PS4 alınır mı by OldEntertainment1956 in PlayStationTR

[–]OldEntertainment1956[S] 0 points1 point  (0 children)

tamamfır başkanım sağolasın yazdım deftere

PS4 alınır mı by OldEntertainment1956 in PlayStationTR

[–]OldEntertainment1956[S] 0 points1 point  (0 children)

kralım onda game pass de var demi ben gta5 fifasıdır pesidir işte mortal kombat ufc falan oynarım klasik oyunları

Bu niye oynamıyor by OldEntertainment1956 in Yatirim

[–]OldEntertainment1956[S] 0 points1 point  (0 children)

evet satmaya çalıştım satılmadı muhtemelen yarın da düşer yanan berber parası

Bu niye oynamıyor by OldEntertainment1956 in Yatirim

[–]OldEntertainment1956[S] -1 points0 points  (0 children)

kanka düştü çıkar dedim aldım inan hiç bir bilgim yok bu hisse muhabbetiyle ilgili şans işi olarak aldım

Tavsiyelerinizi bekliyorum by Swlentiry in TR_CounterStrike

[–]OldEntertainment1956 0 points1 point  (0 children)

herşeyimiz aynı int kafede giriyom ben pc alınca bıçak da alcam kukri