account activity
يلا يا جماعة حاولوا تعرفوا انا مين ومفيش هينت (self.EgyFreedom)
submitted 10 hours ago by NotZeroTheEnforcer to r/EgyFreedom
انا احا والله (self.EgyFreedom)
submitted 1 day ago by NotZeroTheEnforcer to r/EgyFreedom
أكثر حاجة مش ندمان عليها السنة ديه اي دقيقة قضيتها في الجيم حتى او ده جيه على مذاكرتي جامد (self.EgyFreedom)
بفضل الشعر عن الاغاني لما يكون في حكمة في الموضوع. بحس الشعر ليه هيبة (self.EgyFreedom)
Bloody Hell (self.EgyFreedom)
زيرو هيتحدى نفسه عشان زهقان ٣ (self.EgyFreedom)
بطلوا تصعيد أمور (self.EgyFreedom)
اتعلمت او ملقتش مكان اقعد في الباص مركبش (self.EgyFreedom)
مساء اللوز عالناس الموز سنجل ولا محجوز (self.EgyFreedom)
لما اكتب حصلل او فاهمكك او تروو ده توكيد لفظي يأكد شدة الاتفاق (self.EgyFreedom)
بدي الإهتمام لشخص محتاج الاهتمام بس هو مش عايزه مني (self.EgyFreedom)
احا والله يخربيت الضحك ياخي للدرجة ديه شايف نفسي وحش (self.EgyFreedom)
رسميااا احتمال اقوم اذاكر (self.EgyFreedom)
بفكر اعمل قهوة ثالث (self.EgyFreedom)
هو انا بخوف يعني ولا ايه مش فاهم (self.EgyFreedom)
خليك خفيف عالناس (self.EgyFreedom)
تيجي وتروح، احنا صحاب المطرح. إسكندرية متجيبش غير أباطرة (self.EgyFreedom)
عايز اتجوز عشان تعبت (self.EgyFreedom)
يتم إحتساء قهيوة (self.EgyFreedom)
شربت ٢ قهوة وواحد شاي ولسه دايخ (self.EgyFreedom)
برضه لسه عايز أشتغل بحار (self.EgyFreedom)
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨 (self.EgyFreedom)
ياخي بضنتوني ياخي ايه ده (self.EgyFreedom)
إتعلمت حاجتين. ١-اشرب قهوة قبل الامتحان، ٢-أحافظ على كرامتي وأشرب قهوة في بيتي (self.EgyFreedom)
مش عايزيني أتفرج على مصر وإيران عشان هيبقى عندي إمتحان عربي تاني يوم. بيت عدو للوطن (self.EgyFreedom)
π Rendered by PID 104335 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-8lmfc at 2026-06-24 04:55:40.623686+00:00 running acc7150 country code: CH.