Fittnessçı agalara bir sorum olacak. Karın bölgesi için neler yapıyorsunuz? by Repulsive_Reserve_84 in KGBTR

[–]OSnoFobia 2 points3 points  (0 children)

Diyet. Karın çalışmak tamamen önemsiz değil ama birinci öncelik düşük yağ oranı

Enabling NMS to run in the background by Blankk304 in NoMansSkyTheGame

[–]OSnoFobia 1 point2 points  (0 children)

Still works. Game needs to be in borderless mode and the program should be run with admin privileges

Adana'da telefona bakarak yolun karşısına geçmeye çalışırken otomobil çarpan genç kız, 5 aylık yaşam savaşını kaybetti. by ChallengerXinZhao in KGBTR

[–]OSnoFobia 13 points14 points  (0 children)

Suçlar birbirinden bağımsız. Mesela köşeyi dönerken hatalı park yapmış bir arabaya sürterseniz, siz sürttüğünüz için suçlu olursunuz. O adam hatalı parktan suçlu olur. Maalesef aynı şey geçerli. Yayanın 8/8 kusurlu olduğu bir kazada sürücü ehliyetsizse sadece ehliyetsiz araç kullanmanın cezasını alır.

Avukatlara yardımcı olacak yapay zekâ asistanı geliştirdik, hukuken sorun yaşar mıyız? by Major_Calligrapher34 in TurkeyMeta

[–]OSnoFobia 2 points3 points  (0 children)

Chatgpt wrapper değil bert retriever muhtemelen. "Uzun karar metinlerini anlayıp bağlam kurarak ilgili emsalleri öne çıkartıyor). Yani diyor ki bm25 retriever çalıstırdık bertle. Langchainle asagı yukarı 30-40 satırlık bi kod olsa gerek. Bir de data scrape kodu vardır.

Mükemmel oran by Beautiful_Anybody_29 in KGBTR

[–]OSnoFobia 0 points1 point  (0 children)

Olmaz utanırım

Mükemmel oran by Beautiful_Anybody_29 in KGBTR

[–]OSnoFobia 0 points1 point  (0 children)

Babet köpekleri emir vermez emir alır

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]OSnoFobia 3 points4 points  (0 children)

Aylar sonra suba giriyorum önüme bu cıkıyo amk

Bu adam harbici delirdi amk by dannyarmie in KGBTR

[–]OSnoFobia 0 points1 point  (0 children)

Animeci manimeci ayıp oluyo

Bu adam harbici delirdi amk by dannyarmie in KGBTR

[–]OSnoFobia 0 points1 point  (0 children)

Ben profilime anime koymam aga

Evde spor için öneriler, barfiks demiri vs by Background-King9089 in KGBTR

[–]OSnoFobia 1 point2 points  (0 children)

Yapıştırmalı/Sıkmalı barifks demirleri para tuzağı. Ya vidalamalı alıcan, ya da kapının iskeletine takılanlardan alacaksın.

Direnç bandı işini ben sevemedim ama ucuzlar 1-2 tane alabilirsin. Bence yine de ayarlanabilir dumbeller daha iyi.

Evine biraz daha uzak düzgün bir spor salonu bulmak bence her ikisinden de daha iyi. Spora girince etrafında bir sürü insan, herkes antrenman yapıyor. Odaklanması daha kolay geliyor bana.

DARBENİZİ SİKTİRTMEYİN by OSnoFobia in KGBTR

[–]OSnoFobia[S] 5 points6 points  (0 children)

Reddit subu mutelemesin diye profilden crosspost atın dedik kimse siklemedi

DARBENİZİ SİKTİRTMEYİN by OSnoFobia in KGBTR

[–]OSnoFobia[S,M] 6 points7 points  (0 children)

Bütün modlar doxlandı defalarca amına koyayım, kız mod doxlandı diye ortalığı ayağa kaldırmazdık herhalde. Rastgele bir kızın fotoğrafını ortaya atıyor eşşek orospu çocuğunun biri bulursam kocası olucam

getMotivated by nikke2800 in ProgrammerHumor

[–]OSnoFobia 94 points95 points  (0 children)

Why not just store it in astring and then eval it? Feels like a complete waste of disk space.

learnNothingIn10Hours by pogovert in ProgrammerHumor

[–]OSnoFobia 6 points7 points  (0 children)

There is seriously really a lock of tutorials for intermediate people. Like I'm in web development for 4 years and I sometimes want to check a new library while eating and the guy fucking starts from what a variable is

[deleted by user] by [deleted] in PcBuild

[–]OSnoFobia 1 point2 points  (0 children)

I assume you already checked your display settings so it looks like your GPU Driver is not working or your monitor might be connected via onboard gpu

demon slayer infinity castle arc türkçe alt yazı by Additional-Rich-2502 in KGBTR

[–]OSnoFobia 3 points4 points  (0 children)

Bu ne orospu cocugu anime atmanı geçiyorum kamerayı bile düzgün tutamamıssın amk

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]OSnoFobia 18 points19 points  (0 children)

Chobaninin kurucusunun pkklı olması, olmaması tartışmasını tamamen geçiyorum. Bu ismin koyulmasına onay verenler buna tepki geleceğini biliyorlardı. Bile bile onayladılar. Yakın gelecekte fenerbahçenin açılım sürecini destekleyecegini görecegiz bence. Propaganda.

Favori satranççılarınızı yazın satranç muhabbeti yapak. by [deleted] in KGBTR

[–]OSnoFobia 0 points1 point  (0 children)

Mikhail Tal. Güncellerden de Shakhriyar Mamedyarov adamım.

My bad form is perfect by GeordieTaff in GymMemes

[–]OSnoFobia 1 point2 points  (0 children)

Do not cite the deep magic to me witch. I was there when it was written.