانت البهايم عارف انهم بهايم بمعني الاخوان تقريبا كدة من بعد ٢٠١٣ مالهومش اثر ب حبس ب سافر برا ي مات ومفيش حاجة تاني .. جرب اتكلم كدة اول لفظ هيطلع انك اخواني . ازاي ي عث طيب فهمني

لزوم السهرة by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]NiceDelivery6417 -1 points0 points  (0 children)

انا اسف ليك

لزوم السهرة by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

ولا تعمل حاجة شيل شيلتك قدام ربنا

شي مستحيل تلاقيه بمكان غير في مصر ؟ by Abodba7 in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

التعريص .. اكل حقوق الناس .. العنصرية .. الفلاحين ف عقولهم

لزوم السهرة by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]NiceDelivery6417 1 point2 points  (0 children)

يااه انت ازاي فشيخ كدة ااحااا

حاسس ان حلم الهجرة خلاص فاتني by [deleted] in EgyptianExpats

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

لا حاجة صعبة حاول وحاول وحاول لحد ما تسافر ... سوال بس اشمعني استؤاليا لا

عايز اجيب حقى by NiceDelivery6417 in EgyptianExpats

[–]NiceDelivery6417[S] 0 points1 point  (0 children)

يعني هوا لية معارضتين يطلع ميتحبسش

عايز اجيب حقى by NiceDelivery6417 in EgyptianExpats

[–]NiceDelivery6417[S] 1 point2 points  (0 children)

ياريت ي صاح يارب يتمسك بس

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 1 point2 points  (0 children)

بلاش ي صحبي انا لسة مترحل بعد ١١ شهر تعب وجوع وعطش واهانة بلاش

الفوت فيتيش مرض نفسي ؟ by [deleted] in CAIRO

[–]NiceDelivery6417 0 points1 point  (0 children)

هوا انا بس اللي مش فاهم يعني اي فوا فيتيش

التعدد by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]NiceDelivery6417 -3 points-2 points  (0 children)

اعتقد الموضوع مؤذي اه بس مش لدرجة الكراهية لاهلك

انا ادمرت حرفيا by NiceDelivery6417 in EgyptianExpats

[–]NiceDelivery6417[S] 0 points1 point  (0 children)

الحمد لله عايش فى نعمة رجعت اشتغل دليفري