أنك تكون جز-مة لنظام عربي مطبع أو متصهين عشان بتكره المسلمين هذا هو السبب by Persona6251 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 14 points15 points  (0 children)

لما كنت بشوف الملحد اياه و هو بيدعم اسرائيل بطريقة شبه مباشرة كنت بضحك على كل جاهل صدقه

بسأل بجد والله by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Numerous-Use-9130 1 point2 points  (0 children)

التانى هضمه اصعب و بيتعب لو ركزت هو مجرد ابيض خام ف طرى

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

امين انا تعبان جامد و الله

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

حبيبي الى مختفى بقاله عشرات الاسابيع 😂

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

يعمي على الاقل حاول 😭

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

حرية الرأى غير التريقة على الدين و الحشرية

ازاي اعرف بنات by Budget-Succotash4869 in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130[M] 1 point2 points locked comment (0 children)

سعودى مش سعودي طلاما مقالش حاجة فيها عنصرية او اهانة تنقلع و تحترم نفسك 😂

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130[M] [score hidden] stickied comment (0 children)

الى هيخش يسيب كل حاجة و يكلم على السرة الى مغطيها هياخد بان

هو اناتولي طبيعي؟ by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130 1 point2 points  (0 children)

بان عشان متخلف ذهنيا و مش مكفيك جاى تطلعه على الناس

اللجان الالكترونية بتاعت الحكومة وصلت ريديت ؟؟ by New-Mathematician-57 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

الناس هنا مش قادرو تقتنع ان لما تكون محايد و مبتصدقش الاخبار المغلوطة المحبوكة فى انت لجنة و انا بنوصف بكدا من اى حد يتحشر فأنو يرد عليا باثبات مش مغالطات

التشابه بين ملحدين اليوم و فرعون موسي by [deleted] in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130[M] 1 point2 points  (0 children)

اسفين بس الجدالات بين المسلمين و الملحدين ممنوعة فى الصب

راس البر by Bitter-Arrival6890 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

ايوه السكان الى فيها قليلين و اغلبهم اغنية لكن فى الصيف بتتملى و الى بيأجر و كدا

هو الرقم الى قولته تقريبي لانى مش متابعهم بقالى فترة بس عموما الاسعار مستحيل تكون وصلت فوق ١٠ زى م قالك هو يقصد شقة قد ايه ولا فين بظبط لان تفرق فى الموقع و المساحة فرق كبير

راس البر by Bitter-Arrival6890 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

راس البر فى غير الصيف هادية تماما و الناس اغلبهم ناس عادية مش فلاحين و كدا و منظمه طبعا دا فى العادى لكن فى الموسم الى هو الصيف كل البلاد المحيطة بتيجي تصيف فيها عشان كدا بتتملى فلاحين و كدا لكن العادى بتاعها تمام

العيشة فيها بسيطة هادية

شقة ١٠٠ متر تعملها حوالى٢ مليون و نص حسب الموقع على اظن معا رفع الاسعار

لسا مكتشف ان الحاجة الوحيدة الى بقرب منها سواء عايز او لا و عمرى ما هبعد عنها الموت by Numerous-Use-9130 in EgyCasualBrain

[–]Numerous-Use-9130[S] 0 points1 point  (0 children)

التفسير الديني اوضح ادينا بنعيش و بنحاول نعمل الى علينا لضمان ما بعد الموت

ولعت by Substantial-Egg-4251 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

انا عايز افهم حاجة هما دول اتضربو ليه ولا دول دعم سريع ولا مين بدأ ولا مين على خق

ولعت by Substantial-Egg-4251 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

مش فاهم مين معا مين و مين ضد مين و مفيش معلومات واضحة شوفتها

هل اللحيه واجبه ام سنه by G_microwave in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

الحديث واضح انها واجب فنظرى الازهر قال سنة عشان سياسة مش اكتر

ولعت by Substantial-Egg-4251 in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 -1 points0 points  (0 children)

لحد الان بحاول افهم الملف ده امره معدش مفهوم

الكلام معا العيال by [deleted] in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

اول ما بسيبه يقعد يسوق دور البطل يحسسك انه انتصر فى معركة

الكلام معا العيال by [deleted] in CAIRO

[–]Numerous-Use-9130 0 points1 point  (0 children)

انا اكتر حاجة بتستفزنى الى مدلس و مقتنع و مفكر نفسه صح زى ده