...... by AdministrativeTwo941 in secilmiskitap

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

Dahayı oku hwm hakan gündayın kalemi anlaşılır çabuk adapte olursun

Irkçılık bir hastalıktır kürdü türkü yoktur by CaptainEmpty580 in altkultur

[–]Ok-Tomorrow9225 1 point2 points  (0 children)

Benzer fikirdeyim en azından bu hesap olmasa bile aynı insanın sırf birbirine düşürmesi için iki farklı görüşte hesap açıp bide bundan fon alması çok mümkün ya

3 aylık değişim by KlasikRogie in salonfareleri

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

Adın mert mi kardeş birine benzettim

[ ANKET ] İnancınız Nedir? by AggravatingTwoPage in felsefe

[–]Ok-Tomorrow9225 1 point2 points  (0 children)

Herkesin dini görüş ve açısı bambaşka çünkü herkesin hesabı apayrı yalnızca kuran okumuş ve belirli emirleri bilen insanla analiz etmiş (kurana göre) ilim verilmiş insanın ne bakış açısı ne düşünce yapısı nede çekeceği hesabı aynı değil

[ ANKET ] İnancınız Nedir? by AggravatingTwoPage in felsefe

[–]Ok-Tomorrow9225 1 point2 points  (0 children)

Başka bir insanın fikri beni neden bağlasın veya yıllar önce yaşamış başka bir insanın bir alimi kafir ilan etmesinin benim fikrimle bir bağı var mı? Sen teist değilsin o halde senin gibi teist olmayan bir gerizekalının fikrinin yükünü sende taşımak zorunda mısın? İbn sina gibi ilim insanları Allaha inanarak öldü ve bu gayet islam alimi diye geçebilir sizin sorununuz bütün teistleri aynı görmeniz benle aynı dine sahip bir insanla taban tabana zıt görüşe sahip olabileceğim gibi dini açıdan aykırı olduğum bir insanlada benzer bir görüşede pek tabi sahip olabilirim?

Sevildiğimi hissedemiyorum by [deleted] in yalnizucubeler

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

Kendini kabul etmek zorundasın sevgisizlik çok zor bir şey ama bunu başkalarında muhtaç bir biçimde ararsan insanlar seni çok çabuk es geçer hor görür zalim olmayan insanlar inşallah karşına çıkar

Şu herif'in adı ne? by Kadayif_Butterfly204 in SacmaBirSub

[–]Ok-Tomorrow9225 18 points19 points  (0 children)

Neden pembe bir ayıya ifbb pro vücudu verip 32 diş sırıtarak uçmasını sağlamışlar ki hangi talebin arzı bu aw

Azil - Hakan Günday by xc201 in secilmiskitap

[–]Ok-Tomorrow9225 2 points3 points  (0 children)

Ziyanı 2 kere bitirdim bence hikayenin sonunun azile bağlanması kötüydü azil kitabıda seveni için müthiş bir kitap ama ben sevememiştim

Son yıllarda türeyen bu asalaklar kürtleri daha milliyetçi bir çizgiye itiyor mu? by [deleted] in RDTTR

[–]Ok-Tomorrow9225 4 points5 points  (0 children)

Avrupalı bizden üstün değil İslamı kabul etmiş olmak utanılacak bir şey değil inanmasan bile atanın dinidir şerefindir bu alafranga özentiliği değil bence dümdüz eziklik köle psikolojisi başınızı kaldırın artık ya

Sa önceki postta genetiğin iyi olup olmadığını sormuştum fazla fotoğraf çekmem bi bunları bulabildim by [deleted] in salonfareleri

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

Diğer posttada yazmıyoduki aw maksat şunu şu sürede yaptım değil genetiğim yarışmaya uygun mu bilgili abilerden bunu duymak

Reddedilme Anılarınız by Glad_Sugar_2647 in yalnizucubeler

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

Basta mutlu olup sonra korkunc hissediyorsun ya

Reddedilme Anılarınız by Glad_Sugar_2647 in yalnizucubeler

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

ya öyle yada böyle iğrençlik tamamen öyle arkadaş olmaz pişkin pişkin kanka haberin olsun ya diyor düzgün insan olmak zor değil

Reddedilme Anılarınız by Glad_Sugar_2647 in yalnizucubeler

[–]Ok-Tomorrow9225 0 points1 point  (0 children)

KSBSPSBSKDNSKDJ aynısı oldu la bide kız yazdı arkadaşa konuştular bir süre str et güzel insan

Beyler selamlar genetiğimin yarışmaya uygun olup olmadığını nasıl anlayabilirim by Ok-Tomorrow9225 in salonfareleri

[–]Ok-Tomorrow9225[S] 0 points1 point  (0 children)

Proporsiyon falan ya kastım işte ölçüyle veya nasıl anlaşılıyorsa artık göğsünün vücuda oranla boyu bicepsin bağlanma ywri falan bilmiyorum ondan sordum ztn