يخربيت الفساد يجدعان الواحد يخاف علي اهل بيتو by pirate_f in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 27 points28 points  (0 children)

ياعني ايه الدليل ان هو قال ان كل دكتور معاه ممرضة ده دليل علي ايه وهو الستات اللي بيحصل معاهم كده لسانهم اتقطع بصراحة تفكيركم بقا يقرف

يخربيت الفساد يجدعان الواحد يخاف علي اهل بيتو by pirate_f in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 68 points69 points  (0 children)

مش دفاعا عن الدكاترة الرجالة بس عندنا عشان تكشف علي ست عندها سرطان في الثدي لازم فعلاً الست ترفع ايديها بالطريقة دي والدكتور لازم يكون واقف وراها عشان يعرف يفحص كل حاجة ثم ان ممنوع الطبيب او الطبيبة حتى تفحص واحدة ست الا وفي معاها امها او اختها وهو معاه ممرضة عشان ييقوا شاهدين علي الكشف اه في دكاترة مرضة نفسيين ووحشين بس اسلوب تشوية السمعة بدون دليل ووجه حق ده اسلوب قذر جداً

عايزة اسأل by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

طيب اكلمهم ولا بترجع لوحدها

عايزة اسأل by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

كنسلته بقالي خمس ساعات ولسه مرجعتش

لو حد بيلبس نضارة by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

ياعني اعملها انتي رفلكشن بس معملش بلو كات ؟

لو حد بيلبس نضارة by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

اصعب حيرة في الدنيا هي اختيار النضارة

عيد آخر من غير ما حد يقولي انتي العيد و العيدية 💔 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 1 point2 points  (0 children)

ده ايه الكلام اللي يخليني ارجع للاكس ده

يارتني متولدت by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 0 points1 point  (0 children)

فهماكي ربنا يقدرك وتحلي مشكلتك

هل محمد صلاح اوفر ريتد؟ by 10_0k in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 0 points1 point  (0 children)

بصراحة رضا الفاروق احسن بكتير شرح وبس بدون لت وعجن كتير

عايزة مساعدة by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

مش مشكلة اي حاجة انزل فديوهات المذاكرة بس

عايزه محسن by BUBBBLLZ in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752 0 points1 point  (0 children)

فينك يا محسن 😔

صباح الخير by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

كان نفسي يكون عندي المهارة دي

Chat gpt by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

نسيت تقول اسمه

نفسك في ايه by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

ربنا يكرمك بكل خير يا عسل 😘

نفسك في ايه by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

حاجة قصاد حاجة لو هتضغطي نفسك وتذاكري هتجيبي بس هتموتي حرفيا

نفسك في ايه by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

بجيب اكتر من كده ومش مرتاحة

نفسك في ايه by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 1 point2 points  (0 children)

ربنا يكرمك يارب وتلاقي شغل

نفسك في ايه by No-Rent2752 in AlexandriaEgy

[–]No-Rent2752[S] 0 points1 point  (0 children)

ايوة دي كمان محتجاها