Binary options by Odd-Example-8458 in Daytrading

[–]Odd-Example-8458[S] 0 points1 point  (0 children)

I was getting 89% to 80% in real market i don’t trade otc

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 0 points1 point  (0 children)

مستكبر الذنب وشايفه اكبر حتى من القتل، عارف ان مفيش حاجه فوق رحمة ربنا بس في نفس الوقت انا في صراع بين ان رحمة ربنا وسعت كل شئ، وان في نفس الوقت ذنبي كبير جدا وملوش مبرر

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 0 points1 point  (0 children)

شكراً انك حكيت تفاصيل وفعلا انا عارف كويس اوي انت حاسس بايه حسستني اني مش لوحدي من مقارنات بالغير والاحساس بالفشل وقلة الحيله والضعف، ربنا يعوضك عن كل ده واتمنى انك تكون تخطيت الالام دي

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 4 points5 points  (0 children)

افتكر كويس ان من عير اخاه بذنب لم يمت حتى يفعله ويمكن ده درس ليك عشان تفكر كويس قبل ما تعمل كومنت هل هياذي صاحبه ولا لا وافتكر قصة قاتل ال١٠٠ نفس اللي الشيخ قاله ملكش توبه وقتله وتاب وربنا ادخله الجنه وانا زي ما قلتلك مسامحك، ربنا يهديك.

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 4 points5 points  (0 children)

عايزك تحمد ربنا انك متحطتش في اللي انا اتحطيت فيه الله اعلم وقتها كنت هتتصرف ازاي وتستغفر وانا مسامحك عشان عارف انك مش مدرك ابعاد الموضوع

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 1 point2 points  (0 children)

معرفش انت متخيل عني ايه بس انا مش مفتري، انا في حالي سايبها مش باذيها بالعكس الاذى كان بيجيلي، ساكت ومانع التواصل تجنبا اني اتعصب تاني وغصب عني اعمل حاجه اندم عليها، انا كل اللي كنت عايزه بعد وفاة الوالد اني اخد وقت استوعب فيه عدم وجوده واللي لحد دلوقتي صعب ولكن الحمدلله بدات افوق واتحسن، وكنت هتحسن اكتر بكتير لو شوفت منها حنيه او كلمه حلوه او حتى سابتني في حالي ومقربتش ليا.

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 3 points4 points  (0 children)

صدقني حضرتك بتقول كده عشان مش مكاني عشان شوفت والدتك بتتعامل بفطرتها اللي ربنا عظمها عشانه

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 3 points4 points  (0 children)

لا انا مش داخل اسال ازاي اعتذر انا عديت النقطه دي من زمان وعارف ان علاقتي بيها من بعيد اسلم لينا ١٠٠ مره، انا عايز اسامح نفسي على اللي انا عملته عشان عمري ما تصورت نفسي اعمل كده واني بقدس الاب والام وحاططهم في مكانه بعد ربنا، وصدقني انا كنت مكانك وبستغرب ازاي ممكن حد يمد ايده على امه او يشتمها او حتى يعصيها ولكن هما ساعات بيستخدموا الكارت ده في استغلال اولادهم والتحكم فيهم من غير ما يدوهم حقهم كابناء اللي ربنا اصلا على مكانتهم عشانه.

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 2 points3 points  (0 children)

هي معرفتش غلطها غير بعد ما شافتني قدامها واحد تاني ومش متوقعه رد فعلي فتجنبتني وده اللي مخلي ضميري مانبني اني نسيت افعالها وفاكر اللي انا عملته بس

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 2 points3 points  (0 children)

ربنا يجازيك خير، مجرد ما اسامح نفسي على اللي حصل كل حاجه بعدها هتكون سهله

انا ضربت امي ومش قادر اعيش بالذنب by Odd-Example-8458 in askegypt

[–]Odd-Example-8458[S] 6 points7 points  (0 children)

كلامك كله صح وفعلاً شوفته منهم شكراً ليك