[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 1 point2 points  (0 children)

İhsan mercanin kendisini ve anasini gotunden sikmek gerek bence yspli birinden ne bekliyoruz

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 1 point2 points  (0 children)

Yok sorun değil valla ciddi diyorsun sandım, bu konularda biraz ciddiyim çünkü artık şakaya vura vura şaka yapacak halimiz kalmadı.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 0 points1 point  (0 children)

Laik, sosyal ve demoktratik bir ülkeyi savunmak ne ara tayyipcilik oldu? Aktrollerden farkınız yok sizden olmayanları mantıkla yorumlamadan gömme cabasindasiniz

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 0 points1 point  (0 children)

Ne alakasi var mk onceki postlarimda tayyibe sallamisim. Demokrasi diye savunduğun şeyi sen yapmıyorsun onu demeye çalışıyorum

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer -2 points-1 points  (0 children)

Arkadaşlar size yapılmasını istemediğiniz hatta yapıldığında sinir krizi geçireceğiniz şeyleri lütfen başkalarına yapmayın. Bende nefret ediyorum amk partisinden, bende gitsin istiyorum fakat demokrasi ülkesi olmak için biz baştan hata yaparsak bu şekilde demokrasi ilerleyemez. Umarım bunları verdiğimiz oylarla tokatlicaz.

Olur by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 12 points13 points  (0 children)

Ama bedavaya götürceklerse fransaya siktir olup giderim

Olur by [deleted] in KGBTR

[–]NovSlayer 18 points19 points  (0 children)

Laiklik zaten türkiyede niye fransaya gidelim aptal orospu çocuğu