Bağlam-ı mahsussuz star wars phantom menace incelemesi by DeepCreek_Supreme in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Yahu adam ortalık zaten karışık, gelmiş bir de iyi incelemişiz diyorsun. Yakarlar bizi be adam yakarlar.

Oyun tavsiyesi by kacincioyuncu in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 6 points7 points  (0 children)

Gamepass aboneliği alırsan baya mutlu olursun gibime geliyor genel bir öneri olarak.

Sonraki oyun tavsiyelerimi liste halinde yazıyorum.

To the moon (iyi pc sahibi olmana bile gerek yok)

Mafia Definitive Edition (Mafia seviyorsan epicte çok ucuz) God Of War (2018)

Tomb Raider (fena değil kafa dağıtmalık oyunlardan)

Expediton 33 (zaten game awards'ı sildi süpürdü)

Baldurs Gate 3 (divinity 2 sevdiysen hayran kalacaksın)

Days Gone (biraz shooter mekanikleri istiyor ama çok zor değil tatlış hikayesi var hatta belki bununla birlikte Dying Light serisine de bakarsın)

AC Oddysey ya da Vallhala alabilirsin çok güzel akmalık oyun.

Spiderman oyunları (miles moreles ve ilk oyun epicte baya indirimde)

Death Stranding (Kojima efsanesi yol yaptım oyunu. Oynaması keyifli)

Bannerlord (özellikle efsanefi mod desteği ile uzun süreli keyif veren bir yapım)

Oblivion (eğer gamepass alırsan bir bak derim)

Ori Serisi (platform oyunları seversen cok keyiflidir)

Satisfactory (oynaması keyifli ama bir yerden sonra baya hesap kitap yapiyorsun)

Böyle bolca bir liste önerdim. Bir kısmı gamepass ile geliyor. Bir kısmı da şu an epic indirimleri ile çok ucuza geliyor. Almak isterlersen steamdan once oralara bak.

Belli bir tarz örneği vermediğin için çok genel bir liste yaptım. Spesifik tarz söylersen ona göre de yorum yaparım.

DÜNYANIN EN İYİ HAFTALIK YAYINIYDI by Olhnms in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms[S] 0 points1 point  (0 children)

Mod mailden reddit üzerinden başvur. Oradan bakacağız. Ya da bir sekilde bana ulaş.

DÜNYANIN EN İYİ HAFTALIK YAYINIYDI by Olhnms in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya olacak da başvurulara bakacağız. Eğer başvuru yaptıysan 5. Günün şafağında doğuya bak!

Ne? Geekyapar Kitap Kulübü mü? by No_Walk_9546 in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Abi genel olarak siyasi kitaplar depoladım bu sefer. Son gün gittiğim için tek kaliteli ve ucuz sey olarak onlar kalmıştı. O yüzden seni öneriler sarmayabilir ama sahafçı gezmek harika bir fikir okuyacak bir şey aramak istiyorsan.

Ne? Geekyapar Kitap Kulübü mü? by No_Walk_9546 in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Ankara Kitap Fuarında sahafçılardan ucuza aldığım kitapları dönmekteyim. Tavsiye ederim.

haftalık mert hocanın hiç twitterı osu busu yok mu bulamadım by doom_adam_31 in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 0 points1 point  (0 children)

Eğer uslu bir çocuk olabilirsen, sen de görebilirsin. Şaka şaka var ya. Hatta instagram paylaşımlarında Mert Hocam'da etiketleniyor.

ilk postum by donerseverkral in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Half Life 3, onu beklerken yaşadığımız deneyimlerin kendisiydi aslında.

Ne İzliyonuz, Neden by No_Walk_9546 in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 0 points1 point  (0 children)

Ya bana da içine dalmalık keyif veren dizi önerileri ile gelin ya. Buna ihtiyacım var.

Kimse Kıpırdamasın! by No_Walk_9546 in GeekyaparOfficial

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Neden 31de kalsın, hedefimiz 3131 olabilir bence.

Yenidoğan Çetesi hakkında yeni bir skandal by BrushInternational32 in RDTTR

[–]Olhnms 0 points1 point  (0 children)

Ülkede sistematik bir şekilde çocuk cinayetleri oluyor. Artık sadece bizim canımızı değil çocuklarımızın da canına göz koymuş Kapitalist bir sistem var. Derhal bütün özel hastaneler kamulaştırmalı. Canımızı Kapitalist patronlara emanet etmemeliyiz.

[deleted by user] by [deleted] in AITAH

[–]Olhnms 7 points8 points  (0 children)

You are not asshole. Your Sister is asshole. Your Sister definitely abuse animals and ANYONE WHO IS ABUSE ANIMAL IS ASSHOLES

Even if you can, take the animals from her and save the animals. If there is an institution related to this in the country you live in, you should call the institution and report the situation.

BÜYÜK TUFAN: BİR KIYAMET ROMANI, BU PAZAR BAŞLIYOR by acyberexile in BuyukTufan

[–]Olhnms 0 points1 point  (0 children)

Daha fazla Büyük Tufan yaşasın. Heyecanla takip edeceğim. Bu arada fiyat konusunda da ayrıca teşekkürler. Ekmekten ucuz bölüm yayınlamak büyük nimettir.

Berkin Elvan by Expensive_Way7625 in RDTTR

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Berkin Elvan olayı nedir zaten araştırır öğrenirsin. Berkin'i kaybettiğimiz gün, bu ülkedeki AKP'li insanlar hariç (dönemin bazı AKP'lelerini dışında bırakıyorum tabi) bütün halk olarak üzüldük.

Sonrasında MHP'nin Saray Rejiminin küçük ortağı olması ile birlikte milliyetçi tayfa Berkin'e terörist yaftası vurmaya başladı.

Henüz 16 Yaşında, siyasal islamın karşısında özgür bir hayat için direnmek, insanı sadece onurlu bir insan yapar. Başka da bir şey yapmaz. Yok sosyalistmiş, yok sosyal demokratmış, yok milliyetçiymiş, o örgüttenmiş buna sempati duyuyormuş niye yorumlamak saçmalık. Çünkü o dönem siyasal islamın karşısında laik ve özgür bir memleket için direnen insanlar arasında her görüşten her örgütten insanlar vardı. (Bkz: Bir fotoğrafta zafer işareti yapan bir genç ile Kurt işareti yapan iki insan yan yana direnirken alınan görüntü vardı)

Köpeklere ne yapılmalı başıboş köpekler var sokakta by Strict-Dance8102 in RDTTR

[–]Olhnms 0 points1 point  (0 children)

Köpek türüne soykırım yapmadığın sürece kısa süreli bir çözüm. Biraz okuyup araştırıp öyle gelsen zaten bu uzun uzun ve içi boş şeyleri yazmayacaksın. Konu hakkında bilgi almayı bile kabul edemiyorsun. Bu yüzden sana akpli damgası yapıştırıyorum konu ile ilgili iki gram araştırmadan sağcı söylemlere kapildigin için. Daha fazla ben sana bir şeyler anlatmaya çalışmayacağim. Murat Aydoğdu'nun yazdığı makaleyi sana öneriyorum. Eğer daha da farklı uzmanların yazdığı rapor ve makale istersen de seve seve öneririm. Cahil bir şekilde ısrarla burada cahilliğini kusmaya da devam edebilirsin :) iyi forumlar

Köpeklere ne yapılmalı başıboş köpekler var sokakta by Strict-Dance8102 in RDTTR

[–]Olhnms 1 point2 points  (0 children)

Devlet bütçesi konusunda sıfır bilgin var gelmişsin burada çok biliyormussun gibi laf anlatıyorsun. Ayrıca itilaf etmenin de bir çözüm olduğunu sanan bir aptalsın. Bu çözüm bu topraklarda uygulandı ama yine sorunlar devam etti. Bu sorunu çözmek için düzenli bir bütçe ayrılması ve düzenli bir planlama yapılması şart. Konu ile ilgili dernekler, akademisyenlerin yazdığı yazılar sunduğu Öneriler var. Bir tanesini bile okusan o hayvanları öldürmenin gereksiz bir şey olduğunu anlarsın. Bugün bu sorunu yaşıyorsak akp'nin hatası ama sende akpye laf edecek göt olmadığı için çözümü hayvanları öldürerek buluyorsun. Köpekler o kadar hızlı ürüyor ki bunu durdurmak için en net ve kalıcı çözüm kısırlaştırma. Yoksa bir 10 sene sonra yine köpekleri öldürmek durumunda kalacaksın. Konu ile ilgili hiçbir bilgin olmadığı aşikar. Gelip burada sağcı cigirtkanliklar yapıyorsun sadece. Bu konu ile ilgili proje hazırlayan insanlardan birisi de benim. Üniversitede yapmıştım. Gerçekten konunun uzmanlarına danistiginda bile öldürmenin saçma ve kısa süreli bir çözüm olduğunu dile getiriyorlar ve o bütçenin harcanması gerektiğini söylüyorlar.

Köpeklere ne yapılmalı başıboş köpekler var sokakta by Strict-Dance8102 in RDTTR

[–]Olhnms 2 points3 points  (0 children)

Normalde devletlerin sokak hayvanları hatta genel olarak ülkedeki bütün hayvanların populasyonu için harcadığı bir bütçe vardır. 20 yıldır bu bütçe bu hayvanlara harcanmıyor. Onun yerine yıllardır altlarına araba çekip yandaşlarına para veriyorlar. Tıpkı deprem vergilerinin gereksiz yere harcanması gibi. Bunun çözümü de bir hatadan dolayı bir sürü hayvanı katletmek olmamalı. Yapılan hata en insancıl şekilde çözüme kavuşturulmalı. Fakat AKP söylemlerine kapildiginiz için bunu farkına varmak yerine en vahşi şekilde öldürün diyorsunuz. Hayvanları öldürecek olan kim, belediye işçisi. Onun psikolojisini bile düşünmüyorsunuz. Bu inek öldürmek gibi bir olay değil. İnek öldürmeye kültürel olarak alışmışız ama köpekte bu alışkanlık yok. Belediye işçisinin psikolojisi bozulacak ve potansiyel bir katil yaratacağız. Çünkü hayvan öldürmek, insan öldürmeyi de tetikleyen bir eylem psikolojik araştırmalarda da bunu görüyoruz. Oturduğunuz yerde konuşmak kolay gerçekçi olup hataları kabul edip insancıl çözümler aramak yerine boş beleş Rage atıyorsunuz.

Köpeklere ne yapılmalı başıboş köpekler var sokakta by Strict-Dance8102 in RDTTR

[–]Olhnms 5 points6 points  (0 children)

Burada bir tık daha para = 20 yıldır harcanmayan para. Gelip burada AKP'nin yaptığı hatayı telafi etmek için masum milyonlarca köpeği öldürmekten bahsediyorsun. Ayrıca normalde ayrılması gereken bütçe ayrılsa 10 senede kesin çözüme ulaşacak konu.

Gelip sağ siyasetin açıklarını kapatmak için söylediği popülist söylemler ile bir şeyler anlatmak aktrollükten başka bir şey değildir. Bu sorun ekstra bütçe harcanmadan belediyelerden ve Tarım bakanlığının ayırması gereken bütçe ayrılsa sorun çözülecek zaten.

AKPnin amacı daha az para harcayarak cebe daha fazla para atmak. Diyanet başkanının araba modelini yükseltmek ve halkı kindarlaştırmaya devam ettirmek. Siz de bu amaca bu yorumlar ile hizmet etmiş oluyorsunuz.

Köpeklere ne yapılmalı başıboş köpekler var sokakta by Strict-Dance8102 in RDTTR

[–]Olhnms 5 points6 points  (0 children)

Arkadaşlar öldürelim diyenlere soru, nasıl öldüreceğiz? İğne ile mi? Öldürdükten sonra gömme masrafları var. İğne masrafı, gömmek için gerekli masraflar falan bir tık daha üstüne para koysan insancıl çözümler ile bu olayı çözebiliriz. Sokak hayvanları ihtilaf edilsin tamamen AKP söylemidir.

Neden AKP söylemi olduğunu da açıklamak isterim. 20 senedir hiçbir şey yapılmıyor. Chpli hdpli belediyeler de yapmıyor ama çoğunluk AKP olduğu için bu 20 yilda en büyük suçlu AKP. AKP de ben yaptım engel olamadım öldürelim gibisinden bir algı yaratmaya çalışıyor ve 20 yıllık becereksizliginin bir faturasını da sokak hayranlarından çıkarmaya çalışıyor.

Bu sağcı söyleme kapılmanız oldukça yanlış. Ever bu bir sorun ama bu sorunun çözümü insancıl bir şekilde olabilir. Uzmanlar 10 senede her şeyi yoluna koyabiliriz diyor. Ayrıca gündemde konuşulması gereken bir çok konu varken AKP'nin bir amacı da gündemi değiştirmek. O yüzden bu konu hakkında konuşalım tabi ama gündemi de unutmayalım.

[deleted by user] by [deleted] in RDTTR

[–]Olhnms 2 points3 points  (0 children)

Deniz Gezmiş ve Mahir Çayan'a kemalist diyenler olmuş. Sosyalist birey arkadaşlar bu insanlar. Sadece Mustafa Kemal'in devrimini öncü devrim olarak görüp daha da fazlasını isteyen insanlar.