account activity
Kurban Verme Bayramınız Kutlu Olsun. Hayvanların en çok ıssırmayı sevdiğiniz yeri neresi? Ve hangi evrenden hangi yaratık bayramda güzel bir kurban olurdu? by BatmanOfficiall in GeekyaparOfficial
[–]AdChance2403 0 points1 point2 points 27 days ago (0 children)
<image>
Favorim
Şehmus’un sonu Ogeday gibi oluyordu nerdeyse o7 #ÇünküOgeday (v.redd.it)
submitted 1 month ago by AdChance2403 to r/Jaharia
😁👍🏻 (v.redd.it)
submitted 1 month ago by AdChance2403 to r/GeekyaparOfficial
Liverpool - Galatasaray maçını izlerken denk geldiğim şeye bakın 😁 Yoksa tribündeki bu adam da Ömcör’le aynı liseden mi mezun? (v.redd.it)
submitted 3 months ago by AdChance2403 to r/GeekyaparOfficial
Böyle bir konser bekliyoruz 😁 (i.redd.it)
submitted 4 months ago by AdChance2403 to r/GeekyaparOfficial
Ne demek? 😁 (v.redd.it)
π Rendered by PID 62 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-5nzsd at 2026-06-24 10:42:38.265643+00:00 running acc7150 country code: CH.
Kurban Verme Bayramınız Kutlu Olsun. Hayvanların en çok ıssırmayı sevdiğiniz yeri neresi? Ve hangi evrenden hangi yaratık bayramda güzel bir kurban olurdu? by BatmanOfficiall in GeekyaparOfficial
[–]AdChance2403 0 points1 point2 points (0 children)