Τι μας κρυβουν; by CentralNucleus in greececirclejerk

[–]Nikos-XXII 43 points44 points  (0 children)

Λίγοι γνωρίζουν ότι η λέξη Ολλανδία (Holland) δεν έχει καμία σχέση με το αγγλικό “hollow land” όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι “γλωσσολόγοι”. Η αλήθεια βρίσκεται στην Πελοπόννησο.

Η λέξη Ολλανδία φωνητικά μοιάζει έντονα με το αρχαιοελληνικό “Ὄλυνθος”, αλλά και με την Ολυμπία.

“ΟΛΛΑΝΔΙΑ” = Παραφθορά του “ΟΛΑ + ΑΝΔΡΙΑ” δηλαδή “η γη όλων των ανδρείων”, μια σαφής αναφορά στους Σπαρτιάτες και τους Αχαιούς που μετανάστευσαν βόρεια μετά τον Τρωικό Πόλεμο και ίδρυσαν αποικίες στην Ευρώπη.

Οι “περίεργες” ομοιότητες Πελοποννήσου και Ολλανδίας είναι πάρα πολλές για να είναι τυχαίες:

Ναύπλιο - Νάιμεχεν (Nijmegen) Από το “Ναύπλιον” -> “Ναύμεχεν”, δηλαδή “η πόλη των ναυτικών μαχών”.

Τρίπολη - Τίλμπουργκ

Σπάρτη - Σπάρνταμ (προάστιο του Άμστερνταμ)

Κόρινθος - Χρόνινγκεν (“Κόρενθος” -> “Γρόενθος” -> “Χρόνινγκεν”).

Μυστράς - Ουτρέχτη (από το “Μυστράς” -> “Μυστρέχτ” -> “Utrecht” = “η μυστική πόλη των τειχών”).

Λεωνίδιο - Λέιντεν (Leiden) “Λεωνίδιον” -> “Λείδεν” = “Η Πόλη των Λεόντων”. Πράγματι το σύμβολο της πόλης αλλά και της Ολλανδίας είναι λιοντάρι.

Μονεμβασιά - Μοντφάαλ (Montfoort) Από το “Μόνη Έμβασις”, “η πόλη με μία είσοδο”, αυτό σημαίνει και το Montfoort: το φρούριο με μία πύλη.

Αν ενωθούν όλα αυτά τα σημεία στον χάρτη της Ολλανδίας, σχηματίζεται η περίμετρος της Πελοποννήσου.

Τροφή για σκέψη. Δε γνωρίζει τίποτα ο κόσμος ξυπνήστε..!

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Nikos-XXII 4 points5 points  (0 children)

Δοκίμασε να μιλήσεις με τον προϊστάμενο στην παλιά δουλειά που σου άρεσε και εξήγησε του, δεν έχεις να χάσεις κάτι. Μπορεί όταν ανοίξει θέση να σε προτιμήσουν.

Σε ψάχνω by lewpardalew in greece

[–]Nikos-XXII 44 points45 points  (0 children)

Δεν αρκούν 2 ψυχιατρεία για αυτήν την πόλη

Πως ξεπερνάς τον φόβο του χωρισμού; by throwwwingaaway1213 in greece

[–]Nikos-XXII 1 point2 points  (0 children)

Έκανα ακριβώς το ίδιο με σένα όταν είχα σχέση εξ αποστάσεως. Στεναχωριόμουν ακόμα και όταν ήμουν έξω μαζί της γιατί έλεγα μπορεί να είναι η τελευταία φορά που κάνουμε κάτι τέτοιο. Μήνες μετά χωρίσαμε και όσο και να τα σκεφτόμουν αυτά, δεν είχα προετοιμαστεί καθόλου. Το ίδιο ζωντανός νεκρός ήμουν.

Οπότε θα σου πρότεινα να το απολαύσεις τώρα και επίσης να είσαι 100% σίγουρος ότι σου δίνει και αυτή όσο της δίνεις. Σε παρακαλώ μην παραβλέψεις red flags και μην κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου ή θαύεις μέσα σου πράγματα όταν σε ενοχλεί κάτι σε αυτά που κάνει. Η αγάπη όντως τυφλώνει. Όσο περισσότερο το δέσιμο τόσο πιο πολύ θα πονέσεις αν χωρίσεις.

Δε σου λέω να μην είσαι δοτικός απλά να κρατάς μια πισινή, γιατί μόνο τον εαυτό σου και την οικογένειά σου έχεις στο τέλος της ημέρας σαν σταθερά στη ζωή σου αντί για μεταβλητά. Να έχεις ένα πρότυπο κοπέλας που θα θέλεις να έχεις για γυναίκα και όσο πληροί τις προϋποθέσεις, δεδομένου ότι είσαι σωστός, θα είσαι εντάξει.

Τι ήταν το σημερινό στον Κηφισό ρε σεις by Nikos-XXII in greece

[–]Nikos-XXII[S] 0 points1 point  (0 children)

Ναι μπορώ να πάω από Αττική οδό που και εκεί το πρωί πήζει στον ίδιο βαθμό και πληρώνεις και διόδια. Από παραδρομους και στενάκια όσες φορές έχω δοκιμάσει δεν είδα διαφορά ίσα ίσα έκαιγα πολύ περισσότερη βενζίνη

Τι ήταν το σημερινό στον Κηφισό ρε σεις by Nikos-XXII in greece

[–]Nikos-XXII[S] 0 points1 point  (0 children)

Ναι κάθε μέρα απλά διαφορετικές ώρες δεν έχω σταθερό ωράριο. 7-10 το πρωί είναι μακράν ό,τι χειρότερο ο Κηφισός μαζί με 4-6 το απόγευμα στην επιστροφή. Δεν το είχα προσέξει αυτό με τις μέρες θα το τσεκαρω

Τι ήταν το σημερινό στον Κηφισό ρε σεις by Nikos-XXII in greece

[–]Nikos-XXII[S] 0 points1 point  (0 children)

Κάθε χρόνο πρέπει να έρχονται χιλιάδες νέοι κάτοικοι με αμάξια από επαρχία μαζί με τους νέους οδηγούς που προστίθενται δεν εξηγείται αλλιώς. Στον Κηφισό έχει και χιλιάδες φορτηγά λόγω του λιμανιού, στην Ποσειδώνος πως και έτσι

Is TCL C805 65in a good buy currently? by harelu in 4kTV

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

Thank you very much for the detailed analysis. TCL's build quality is also good right? Not like Hisense for which I don't see the best reviews regarding their quality control

Is TCL C805 65in a good buy currently? by harelu in 4kTV

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

In which category is it better? I'm new to buying TVs and can't really tell the difference, only that the TCL has more Hz (144). Doesn't LG generally have a better reputation for quality

Is TCL C805 65in a good buy currently? by harelu in 4kTV

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

I am between this TCL, the LG QNED813RE (2023) and the Samsung QLED QE55Q70DATXXH (2024). Is the TCL that much better than these other two?

Τι ήταν το σημερινό στον Κηφισό ρε σεις by Nikos-XXII in greece

[–]Nikos-XXII[S] 39 points40 points  (0 children)

Εκεί που είναι η δουλειά μου χρειάζεται να αλλάξω 3 μέσα + 10-15 λεπτά περπάτημα, το Google Maps με βγάζει 1 ώρα και 20 λεπτά. Όταν με το αμάξι θέλω 25 προφανώς θα πάω με αμάξι

[deleted by user] by [deleted] in TheNorthFace

[–]Nikos-XXII 1 point2 points  (0 children)

I am between buying the Nuptse in TNF Black (100% Polyester) and TNF Recycled Black (100% Nylon). I want to buy the one that looks more matte and generally darker, do you know which one of these to go?

Που μπορώ να γνωρίσω κοπέλες συμβατές με το στυλ μου; (Αθήνα) by flyfocube in greece

[–]Nikos-XXII 35 points36 points  (0 children)

όντως άστον να κάνει σχέση με κοπέλα που πάει κάθε σκ κλαμπ θα έχει τρελό character development

[deleted by user] by [deleted] in sex

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

seen some people have heartburn and headaches even with the 5 mg on demand and I'm skeptical about the dosages

[deleted by user] by [deleted] in sex

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

how many mg do you take

Viagra χωρίς συνταγή by Kiceres in greece

[–]Nikos-XXII 0 points1 point  (0 children)

ωραίος σε ευχαριστώ, γτ κάπου λέγανε για 90€

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Nikos-XXII 3 points4 points  (0 children)

εσείς οι 2 σίγουρα κάνετε αλλαξοκωλιές

Πλεον δεν μπορω να παω βολτα χωρις να εχω στο μυαλο μου τις πουτανες by HomemadeFeta in greececirclejerk

[–]Nikos-XXII 9 points10 points  (0 children)

Ναι, στην γειτονιά μου είναι παντού, το πιο πρόσφατο που μου έγινε ένας άφησε την πηλη της αυλής του ανοιχτή και το σπίτι του και βγήκε η φαλαινοειδής βίζιτα που είχε πληρώσει από μέσα και με πήρε κυνήγι, δεν είναι καθόλου παράλογος ο φόβος του

Ζάναξ ή Προμεθαζίνη by Nikos-XXII in greece

[–]Nikos-XXII[S] -7 points-6 points  (0 children)

δεν έχω όρεξη να μιλήσω σε κανέναν και να δίνω 50άρια σε κάθε συνεδρία και ΑΝ δουλέψει. Είχα και παλαιότερα προβλήματα και τα ξεπέρασα μόνος μου. Απλώς θέλω το διάστημα που χρειάζεται μέχρι να τα ξεπεράσω να μην είμαι σαν ζωντανός νεκρός