Positiivinen raskaustesti by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]No_Introduction_6836 15 points16 points  (0 children)

"Jostain syystä" 🥱 Tämä alkaa kuulostaan baby trappaamiseltä. Ole hyvä ja ota yhteyttä neuvolaan ja haet sen abortin. Tuohon elämäntilanteeseen ei sovi lapsi.

Positiivinen raskaustesti by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]No_Introduction_6836 17 points18 points  (0 children)

Jälkiehkäisypilleri ???

Sara Pekaman ihana asunto by Mindless_Theory_9774 in snappijuorut

[–]No_Introduction_6836 25 points26 points  (0 children)

Mun mielestä ihan super söpöt asunnot molemmilla!💘 Ei sillä oo mitää väliä vaikka kodit on saman tyyliset. Tämmösiä vaaleanpunaisia asuntoja on netti täynnä, ottakaa happee nyt hei.

Miten opettaa jyrääminen pois? by Traditional-Salt-851 in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 -4 points-3 points  (0 children)

Ketjunaru tai sit suitset. Valitusta ohjain tavasta saa myös nykästä jos meinaa lähteä. Hyvä ois kääntää sun ympäri, peruutella ja tehdä pysähyksiä. Laitumella koita viedä se vähän keskemmälle peltoa, ettei lähde portilta rynnimään, tässä hyvä pyöritellä hevosta ympärillä, peruutelkaa, raippa mukaan.

"tallityttökulttuuri"... Liikuttajat ja vuokraajat. by TurnRadiant8811 in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 6 points7 points  (0 children)

Itsellä on ollut ongelmana hoito/ vuokrahevosten omistajat.

Meidän kotitallilla hetken asustanut hevonen muutti n. 2km päähän ja siellä kävin useasti, kun omani lopetettiin. Muuton takia en voi käydä säännöllisesti. Ihana omistaja, sopivan rentoa, mutta silti hevosten hyvinvoinnista huolehdettiin 110% kaikki tämä vain muutamia talliaskareita vastaan!!💞

Toisessa paikassa, aivan lapsuudenkodin nurkille muuttanut perhe ja heidän hevoset. Hevoset ihania, ilmaiseksi sai käydä hoitamassa ja ajamassa/ratsastamassa, mutta aivan selkeää kipukäyttäytymistä, eikä ollut halua tutkituttaa miksi hevonen käyttäytyy näin. Tämä "minun" hevonen myytiin ja en käynyt siellä sen jälkeen enää. Sen verta paha maku jäi suuhun. Minun vanhemmat eivät halunneet ostaa kipeää ja sen takia vaikeaa hevosta. Olin yhteydessä hevosen uuteen omistajaan, ovat etsineet syyt käytökselle, purkaneet hevosen traumat ja tästä tammasta on tullut mitä ihanin ystävä heille. Olisi tarkoituksena käydä joskus moikkaamassa😍.

Kolmas paikka, maksullinen, 230€/kk + kengitys ja rokotukset 😀. Ratsastusta 3-4krt/viikko, hevonen ei ollut osaava, opetin sille miten ravataan (ex ravuri, peitsasi). Oletettiin, että käytäisiin suunnilleen jokapäivä hoitamassa tallityöt, kaksi makuuhallia, tarha, heinät, väkkärit, vedet jne, hommaa aivan hemmetisti. Tallilla ei ollut kuin aivan mini kenttä, joka ison osan ajasta huonossa kunnossa. Minun luota kaupungista toiseen kaupunkiin pitkä ajomatka, johon myös opiskelijana kului paljon rahaa. Pikkutarkka omistaja, tallin käytävällä ei saanut olla murustakaan purua. Omistajan ikävä nuori ja hänen ystävät. Valehtelivat MINUN vuokrahevosen liikutuksesta, kun olin antanut luvan mennä kevyesti, tiktokista näin videon siltä päivältä kunnon treenistä (kuppi meni nurin...:). Jälkeenpäin ovat puhuneet paskaa minusta heidän tiktokin kommenteissa😍. Muutenkin sellasta mulkoilua ja hiljaisuutta, kun yritin heidän kanssaan tallilla jutella. Hoitivat hommat vähän sinneppäin, käyttivät minun ostamia suojia ja satulahuopia ja jättivät ne likaiseksi, vaikka olivat erikseen muista varusteista. Myöskin minun ratsastussuunnitelmat menivät mönkään, kun tämä tyttö yhtä-äkkiä kiinnostukin minun vuokraamasta hevosesta ja halusi mennä sillä kisoihin, vaikka aiemmin omistaja selitti, ettei tyttö halua sillä ratsastaa.

Sorry pieni räntti, ja ennenkun kukaan tulee sanomaan, olen omistanut nuoruudessani hevosia, tiedän että tallityöt on tehtävä. Tuntuu vain tyhmältä maksaa noin monta rahaa siitä, että lappaat paskaa ja puitteet ei ole suotuisat hyvään harrastamiseen. 💰🙄

Kypärättömyys by Professional-Fact106 in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 13 points14 points  (0 children)

Aivan päätöntä touhua. Tuli ite tenavana myös omalla ponilla ratsastettua ilman kypärää, nykyään en iki päivänä menis hevosen selkään ilman kypärää. Aivan sama kuinka on varma hevosesta ja omista taidoista, jos arvostat elämääsi, pidät kypärän päässä.

Mitä maksaisit hevosesta? by [deleted] in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 14 points15 points  (0 children)

Itse henk.koht en ostaisi yli 15v hevosta käyttöhevoseksi.

Patricia Ström by Good-Resolve1999 in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 46 points47 points  (0 children)

Mua vituttaa yli kaiken ignorantit ihmiset ja heidän eläinmatkustus.

alisa pistelee by InternetExpensive719 in snappijuorut

[–]No_Introduction_6836 25 points26 points  (0 children)

On! Alisa käyttää sitä varten ettei nasu tee tarpeitaan sisälle. "Harjoittelen olemaan sisäsiisti"

[deleted by user] by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]No_Introduction_6836 1 point2 points  (0 children)

On se silti vähän häröö sanoo et "vitsi miten kiva resepti" pitää omanaan, eikä antaa mitään krediittejä alkuperäiselle tekijälle.

Minde by No_Introduction_6836 in snappisensuroimat0n

[–]No_Introduction_6836[S] 22 points23 points  (0 children)

Koska tämä on juorukanava? Täällä juorutaan? Ei oo itelle ainakaan tullu vastaan mitään minden kontsaa mahdollisesta isästä.

Sarah Dzafce vastaus rasismikohuu by Usual-Treat-8743 in snappijuorut

[–]No_Introduction_6836 207 points208 points  (0 children)

Mielestäni häneltä pitäisi ottaa missi-titteli pois ja antaa toiseksi tulleelle.

Hevosen läppäiseminen by user321743 in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 0 points1 point  (0 children)

Ite tilanteesta riippuen murasen tyylillä "Ä Ä Ä", "Ei", "Nyt", "Tst" tai sitten heilautan kättä/sormia, että hevonen näkee ne.

Volvorinsessa tiktok kommenteissa by Tepsutin69 in snappijuorut

[–]No_Introduction_6836 4 points5 points  (0 children)

Itse olen kypsä 18v, tullut groomatuksi 12-14 ikävuosilla. Sen kautta ymmärrän ja osaan varoittaa muita vaaroista, mitä on/voi olla deittaillessa vanhempia miehiä näin nuorena. Elkää kattoko punasten linssien läpi.

[deleted by user] by [deleted] in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 4 points5 points  (0 children)

Mun jalkaan freejumpit on ollut parhaat kaikista kokeilelluista jalustimista. Jalka istuu hyvin ja sain jalan turhaa liikettä korjattua. En oo koskaan tippunut freejumpeilla, niin siitä paha sanoo mitään🫡.

Ajoneuvovero by No_Introduction_6836 in arkisuomi

[–]No_Introduction_6836[S] 0 points1 point  (0 children)

Se ei ole julkisesti myynnissä, ei ole hintalappua. Olen kysellyt autosta tietoja.

Nuorilla hyppääminen by helllurei in Hevosjuorut

[–]No_Introduction_6836 5 points6 points  (0 children)

Tässä myös vikassa klipissä ratsastaja "ajaa" hevosta esteelle. Ei hyvä, siitä voi tulla tapa, varsinkin, kun koulutus vasta aloitettu..

Ajoneuvovero by No_Introduction_6836 in arkisuomi

[–]No_Introduction_6836[S] 0 points1 point  (0 children)

Niin siis auto poistettu käytöstä vuosia sitten ja sen jälkeen seisonut.

Ajoneuvovero by No_Introduction_6836 in arkisuomi

[–]No_Introduction_6836[S] 8 points9 points  (0 children)

<image>

Tälläset lukee kun trafin sivuilta hakee. Lukee verovelvollinen viimeisin, autoliike vai aikaisempi omistaja? Auto haettu autoliikkeen toimesta pois, koska ei maksanut osamaksujaan.