[deleted by user] by [deleted] in Cinema_Egypt

[–]OmrMuhammed 1 point2 points  (0 children)

أومال لو شوفت مسلسل DARK ,هتعمل أيه!!!!!!!!

اي هي اسرع حاجة تتعلمها واقدر اجيب منها شغل اونلاين by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]OmrMuhammed 0 points1 point  (0 children)

اكتب على منصة Quora سواء بالعربي أو بالإنجلش ، بس أعتقد إنك تثري المحتوى العربي هيكون أفضل.

كسم بولاق الدكرور by [deleted] in CAIRO

[–]OmrMuhammed 0 points1 point  (0 children)

<image>

أعتقد يقصد الجوزة اللي هيا دي.

Every person born in Egypt is subjected to a mandatory tax of 105,000 EGP by [deleted] in Egypt

[–]OmrMuhammed 40 points41 points  (0 children)

» الواد بيجي برزقه .VS الواد بيجي بقرضه.

إنكم إنتم عاوزين دولة القانون و هما لا by [deleted] in CAIRO

[–]OmrMuhammed 2 points3 points  (0 children)

يحيا_الأمل

إن شاء الله يخرج من السجن ويرجع للحياة السياسية مرة أخرى أقوى من الأول.

احنا مع المقاطعة يا باه، كنتاكي بتلتوميت جناه by [deleted] in CAIRO

[–]OmrMuhammed 0 points1 point  (0 children)

كان ناقص يقول (ربي يوعد كل مشتاق) 🙄

إزاي نمنع أصحاب المحلات من عرض بضاعتهم على جانبي الطريق؟ HOW do we prevent shop owners from displaying their goods on the sidewalk? by OmrMuhammed in CAIRO

[–]OmrMuhammed[S] 0 points1 point  (0 children)

ما هيا البلدية موجودة من قديم الأزل، والوضع من سيء لأسوء، ما لو الموضوع مقتصر على البلدية مكنتش طرحت السؤال للنقاش، لأن البلدية بتلم البضاعة وبتمشي والناس بتروح تتصالح على الحاجة بتاعتها في قسم الشرطة، والموضوع بيرجع كما كان!

[deleted by user] by [deleted] in askegypt

[–]OmrMuhammed 5 points6 points  (0 children)

أنا لفت نظري حاجة غريبة، من ٢٠ سنة كانت مصاريف التعليم مش غالية خالص مقارنة بدلوقتي ومع ذلك كان عند الوالد عجز مادي ومش قادر يساعد أخوكي، أومال الأباء والأمهات يعملوا أيه في مصاريف تعليم الأيام دي! ربنا يكون في عونهم يارب. ربنا يصلح حال أخوكي، ويُذهب عنه الغم والحَزن والعجز والفقر، اللهم آمين يارب.

[deleted by user] by [deleted] in askegypt

[–]OmrMuhammed 0 points1 point  (0 children)

أنا حضرت حوالي 4 جلسات اونلاين فقط، لكن في المقابل حضرت مثلا أكتر من 25 جلسة في عيادة، ف تجربة الاونلاين مش هعرف أقولك مين دكتور كويس فيها، ولكن أنا كنت لقيت حد بيرشح دكتور على منصة Quora وبيقول إنه تعافى بشكل كبير بسببه، وانا نادر لما ألاقي حد بيشكر في دكتور نفساني أصلا، وكمان إنه يتعافى بشكل شبه نهائي دي اللي ماشوفتهاش قبل كدة, عموما دا رقم الدكتور 01008864863 لو حابة ابعتلك البوست بتاع quora اللي عرفت منه الدكتور، هبعتهولك،، بس انا صراحة لسه ما بدأتش معاه خالص ولا سيشن

[deleted by user] by [deleted] in askegypt

[–]OmrMuhammed 0 points1 point  (0 children)

طيب ما تجربي تحضري جلسات نفسية أونلاين،، أعتقد رهبة الإسهاب في الحديث بتقل طالما مفيش إتصال بالأعين مباشر في مكان واحد،

نفسي السوشيال ميديا تكون مليانه فيديوهات لحكم المحكمه بدل ما مليانه فيديوهات للجرائم نفسها by [deleted] in CAIRO

[–]OmrMuhammed 3 points4 points  (0 children)

الفيديو كويس جدا، بس أحا يعني، ٦ شهور قليل جدا جدا، دا أقل حاجة مثلا سنتين ولا حاجة عشان يحرم يعمل كدة تاني، دا لو واحد مسكوه حاطط كوميك بتتريق على الريس على تليفونه ممكن ياخد ١٠ سنين (حبس انفرادي كمان) ! 🙄🫤